نقد و بررسی فیلم: 'نیمی از آن را ارائه می دهد و دیدگاه تازه در مورد آنچه یک نوجوان رام-com می تواند

"نیمی از آن را" تقطیر کثیف و بی پروا بیت نوجوان عشق به قلبی آمدن از سن داستان تکمیل مدرن احساسات و متنوع perso

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

"نیمی از آن را" تقطیر کثیف و بی پروا بیت نوجوان عشق به قلبی آمدن از سن داستان تکمیل مدرن احساسات و متنوع personas.

با الهام از فرانسه بازی "Cyrano de Bergerac" آلیس وو نوشت و کارگردانی 2020 Netflix فیلم transposing داستان کلاسیک به داخل شهر داستانی از Squahamish. Ellie چو (لی لوئیس) است مستور مستقیم-یک دانش آموز که وضعیت دشوار مالی او را مجبور به کمک به یک سوار کار ماهر پل Munsky (Daniel Diemer) قلم عشق نامه به خواستگاری دختر او هم مخفیانه در عشق با Aster فلرس (Alexxis Lemire). چه شروع می شود به عنوان یک خوش خیم معامله به زودی توپ های برفی به یک مخاطره آمیز نما است که در زمان های احساسی مالیات به تماشای اما به پایان می رسد در یک معقول خوش پرداخت کردن برای سه نفر.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: 'Tigertail' ارائه می دهد صمیمی نگاه به روابط خانوادگی در سراسر نسل]

فیلم شروع می شود با یک اشاره اسپویلر در چو روایت که در آن او ادعا می کند که فیلم "یک داستان عشق یا یکی که در آن هر کسی می شود که آنها چه می خواهند." به عنوان داستان گستراند اما آن را می شود روشن است که عشق رانندگی داستان – و نه در متعارف heteronormative حس – اما در آن اشکال بی شمار است که دهانه در سراسر جنسیت و تمایلات جنسی. در حالی که داستان می توانست به راحتی بدل به یکی دیگر از Netflix بکشد کم عمق, نوجوان رام-coms آن را از طریق بازخرید عاطفی متمایز خصوصیات و پایان است که طول می کشد را به حساب واقعیت وضعیت به جای وادار کردن یک تصویر کامل ایده آل است.

داستان عاطفی رکن اصلی نهفته در آهسته-ساختمان دوستی بین لوئیس و Diemer شخصیت های. بازیگران به طور طبیعی گزاف گویی کردن از یکدیگر انرژی در لحظات کمدی buffoonery و دلخراش درگیری. خود را بر روی صفحه نمایش شیمی به کمک اسکریپت برای زندگی– به خصوص به عنوان دو گفتگوی بورسی راه خود را از طریق تاکو گوشت که فقط ممکن است تبدیل شدن به بعدی باید سعی قرنطینه دسته کوچک موسیقی جاز.

گذشته از این فیلم دمدمی غذاهای جدید آن را نیز ویژگی های شخصیت های که قادر به سرپیچی از کلیشه. پل به خصوص به نظر می رسد برای بررسی کردن تمام کلیشه های از یک سوار کار ماهر در مقاله: کند ذهن و بی دست و پا و ساده لوح. اما این فیلم باعث ایجاد ابعاد اضافی از طریق رسا دیالوگ و شخصیت صفات سنگین مثل استفاده از emojis در متون خود. Diemer عملکرد استادانه مظهر شخصیت او را آسان رفتن و brazen-faced شخصیت و دور آن را با ظریف عاطفی آسیب پذیری.

لوئیس همچنین ارائه یک عملکرد پویا در یک کلیشه نقش با اضافه تاب خاورمیانه طرح ریزی بدون مزخرف نگرش فیزیکی از شخصیت او و مکمل آن را با یک دوز از ساده لوحی. Ellie می شود نمرات خوب نقش پیانو برای کلیسا است و به همان اندازه مسئول و مدبر است. اما او مستور در تمایلات جنسی – نه معمولا دیده می شود در بازنمایی در رسانه ها – مکان های اخلاقی او در تقابل با هر دو شهر و خانواده خود را.

[مرتبط: نقد و بررسی فیلم: با وجود آن مفصل انیمیشن 'The Willoughbys' ارائه یک uninspiring کمدی]

به مسائل بدتر Ellie نیز در مواجهه با معضل انتخاب یک کالج است که یا اجازه می دهد تا او را به ماندن و مراقبت از او را مهاجر پدر (Collin Chou) و یا او را مجبور به ترک خانواده اش پشت در تعقیب خود رشد شخصی است. در حالی که چنین نسلی مبارزه شده است گفت: وقت و زمان دوباره, دیگر, آسیایی, نماینده فیلم, "نیمی از آن را" ارائه آن را در یک شیوه ای غیر متعارف.

Ellie پدر هرگز به صراحت تحت فشار قرار دادند و انتظارات خود را بر او, اما او سکوت به ترک تا حد زیادی بستگی بر ناتوانی ذهنی خود را. در این لحظه فیلم flips یک اسکریپت در نسل در فرهنگ های شرقی – که تمایل به بی ارزش اهمیت سلامت روان – نشان می دهد که سن بی ربط است وقتی که می آید به اثرات تروما.

اما در جایی که "نیمی از آن را" نتواند انتظارات را برآورده است در این فیلم ناتوانی به استادانه درست شده به یک عنصر بسیار مهم در Ellie سابقه خانوادگی. مادرش که گذشت تنها مراجعه به چکيده و منفرجه از نظر طول روایت ترک تنش میان پدر و مادر حل نشده است. در حالی که پدر او قادر به بحث در مورد شخصی خود تروما با پل, Ellie هرگز این فرصت را به بررسی این فاجعه در خود از نظر طراحی به دور از پیچیدگی عاطفی.

اما Ellie شخصیت نیست فقط یکی فاقد عمق در جنبه های خاصی. Aster را انگیزه نیز متناقض اعطای وام به فقدان صمیمیت در او و Ellie ارتباط است. توجه داشته باشید Aster در حال حاضر فاقد کافی زمان روی صفحه نمایش نسبت به دیگر منجر می شود و به جای توسعه شخصیت او و روابط بیشتر وقت خود را تلف شد بر بلاعوض صحنه rehashing فشار به مطابقت داشته باشد.

این دو برای اولین بار بر روی صفحه نمایش برخورد بین الی و Aster به حال عملا هیچ ساخت تا سوم به سرعت افزایش یافت و به یک نیمه برهنه جلسه آبگرم در Aster مورد علاقه secret hideout. روایت جریان تضمین نمی کند چنین آسان صمیمیت و آن را به نظر می رسد مانند صحنه هدف اصلی این است که به طعمه و گل آلود انتظارات مخاطبان.

با وجود لغزش آنی در طرح و شخصیت های آن هنوز هم موفق به دریافت در قلب معاصر عشق و دوستی در تمام آن بی پروا و از emoji-پر شکوه. و در حالی که تکیه بر سهام کاراکتر در ابتدا احساس مانند یک میانبر های فیلم است که قادر به استفاده از سازه های در راه به درون واژگون سازی انتظارات و معرفی بیشتر به عمق شخصیت های آن است. علاوه بر این, Netflix فیلم است که به خوبی خدمت کرده است با تمرکز بر دستیابی به جای دستیابی به عشق به عنوان شخصیت جسور یکدیگر شروع به گرفتن آژانس به جای مانده از خود راضی خود را به شرایط فعلی.

"نیمی از آن را" یک طراوت را در فرمولی نوجوان رام-com و سهام کاراکتر – و پایان خوش بینی را فراهم می کند یک احساس است که بسیار مورد نیاز در حال حاضر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن