ماسک خدمات: پلیس ایالتی موضوع هشدارهای قوانین اثبات یک چالش برای برخی از فروشگاه های

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 2:22 PM EDT Apr 24, 2020تحت یک دولت سفارش مشتریان در حال حاضر نیاز به

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

تحت یک دولت سفارش مشتریان در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک در فروشگاه های مواد غذایی و دیگر کسب و کار برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

اگر مشتریان نمی مطابق آنها می توان به ممانعت از ورود. وانت و یا تحویل ارائه می شود می تواند به عنوان یک جایگزین در برخی موارد.

اکثر مشتریان مطابق با پوشش بینی و دهان روسری یا حوله برخی از فروشگاه های محلی مدیران گفت. اما برخی از آنها نه آگاه از قانون جدید که در اثر یکشنبه شب.

یک مشتری در Karns مواد غذایی در نیوبری شهرستان گفت: او نمی دانست که آن را اجباری, مدیر فروشگاه, کورتنی کنراد گفت. او تا به حال یک ماسک در صفحه اصلی و در سمت چپ فروشگاه به آن را دریافت.

اما تنش های رز در یک Rutter راحتی فروشگاه در اوایل این هفته هنگامی که یک مشتری ناراحت شد که کاربران دیگر نمی شد با پوشیدن ماسک. یک ویدیو از رویارویی بین مشتری و کارمند شد در رفع نیویورک Facebook صفحه.

مشتری را تهدید به گزارش راتر را برای اجرای سفارش. یک کارمند گفت: او می تواند آن را کمک نمی کند اگر کسی خود یک ماسک. مشتری پاسخ داد که کارکنان می توانند حاضر کسب و کار خود را. کارمند گفت: آنها نمی توانند.

Rutter را با صدور بیانیه ای در وب سایت خود را روز شنبه گفت: سلامت و ایمنی کارکنان و مشتریان یک اولویت است.

"قرار دادن یکی از کارکنان ما در یک تقابل احتمالی با یک مشتری در مواقع استرس است نه یک راه حل خوب برای این مشکل" آن را می گوید. "ما همچنین درک می کنیم که مشتریان نیاز به زمان برای خرید و یا ساخت چهره-پوشش مطابق."

این شرکت می گوید مسئولیت سقوط در مشتری به پوشیدن ماسک.

یک استثنا پزشکی

علاوه بر این تحت دولت منظور افرادی که قادر به پوشیدن ماسک به دلیل وضعیت پزشکی مجاز به ورود به کسب و کار. آنها نیاز به ارائه اسناد و مدارک.

"متناقض و گیج کننده قوانین و مقررات نمی توان این آسان برای هر کسی" راتر را گفت: در آن بیانیه است. "این یک جهان ناقص با ناقص راه حل است."

این شرکت اضافه شده است که آن را در حال کار برای ارائه ماسک برای فروش به طوری که مشتریان می توانند مطابق با سفارش.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: مسلمانان در برخورد با ماه رمضان

بیشتر: 'نقطه روشن در تاریکی زمان: پلیس سپاسگزار برای کمک های مالی از PPE مواد غذایی در طول coronavirus

بیشتر: نیاز به یک گذرنامه ؟ تفنگ اجازه ؟ آنچه شما نیاز به دانستن در میان coronavirus در شهرستان نیویورک.

Nate وردل سخنگوی وزارت امور خارجه وزارت بهداشت گفت: مشتریان خرس مسئولیت به پوشیدن ماسک.

"... با این حال آنها نمی شود اذعان کرد اگر آنها با پوشیدن ماسک های اعلام شده در سفارش," او نوشت: در یک ایمیل.

او اذعان استثنا برای افراد با شرایط پزشکی. کودکان با سن کمتر از 2 نیز ملزم به پوشیدن یک.

امن نگه داشتن مردم

رژیم صهیونیستی. تام ولف گفت: در یک کنفرانس خبری که با پوشیدن یک ماسک کمک می کند تا نگه داشتن دیگران امن است.

آن را مانند کمربند ایمنی ، قانون می گوید که رانندگان هستند را می پوشند اما این تصمیم در نهایت پایین می آید به هر فرد است. بسیاری از تصمیم گیری ساخته شده برای خود به دست و پنجه نرم کردن — نه به این دلیل که دولت به آنها گفت.

این همین کار را با حفاظت شخصی.

"اگر شما می خواهید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران و سپس برخی از توجه به خود ایمنی" گرگ گفت: "و با پوشیدن یک ماسک است و تنها چیزی که در حال حاضر تبدیل شدن به یک نکته اساسی از این زندگی که ما در آن هستیم."

حتی برای درایو از طریق و یا منظقه وانت مشتریان باید با پوشیدن یک ماسک و اگر آنها را در تعامل با هر کسی که در وسیله نقلیه خود را وردل گفت.

"ما انتظار دارند کسب و کار و مردم به پیروی از این دستور و به انجام کارهای درست برای حفاظت از سلامت همه ساکنان نیوکاسل," وردل گفت.

نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe.

پلیس ایالتی موضوع هشدارهای

پلیس ایالت این مشتری است که می تواند به استناد تحت سفارش — این کسب و کار است که خطرات استناد به عدم اطمینان حاصل شود که مشتریان با پوشیدن ماسک سخنگوی Ryan Tarkowski گفت.

مشتریان می تواند ذکر شده برای رفتار آشوبگرانه اما برای امتناع از ترک هنگامی که یک صاحب کسب و کار می گوید آنها را به انجام این کار.

اجرای آغاز شده در 8 بعد از ظهر یکشنبه. بدون استناد صادر شده است اما چهار هشدارهای داده شده است, او گفت:.

هدف این است که برای رسیدن به رعایت داوطلبانه از طریق آموزش و پرورش Tarkowski گفت. اما در ادامه عدم رعایت ایجاد یک خطر بالقوه ایمنی و اجرای آن ،

پلیس ایالتی می گویند که به طور کلی مشتریان به دنبال دستورالعمل.

جین Fogle مدیر کل از D & K مازاد مواد غذایی در شیر سرخ گفت: به نظر می رسد مانند بسیاری از مردم برای آن آماده شده. بسیاری از مشتریان در حال آمدن به فروشگاه با ماسک و "ما سپاسگزار است."

برخی از مشتریان همدردی با کارکنان که مجبور به پوشیدن ماسک در تمام طول روز. این سخت است به لبخند با یک ماسک بر روی "ترین آنها می توانید ببینید که زیگ زاگ در چشم من," او گفت:. صداها نیز در حال خفه.

"ما در حال انجام بهترین ما می توانیم" او گفت:.

کسب و کار چاره ای اما برای رعایت

با دستور دولت خرده فروشان در حال حاضر به صورت یک معضل: رویگردانی مشتریان پرداخت یا ارائه خدمات به آنها گفت: رنه C. Tacka یک استاد بازاریابی در دانشگاه پنسیلوانیا است.

خرده فروشی شده است یک مشتری محور خدمات و بسیاری از آنها زندگی می کردند مانتراها مانند "مشتری همیشه حق است."

در حالی که صاحبان فروشگاه ممکن است احساس تعهد برای خدمت به مشتریان که با پوشیدن یک ماسک و نه مطیع نظم ممکن است خشم یا نا امید دیگران که احساس می کنید در معرض خطر ابتلا به ویروس, او گفت:.

سفارش توسط دولت و وزارت بهداشت برگ کوچک استقلال به خرده فروش اگر آنها می خواهند برای حفظ فرد در عملیات Tacka گفت.

کسب و کار باید دستورالعمل های در محل برای به حداقل رساندن رعایت مسائل. آنها می تواند به جای یک کارمند در درب به آدرس مشتریان بدون ماسک قبل از آنها را وارد کنید و یا آنها می تواند ارائه ماسک به مشتریان به طوری که آنها لازم نیست که تبدیل به دور. به عنوان یک جایگزین فروشگاه می تواند یک خریدار شخصی در دسترس است.

"متاسفانه ممکن است برخی از مشتریان که می خواهند به عمل به عنوان اگر آن را در زندگی به صورت عادی و حاضر به رعایت هر یک از قوانین مهم نیست که چقدر تلاش یک خرده فروش می سازد" Tacka نوشت: در یک ایمیل.

چالش برای صاحبان کسب و کار است به فکر می کنم در مورد شرایط آنها می تواند.

"آماده سازی برای اجتناب ناپذیر خرده فروش را در یک موقعیت بهتر برای مدیریت هر منفی که مشتری ممکن است احساس نسبت به خرده فروش پس از ما گذشته COVID-19 pandemic," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب