نقد و بررسی فیلم: 'Tigertail' ارائه می دهد صمیمی نگاه به روابط خانوادگی در سراسر نسل

اشتباه نیست "Tigertail" برای "ببر پادشاه" – سابق قلبی معنی دار و نشاط بخشی, عشق, نامه ای به خانواده است. Netfl

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

اشتباه نیست "Tigertail" برای "ببر پادشاه" – سابق قلبی معنی دار و نشاط بخشی, عشق, نامه ای به خانواده است.

Netflix بکشد اصلی نوشته و کارگردانی شده توسط آلن یانگ follows پین-Jui (هنگ-Chi Lee) جوان بلند پروازانه تایوانی که برآورده کردن رویای خود را از رفتن به امریکا از طریق ازدواج ترتیب به Zhenzhen (Kunjue Li) حتی اگر این به معنی پشت سر گذاشتن زن او را دوست دارد. به عنوان یک مرد به نام استیفن گراور (Tzi Ma) او را در خود منعکس گذشته به عنوان او تلاش برای ترمیم رابطه اش با دخترش آنجلا (کریستین Ko). به عنوان یانگ کارگردان اولین "Tigertail" ارائه می دهد یک عاطفی غنی دلخراش نگاهی به تاثیر مهاجرت و همچنین فرهنگی و نسل تقسیم.

[مرتبط: جشنواره فیلم تامل به سرعت در حال تغییر ماهیت تایوان در فرهنگ جامعه]

گفت: از طریق زمان جهش بین پین-Jui گذشته و حال برخی از داستان تعلیق و حذف شده است به خاطر سبک. جهش فاش اوایل طرح نقاط مانند Pin-Jui را ترک زن او را دوست دارد در تایوان به عنوان به خوبی به عنوان خود را بعد از طلاق از Zhenzhen.

این دو روایت به زیبایی کنار هم پین-Jui اولیه زندگی و بعد عاطفی, روشن, تلفات در آورده با پشت سر گذاشتن هر دو مردم او را دوست داشتم و همچنین درد در دانستن است که بسیاری از مهاجرت داستان رفتن بی حد و حصر. ارتباط بین این دو روایت ضروری است به درک که چرا باز بودن احساسی است بسیار دشوار را برای او ساخت خود را استرن شخصیت کمی بیشتر دلسوز.

این فیلم همچنین قادر به احساسی مطابقت با اجرای جوانتر و نسخه های قدیمی از شخصیت ها هیچ کدام موفق تر از Zhenzhen. جوان Zhenzhen شروع می شود به عنوان یک ظاهر ساده و بی تکلف ساده, خانه دار, اما Li قادر به ریشه عملکرد خود را در شخصیت او رو به رشد آرمان برای یک زندگی بهتر. Li تفسیر شخصیت است که بعد از همسان توسط فیونا فو که نقش بخشی از Zhenzhen با گرما و قدرت است. فو می درخشد با آرام قدرت و حل و فصل زمانی که Zhenzhen در نهایت می گوید Grover او می خواهد طلاق انجام عدالت به دانه تعيين کاشته شده در Li عملکرد پیش از آن در فیلم است.

در روایت قلب این فیلم این است که کارشناسی ارشد تصویر Grover که در حال حرکت است در سادگی آن است. Ma قادر به بیان احساسات بسیار از طریق چشمان خود را, دادن عمق به یک مرد که می گوید: اغلب بسیار کم است.

در کمتر از یک بازیگر دست Grover می تواند فوق العاده unsympathetic ایلخانی اما Ma قادر است برای به تصویر کشیدن وزن خود درد و استیفن را مملو روابط بیشتر relatable. در بسیاری از زمان گفتگو با آنجلا, Ma باعث می شود Grover ناراحتی و عدم اطمینان قابل لمس در حالی که همچنین انتقال Grover تمایل به ارتباط با دختر خود. حتی به عنوان Grover دائما اشتباه می کند و بارها و بارها می گوید چیزی اشتباه آن را سخت برای ریشه کن برای او.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: اصالت فرهنگی در 'همیشه من شاید' ادویه جات ترشی جات تا رام-com نوع]

به طور موثر نشان دادن Grover را متلاشی روابط یک راه زیرکانه این فیلم با استفاده از سکوت و ترک فعل به بالا بردن احساسات و معنای صحنه با حداقل گفت و گو است. زمانی که آنجلا می پرسد Grover در مورد سفر خود به تایوان برای مادرش مراسم تشییع جنازه تیره و تار مکث و لود نگاهها فاش کردن اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ خود را از هر گونه گفت و گو می تواند. در زمان این فیلم احساس سرد, اما آن را در خدمت به کنتراست با لحظات کوتاه از گرما در طول فیلم که دو شخصیت را به هم متصل کنید.

هر چند داستان پدر و دختر داستانی یکی یانگ گفت: در مصاحبه با ان بی سی نیوز که بخشی از فیلمسازی فرایند درگیر در حال توسعه یک درک بهتر از پدر و مادر خود را' داستان و انسانی آنها را – لمس شخصی که آشکار است در این فیلم. یانگ طول می کشد مراقبت بزرگ برای اضافه کردن ابعاد به عناصر آشنا, خانوادگی, درام, در حالی که همچنین بررسی تفاوت های ظریف از ازدواج ترتیب که به ندرت به تصویر کشیده شده در فیلم های آمریکایی. پس از سال ها از حداقل حاشیه آسیایی, نمایندگی در فیلم "Tigertail" می گوید یک داستان را که نبوده است به تصویر کشیده شده در جریان اصلی سینمای آمریکا.

یک حرکت پرتره از پیچیدگی خانواده و چند نسل تاثیر مهاجرت "Tigertail" آغشته است با لمس صحت و عشق است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن