Newsom اجازه می دهد تا لس آنجلس, رستوران, آرایشگاه, سالن مو برای باز کردن

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعطا لس آنجلس اجازه بازگشایی رستوران ها و آرایشگاه ها و سالن های جم

توسط ATROTICNEWS در 10 خرداد 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعطا لس آنجلس اجازه بازگشایی رستوران ها و آرایشگاه ها و سالن های جمعه.

رستوران و آرایشگاه و سالن مو خواهد شد در حال حاضر قادر به ارائه حضوری خدمات در حالی که زیر اجتماعی فاصله دستورالعمل های تعیین شده توسط این شهرستان است.

وجود دارد حدود 50000 تایید موارد coronavirus در شهرستان لا و بیش از 100 ، 000 در کالیفرنیا با توجه به ایالتی کالیفرنیا دولت سایت.

Newsom اعطا شهرستان اجازه دسترسی به بخشی از بازگشایی بعد از شهرستان ارائه واريانس برنامه به دولت برای تعیین اگر آنها ملاقات California Department of Public Health دستورالعمل برای بازگشایی شده است.

واريانس نرم افزار ارائه شده توسط استان ها که می خواهید اجازه بازگشایی اقتصاد خود را در حالی که ماندن در خانه و سفارشات فعال هستند.

لا مقامات شهرستان ارائه شواهد در برنامه ای که تعداد آنها از COVID-19 موارد کم بود به اندازه کافی برای شهرستان برای پاسخ به افزایش موارد اگر stay-at-home دستورات شل, با توجه به لس آنجلس تایمز.

این برنامه نشان داد که کمتر از 8 درصد مثبت آزمایش در شهرستان لا در آخرین هفت روز نتیجه جلسه CDPH دستورالعمل.

دولت مورد نیاز شهرستانهای خود را به اثبات عفونت رای کم بود به اندازه کافی برای بازگشایی اگر آنها تا به حال کمتر از 25 مورد جدید در هر 100 ، 000 ساکنان بیش از یک دوره دو هفته ای یا کمتر از 8 درصد از افرادی که آزمایش مثبت برای این ویروس در آخرین هفت روز است.

شهرستان اظهار داشت: در این برنامه که 6.5% آزمایش مثبت در هفته گذشته.

در چهار روز گذشته 8 درصد از افراد مورد آزمایش قرار گرفته بود coronavirus.

LA County تا به حال نزدیک به 100 مورد در هر 100,000 نفر در دو هفته گذشته.

این شهرستان نیز شامل آن جامعه کاهش طرح خود را در نرم افزار تخمین می زند که چگونه همه گیر خواهد شد و تاثیر این شهرستان در ماه های آینده.

LA County می پیوندد بیش از 40 سایر استان ها در کالیفرنیا که واريانس برنامه های کاربردی تصویب شده توسط دولت با توجه به رادیو فردا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن