NCAA تصویب فوتبال, بسکتبال دانشجو-ورزشکاران بازگشت به دانشگاه شروع ژوئن 1

این پست به روز شد مه 20 در 4:16 بعد از ظهر در حالی که دانشگاه UCLA دانشگاه باقی خواهد ماند خفته برای آینده قاب

توسط ATROTICNEWS در 1 خرداد 1399

این پست به روز شد مه 20 در 4:16 بعد از ظهر

در حالی که دانشگاه UCLA دانشگاه باقی خواهد ماند خفته برای آینده قابل پیش بینی وجود دارد ممکن است نشانه ای از تکان دهنده در وستوود آمده در ماه آینده.

NCAA Division من شورا رای جمعه اجازه می دهد تا فوتبال و هر دو برنامه بسکتبال' دانشجو-ورزشکاران برای بازگشت به دانشگاه آغاز ژوئن 1, با توجه به گزارش از یاهو ورزشی' پیت Thamel. این حرکت به طور بالقوه یک سیگنال افزایشی فشار برای دانشگاهی به ورزش برای بازگشت به سقوط پس از NCAA تحمیل یک مهلت قانونی برای تمام فعالیت های ورزشی تا مه 31.

UCLA دو و میدانی نیست انتشار بیانیه ای در این تصمیم اما یک سخنگوی وزارت گفت که دانشگاه را سیاست می آیند ژوئن 1 خواهد بود وابسته به آن دانشگاه و محلی بهداشت عمومی سفارشات هستند که در آن زمان.

کالج فوتبال فصل است که میله میله برای شروع در اوت. 29 با UCLA برنامه ریزی شده را در مکزیک جدید دولت در رز باول برای باز کردن آن 2020 مبارزات انتخاباتی. آیا طرفداران اجازه خواهد داشت در غرفه باقی می ماند یک سوال پاسخ داده نشده.

با وجود NCAA تصمیم UCLA در حال حاضر اعلام کرد که در کلاس های حضوری خواهد بود معلق از طریق تابستان جلسه C. آیا UCLA اجازه خواهد داد که دانش آموزان برای بازگشت به دانشگاه برای سه ماهه پاییز هنوز باقی مانده در هوا در حالی که دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در دانشگاه ها اعلام کرده اند که کلاس باقی خواهد ماند مجازی برای شروع سال تحصیلی جدید.

NCAA تصمیم تاثیر CSU مدارس که هم رشته من بخش FBS فوتبال برنامه – سن خوزه ایالت فرزنو امور خارجه و ایالتی سن دیگو.

UCLA به حالت تعلیق در تمام رویدادهای ورزشی آغاز مارس 12 و اضافی cancelations از Pac-12 و NCAA هر دو مردان و زنان در برنامه بسکتبال قادر به کامل خود را postseason مسابقات. UCLA football حال خود از شیوه ها و بازی لغو شد به عنوان به خوبی.

در حالی که چهارشنبه تصمیم گیری اجازه می دهد تا دانش آموز ورزشکار به بازگشت فقط قابل اعمال به سه ورزش Thamel گزارش NCAA احتمال برگزاری یک رای برای دیگر تیم های ورزشی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن