نحوه دریافت جکوزی بادی برای کمتر از 100 دلار

این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این پمپ دارای چند منوی مختلف برای روشن کردن، بالا و پایین آوردن درجه آب، روشن شدن جتها یا ماساژور آب، روشن و خاموش کردن گرمکن جکوزی، فیلتر کردن به منظور تمیز نگه داشتن آب و تبدیل درجه سانتیگراد به فارنهایت میباشد. جکوزی چند نفره از مصالح ساختمانی و با همان شرایط دیوارهای استخر ساخته میشود. جنس بدنه از PVC درجه یک با لایههای محکم و پرس شده به یک دیگر است که از مواد اولیه غیر سمی و بهداشتی ساخته میشود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن پمپ باد سرخود و نصب در کمترین زمان ممکن اشاره نمود. به همین خاطر است که می توان به راحتی یک محصول منحصر به فرد را دارا بود و در نتیجه بیش ترین کارایی را از آن به دست آورد. به جرات می توان گفت یکی از موثرترین راه ها برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات بدن استفاده از جکوزی است که سبب احیا و تجدید قوای جسمی بدن می شود. انواع جکوزیها برای استراحت، رفع خستگی و ماساژ انتخاب مناسبی هستند و طرفداران زیادی دارند. Da ta was gen erated wi᠎th GSA Con​tent Gene᠎ra᠎tor DEMO!

این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. ویژگی جکوزی بادی اینتکس به 4 عدد جت ماساژ پر قدرت که توانایی این را دارند تمام خستگی های روز شما را از بین ببرند و چنان ماساژی به شما بدهد که در هیج جا تا به امروز تجربه نکرده باشید. این مدل با بهره گیری از جدید ترین متدهای تکنولوژی روز دنیا در طراحی توانسته محصول نوینی را به دنیا عرضه کند. این کالا دارای دستگاه هیتر بوده که به صورت دیجیتالی امکان تنظیم دما ، فشار آب و تصفیه آب را بهره مند خواهد بود. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. جنس بدنه جکوزی بسیار محکم بوده و از پی وی سی ضخیم با الیاف پلی استر تشکیل شده است. جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. Th is da᠎ta was written by G SA Con te​nt Generator DEMO.

جکوزی بادی کاملا پرتابل بوده و نصب راحتی داشته و در مقایسه با جکوزی سرامیکی قیمت بسیار ارزانی دارند. در بسیاری از جکوزی ها، جت در کف جکوزی طراحی شده و قرار می گیرد اما در جکوزی پرتابل بادی Hiwater مدل HW0702 در دیوارههای جکوزی، تعبیه شده است. برای تنظیم فشار باد، جکوزی پرتابل بادی دارای یک فشارسنج میباشد. تمامی جکوزی های بادی آماده متحرک دارای لوازم کامل مانند پمپ جت و گرمکن و ماساژور حرفه ای و لوله کشی هایی بر روی بدنه ، فیلتر تصفیه آب ، نمایشگر فشار سنج ، درپوش فابریکی برای جلوگیری از ریختن گرد و خاک ، رابط نصب شلنگ ، دریچه تخلیه اب ، آچار مخصوص ، میباشند . لوازم جانبی این محصول شامل ساک مخصوص جابه جایی، روکش حرفه ای بادی که با کمربند های مخصوص خود به طور کامل بر روی جکوزی بادی اینتکس چفت می شود تا هیچ گونه گرد و غباری به داخل آب نفوذ نداشته باشد. این محصول را میتوان در داخل حمام، بالکن، حیات، ویلا و هر جای دلخواهتان نصب و راه اندازی کنید همچنین طراحی زیبای آن بطوری است که به فضای شما جلوه خاصی میبخشد.

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. تنها نکته ای که در استفاده از جکوزی بادی باید به آن توجه کرد مراقبت از بدنه می باشد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قادر به داشتن قابلیت های مختلف نیز می باشد. قیمت جکوزی پیش ساخته بسیار مناسب است. یک هتل بینالمللی 5 ستاره، یک پردیس سینمایی با 8 سالن نمایش، 2500 واحد تجاری، سالنهای ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و غیره از بخشهای مختلف این مجتمع هستند. دیگر استادیومهای مجموعه هر یک ۱٬۵۳۰ صندلی گنجایش دارند که تا سقف ۲٬۵۰۰ نفر نیز قابل افزایش است. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند 2 الی 3 نفر را به راحتی در خود جای دهد. از آغاز بهرهبرداری تا کنون، ۱۴ نفر مدیریت آن را بر عهده داشتهاند. برخی دیگر نیز با داشتن محیطی جادار و بزرگ در حاشیه استخر ها می توانند جکوزی بادی را تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. ​Th is post has ​be​en done  wi​th G​SA Con te nt G enerat᠎or D em oversion.

آخرین مطالب