گیر منم همین مشکل در مورد پوشیدن ماسک صورت

Clambering بیش از یک سقف در اعماق شب نینجا این است که در یک ماموریت و لباس پوشیدن و در کامل Ninjutsu لباس

توسط ATROTICNEWS در 3 مرداد 1399
ninjas

Clambering بیش از یک سقف در اعماق شب نینجا این است که در یک ماموریت و لباس پوشیدن و در کامل Ninjutsu لباس از جمله ماسک و او نیز تا حدودی محافظت از انقباض هوابرد ویروس Covid-19 که به نظر می رسد آزار هر کس از اواخر. گیر منم شده اند با پوشیدن ماسک برای قرن ها.

"من هیچ مشکلی با پوشیدن ماسک آن را بخشی از کار من به عنوان یک استخدام نینجا قاتل. من فقط تکمیل اخیر من ماموریت اعزام یک تاجر در این لیست آمار. من مخفیانه به دفتر خود را در حالی که او بود احاطه شده توسط هشت محافظان و همراهان از نیروهای امنیتی. محل پر بود از دوربین هنوز هیچ اثری از حضور من. این کار آسان بود من فقط با استفاده از یک تفنگ با یک ناچیز دارت که حاوی سم را به هدف. او فروش خوبی را در میز کار خود را در چهره و هم زمان با استخدام اراذل و اوباش بودند به دنبال من بود و رفته بر روی پشت بام ها."

نینجوتسو یا Bujinkan است نه یک هنر رزمی بلکه یک روش زندگی برای بسیاری از تکنیک های مرگبار از نینجوتسو معمولا تدریس در پنهان کاری توسط قبیله که ماسک هویت خود را.

"ما نمی رسما وجود داشته باشد و ما در عمل مطلق پنهان کاری. ما در واقع فکر می کنم این فوق العاده است که هر کس به یک ماسک این روزها به دلیل آن باعث می شود زندگی ما را آسان تر است. ما می تواند در چشم ساده و بدون هر گونه سوء ظن و بسیاری از دوربین های اطراف موثر نیست هر بیشتر" نینجا نشان داد.

Ninjutsu توسعه داده شد به عنوان یک مجموعه اساسی مانده تکنیک های متخاصم دولت فئودالی ژاپن به طور عمده در طول Genpei جنگ و Kenmu مرمت از 1180 – 1336. این فرقه که توسعه یافته از سامورایی عامل شده است از آنجایی که در نهایت پنهان کاری.

نینجاها با استفاده از هنر خود را برای اطمینان از بقای خود در برابر خشونت آمیز بحران سیاسی و گاهی اوقات به عنوان استخدام assassins برای مخفی سازمان های کار راه های زیر رادار.

نینجوتسو شامل روش های جمع آوری اطلاعات و تکنیک های غیر تشخیص اجتناب و گمراهی.

نینجوتسو شامل آموزش در freerunning (پارکور در امروز lingo), پنهان, فرار پنهان تیر و پزشکی است. مهارت های مربوط به جاسوسی و ترور شد بسیار مفید به جناح متخاصم در فئودال ژاپن و هنوز هم مفید است امروز.

بسیار توسعه یافته مهارت های جاسوسی شناخته شده تبدیل شده است در مجموع به عنوان نینجوتسو و افرادی که تخصص در این وظایف به نام shinobi هیچ مونو.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن