نانسی پلوسی, جوراب زنانه ساقه بلند در اشکال اسپری

مجلس نمایندگان نانسی پلوسی fumigates. بیش از اینجا در بارانی Blighty ما جوراب زنانه ساقه بلند در لوبیا پخته

توسط ATROTICNEWS در 1 مرداد 1399
nancy pelosi fumigate herself bug spray
مجلس نمایندگان نانسی پلوسی fumigates.

بیش از اینجا در بارانی Blighty ما جوراب زنانه ساقه بلند در لوبیا پخته در حالی که در امریکا به نظر می رسد آنها به جوراب زنانه ساقه بلند در اشکال اسپری. این ایده که نانسی پلوسی محترم سخنران ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان می خواهد برای ضد عفونی کردن مغلوب ساختن پیشی جستن از کاخ سفید است و نه سرگرم کننده و در عین حال قبل از نگاه کردن به دیگران او باید در خود حزب برای اولین بار است که به نظر می رسد آلوده با کمونیست سوسک.

کمونیسم once upon a time in America شد با مجازات سریع بازداشت و ضرب و شتم در زندان اما این روزها کلید ایدئولوژی حزب دموکرات. حرکت به سمت اندام ها از سمت چپ توسط یک بار میانه-of-the-road دموکرات است که روند نگران کننده در سیاست آمریکا است.

چرا که قبلا لیبرال دموکرات آمریکایی نقل مکان کرد و به آغوش سیاسی ایدئولوژی کمونیسم ؟

"از حزب دموکرات است که در حال حاضر تعصب افراطی و دور چپ و کمونیست هیون به سادگی به دلیل دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. آنها فقط می خواستم به حرکت به دور از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان امکان پذیر است و آنها موفق به رفتن تا کنون سمت چپ که لنین و جوزف استالین افتخار خواهد بود. آنها در حال حاضر حزب از انصراف از فرهنگ مارکسیستی شورش و پراودا-esque سانسور" یک سابق دموکرات رای دهندگان نشان داد.

دلیل تهمت را احتمالا از دست دادن انتخابات ماه نوامبر است که او هرگز تمیز کردن باتلاق واشنگتن و آن را در حال آمدن است به او امد و شد زیاد. در ضمن پلوسی ساخت لعنتی مطمئن شوید که او متوجه خطا راه خود را حتی مالش بینی خود را در آن است.

این Americanised اینترنت در حال حاضر محکم پشت کمونیستی دموکرات ها و رسانه های اجتماعی شرکت ها حتی سانسور خود رئیس جمهور ارتباطات است. که نشانه روشنی از شکست در سمت راست وجود دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده برای مهار بزرگ با تکنولوژی' کنگلومرا است که شامل هر فکر فرایند است که می رود و هیچ پشیمانی در توده حذف تلاش کل swathes از کاربران به سادگی برای اعمال سابق خود حق آزادی بیان است. کفایت می گویند تهمت شکست خورده وجود دارد به عنوان به خوبی چشمگیری.

با کروناویروس مواج در سراسر ایالت آمریکا مغلوب ساختن پیشی جستن بی تفاوت شبه ماچو نگرش به یک ویروس است که ویرانگر تمام جوامع بوده و بدون زرق و برق به حداقل می گویند.

تنها راه تهمت برنده خواهد شد این چیزی بیش از این است که یک جنگ با کسی sharpish. آمریکایی ها نیاز به یک دشمن مشترک و برای هر کدام باید یک جنگ داخلی و یا خارجی پسر بد جنگ خواهد بود متمسک. نه تنها آن را تغذیه اقتصاد با جنگ تلاش اما اکثریت خاموش خواهد بود, قدرت یک بار دیگر.

تا زمانی که چیزی اتفاق می افتد سریع خاموش آمریکا اکثریت خاموش خواهد ماند.

که می داند که آنها حتی ممکن است برای رای دادن Kanye? خواهد پلوسی ضد عفونی کردن کاخ سفید پس از آن ؟ است که قبل از لعنتی او چهره می افتد بر روی زمین است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن