اخبار که فراتر از طنز – نسخه دوم

ثانیهello و خوش آمدید به coronavirus مستند edition ما فراتر از طنز سری نمایشگاه برخی از فراتر از طنز بسیار

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399
satire

ثانیهello و خوش آمدید به coronavirus مستند edition ما فراتر از طنز سری نمایشگاه برخی از فراتر از طنز بسیار فراتر از هر چیزی عناوین ما در بر داشت اینترنت ما سفر در حالی که بی حوصله از ما گاییدن ذهن.

لطفا بررسی کنید فراتر از طنز من edition.

bull testicles

شما باید آن را دست به سیا آنها مطمئن شوید که آمده تا با برخی از برترین bollocking جوایز برای این یکی. ما را مجبور به عذر خواهی تیتر نه فراتر از طنز به عنوان مثل, اما, گاییدن, سازمان سیا خود را برای ایجاد این هیولا دار بیت مملو از برخی از واقع بینانه کرک برای اضافه کردن به خود را واقع بینانه و در عین حال ظاهر شوم.

Criminal With a Knife

می گویند نه بیشتر یکی می گویند این نوع از سلاح سرد از چیزی است پذیرفته شود در طول نفرت انگیز سلطنت لندن, شهردار, صادق خان, اما آن را نگه دارید و به نوعی فراتر از طنز کیفیت به ارائه آن.

Murdered man's feet killed by a young adult

آن کسانی که مزاحم 'جوانان' دوباره آنها انجام آنچه آنها بهترین — ایجاد فراتر از طنز سرفصل.

Mad scientist

شده اند وجود دارد بسیاری از قصه ها از شجاعت و فداکاری پزشکی کارگران مبارزه Covid-19 در سراسر جهان اما هیچ کدام کاملا مقایسه استرالیا اخترفیزیکدان که چهار ربا گیر کردن بینی خود را در حالی که در تلاش به منظور توسعه یک دستگاه برای جلوگیری از مردم را از دست زدن به چهره خود.

dog car steering wheel

"هنگامی که ما او را به زندان... او اعتراف کرد به ما سربازان که او در تلاش برای آموزش سگ خود را به درایو."

Coffins

درست است که اجازه دهید همه رفتن به تشییع جنازه کسی که جان خود را از یک ویروس بسیار مسری. آنچه که احتمالا می تواند به اشتباه ؟

butt amputation
(Instagram)

وجود دارد هیچ کلمه ای برای توصیف وحشت از این ناچیز مغز فردی غیر از او وسیع مصنوعی ایجاد شده الاغ که نیاز به قطع و یک Instagram مدل...می گویند نه بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب