جدید, سیاه, Terminator, فیلم در تولید مشکل دوباره

تولید آخرین فیلم نابودگر با بازی اولین سیاه نابودگر ناگهان زمین به توقف پس از جدی تولید مسائل Obrion تصاوی

توسط ATROTICNEWS در 8 مرداد 1399
BLACK TERMINATOR

تولید آخرین فیلم نابودگر با بازی اولین سیاه نابودگر ناگهان زمین به توقف پس از جدی تولید مسائل Obrion تصاویر استودیو در پشت تصویر نشان داد در روز جمعه.

فیلمبرداری شده است غرق در پنهان کاری از دسامبر 2019 و فیلم راه اندازی شد برای انتشار در ماه اکتبر سال 2020 با این حال بسیاری از موانع از جمله Covid-19 همه گیر را تنظیم مدتها فیلم پشت ماه و شاید سال است.

قبلا ناشناخته بازیگر deshawn می Jackson, 27 که ستاره به عنوان آخرین سیاه نابودگر به فضل 'خواب' هالیوود نقره ای صفحه نمایش پروژه نشان داد سرخوردگی خود را در این فیلم به تاخیر می اندازد.

"ایما تبر خانواده به صبر fo' دا fim! از آن می آیم " به زودی n ما انجام می دهند ما bestest به دریافت دا mufugga به زودی زمان. Lemme بگویید بله مردمی قطع fim را تاریخ در تمام خانواده n*ggaz که می خواستم یک قوی سیاه آفریقایی آمریکایی ترمیناتور ain't gonna be dispointed n shiet! او میای' fo yo سفید cracka azz! آن ain't gonna be "من خواهید بود" اما "من سیاه"! Y'all دان' وان دا تصویر عصبانی N*gg*rator در یو azz هر زمان به زودی!"

قطعا وجود دارد یک روند جدید در هالیوود برای تنها استفاده آفریقایی بازیگران در فیلم های این روزها و حتی جریان شرکت هایی مانند Netflix تنها تمرکز بر روی ساخت 'سرگرمی' با بازیگران.

طرح جدید ترمیناتور فیلم نگه داشته شده است یک راز, اما, deshawn می داد یک کلید طرح خط که ممکن است تعیین کننده باشد.

"جان کانر است که نیمی سیاه چون در دا فیلم scripp آن می گویند dat سارا کانر از کامپتون n او در EBT در سال 1984! وقتی که من می رود من تخم ریزی در پلیس خانه n کشتن تمام da پلیس شوخ طبعی ma سلاح های ویژه. در دا فیلم من همچنین دستگاه گوارش شوخ طبعی مجموع biotchez..Westside! Pumpin' lik یک mufugga n shiet! اوه shiet من را بیش از حد دور ؟ Dayum!"

کارگردان و تهیه کننده از تصویر Jimmy 'آرایش' کامرون حتی اوراق کار در آواتار جدید عاقبت به تمرکز بر روی سیاه و سفید فیلم نابودگر.

"مردم نگه داشته تلن من Terminator, فیلم, بودند نژادپرستانه نسبت به مردم سیاه و سفید. ما تا به حال زن Terminators و حتی آسیایی, آنهایی, اما هیچ آمریکایی های آفریقایی تبار. ضربه الاغ من با blunderbuss من برخی از مرد به نوشتن یک اسکریپت در یک روز و در اینجا ما با 70% از فیلم انجام می شود. من قول می دهم من آن را به اتمام در ماه های آینده و یا شما mentality mag طرفداران می تواند کباب بیضه ها من بیش از یک پل اتش!"

امیدوارم ما را به دیدن این شکوه فیلم به زودی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن