شماره 1 UCLA و سافتبال به نظر می رسد در فصل برنده نظر آینده تیم

یک ماه از غیر منتظره پایان دادن به برونز' فصل مربی کلی Inouye-پرز گفت که او هرگز فراموش عدم اطمینان او احساس ز

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

یک ماه از غیر منتظره پایان دادن به برونز' فصل مربی کلی Inouye-پرز گفت که او هرگز فراموش عدم اطمینان او احساس زمانی که تیم متوجه این سال بود.

"این فقط یک روز من هرگز فراموش نکنید که عدم وضوح بسیاری از احساسات و واقعا نمی دانستند به عنوان یک سر مربی است. من تا به حال یک ایده آل تمرین برنامه در محل و چه انجام خواهیم داد که شب را در آماده شدن برای (Pac-12 بازی) و همه چیز را جور کردم وارونه," Inouye-پرز گفت.

شماره 1 UCLA و سافتبال را 2020 فصل کوتاه قطع شد و زمانی که NCAA تصمیم به تعلیق ورزش برای بقیه سال تحصیلی به دلیل گسترش این رمان coronavirus. مجبور به پایان دادن به مبارزات انتخاباتی خود را قبل از اینکه آن را واقعا می تواند شروع به Bruin تیم ملی تا به حال به دست بگریبان شدن با پرسش از آنچه که می توانست و آنچه که در آینده ممکن است نگه دارید برای یک تیم بود که در موقعیت آن را به نفع خود تمام این سال است.

UCLA به عنوان یکی از مورد علاقه های شما برای برنده شدن در این سال 2020 کالج زنان جهان سری آمدن به فصل پس از برنده تمام آن را در سال 2019 و nonconference بازی به نشانه آن است که برونز خواهد بازگشت به شهر اوکلاهما برای یک شانس برای رفتن به عقب.

پس از شروع فصل با 15 برنده مستقیم UCLA رز به شماره 1 نقطه در نظر سنجی های ملی در چند هفته اول. برونز برگزار شد NCAA-بهترین رکورد 25-1 در زمان لغو اعلام که آمد شب قبل از UCLA به شروع کنفرانس بازی.

"هنگامی که آن را برای اولین بار اتفاق افتاده است و (ارشد outfielder) Jacqui Prober شد فقط نشستن بر روی نیمکت و ما در مورد همه این چیزها گرفتن لغو شد و ما فقط نشسته وجود دارد در حال انتظار برای تماس. و پس از آن ما در نهایت شنیده می شود این خبر در توییتر, و من فکر می کنم من خندید چون من آن را باور نمی کند" گفت: اشتباه junior outfielder عالیه اردن. "این بود تا زمانی که ما تا به حال تیم ما در جلسه بعد که در آن واقعا فقط به من ضربه مانند" دنگ من نخواهد بود قادر به بازی در این فصل است.'"

در علاوه بر این به نیاز به برش فصل کوتاه بدون شانس در قهرمانی ملی دانشگاه UCLA دو بازیکن به مجموعه فارغ التحصیل Prober و فارغ التحصیل گیر/ابزار Jenavee پرز در حال حاضر نیز باید برای اتخاذ یک تصمیم سخت که آیا آنها قادر خواهند بود به استفاده از فوق العاده سال از واجد شرایط فراهم شده توسط NCAA به بهار, ورزشی, ورزشکاران, و یا حرکت از ورزش به عنوان برنامه ریزی شده.

"ما هنوز مطمئن نیست. (پرز) است که در مدرسه گراد بنابراین او برنامه ریزی شده بود به عقب می آیند و قادر خواهید بود که در آن سال به بازی (در این فصل) و (Prober) برنامه ریزی شده بود به تحصیلات تکمیلی پس از او نیز کسی که بدانند چه او در آینده است. تا آنجا که ما تمایل هر دو از آنها را ما انجام" Inouye-پرز گفت. "هر کس در این حالت ناشناخته ... اما من فقط می خواهم چه چیزی بهترین را برای ورزشکاران (و) را به عنوان به زودی به عنوان آنها در حال ارائه با همه حقایق است که اجازه خواهد داد که آنها را به بهترین تصمیم گیری برای خود."

با وجود تمام عدم قطعیت هنوز در هوا برای برونز دانشجوی سال اول ابزار مایا بردی گفت: در عین حال این تیم است و تنها در تلاش برای تنظیم به حالت عادی انتظار به وضوح در مورد آنچه که در آینده برای UCLA و سافتبال.

"در ابتدا یک شوک بدیهی است که آن را واقعا نمی رسید که این فصل بود واقعا بیش تا زمانی که ما تا به حال نهایی جلسه" بردی گفت. "بدیهی است که ما را ویران کرد اما این بزرگتر است از سافتبال."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن