کاهش نژادی و نابرابری تشدید COVID-19 آغاز می شود با عمل از UCLA

در حالی که علائم این جهانی و همه گیر تبدیل شده اند ویروسی بنابراین باید تبعیض و تعصب علیه گروه های اقلیت. از ا

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

در حالی که علائم این جهانی و همه گیر تبدیل شده اند ویروسی بنابراین باید تبعیض و تعصب علیه گروه های اقلیت.

از اواسط ماه مارس, آسیایی اقیانوس آرام با دولت و شورای برنامه ریزی و شرکای خود را دریافت کرده اند و حدود 1500 گزارش های ضد آسیایی, آزار و اذیت. جرایم ناشی از نفرت در حال افزایش است. و با توجه به NBC, آژانس های فدرال در حال انجام کمی در مورد آن.

آن را هولناک اما به سختی تعجب آور است که رئیس جمهور در حال حاضر خواستار COVID-19 "چینی ویروس" اضافه کردن به کلیشه های آسیایی آمریکایی است.

بیشتر آنچه تعجب آور است این است که نفرت و بلاغت می آید از محوطه دانشگاه.

Stephen Baldwin, یک استاد حقوق در UCLA در زمان به توییتر به پست اظهارات متهم برخی از دانش آموزان چینی از پناه دادن به این ویروس جرقه خشم و انزجار در میان بدنه دانشجویی و منجر به عذرخواهی در وبلاگ خود. توییت خود نه تنها تداوم بیگانه ستیزی و تشویق نژادپرستانه کلیشه بلکه نقض UCLA دانشکده اصول اخلاقی.

تا جایی که ملی مقامات موفق به راهنمای گفتمان بدون کلیشه UCLA دولت یک فرصت برای تنظیم ضبط مستقیم.

UCLA باید فعالانه را بهتر اقدام به حمایت از قربانیان جنایات نفرت و تبعیض در محوطه دانشگاه پس از مدرسه دوباره شروع می شود. با اضافه کردن دو خط به انتهای ایمیل محکوم بیگانه ستیزی است که به سادگی کافی نیست. اما مهمتر از همه ما نیاز به یک قانونی سیستمیک تغییر برای تعمیر نژادی و نابرابری اقتصادی است که به طور مداوم به ضرر اقلیت.

حتی در متنوع دانشگاه مانند دانشگاه UCLA که همه گیر شده و باعث نگرانی در میان بدنه دانشجویی در مورد تبعیض.

امی هو مدنی تعامل هماهنگ کننده دانشگاه UCLA آسیایی اقیانوس آرام ائتلاف و سال سوم علوم سیاسی گفت: کريستوفر نظرات تحت تاثیر آمریکایی های آسیایی تبار و او نمی داند که اگر وجود دارد یک راه حل فوری در دید زمانی که رهبری ملی شبیه سازی همان رفتار است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده half-hearted نظر گفت: چگونه او نمی پوشی نژادپرستی و خشونت علیه آمریکایی های آسیایی تبار," هو گفت. "من فکر می کنم که آسیب در حال حاضر انجام می شود – این است که عمیقا ریشه در نژادپرستی و بیگانه ستیزی است که فراوان خود را برای چند دهه گذشته است."

و آسیایی و آمریکایی ها در خط مقدم مبارزه با COVID-19 و جستجو برای یک واکسن با وجود افزایش بیگانه ستیزی.

اما آمریکایی های آسیایی تبار هستند نه تنها در حال قربانیان تبعیض مربوط به کوروناویروس.

آمریکایی های آفریقایی تبار هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19. بر اساس یک نظرسنجی که توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه آمریکایی های آفریقایی تبار ساخته شده 73 درصد از مرگ و میر در شهرستان میلواکی ایالت ویسکانسین که در آن جمعیت است که تنها 26 درصد ، واشنگتن پست توضیح داد که چگونه شهرستانهای استان با اکثریت در مقایسه با سفید اکثریت تجربه سه برابر میزان عفونت و تقریبا شش برابر نرخ مرگ و میر.

آمریکایی های سیاه و سفید و زنان از رنگ را تشکیل می دهند بخش بزرگی از کارگران ضروری. آنها دستمزد پایین و ضروری مشاغل جابجایی آنها در فقیرتر به سر می برند و اغلب تفکیک محله ها با کاهش کیفیت مراقبت های بهداشتی از مناطق ثروتمند باعث جوامع از رنگ به طور نامتناسبی رنج می برند.

و به نظر می رسد که UCLA ممکن است دانش آموزان خود را' بهترین منافع را در ذهن زمانی که می آید به مراقبت های بهداشتی. دانشگاه UCLA Arthur Ashe, دانشجو, بهداشت و سلامتی, مرکز, مسئول ارائه مراقبت های پزشکی به دانشگاه UCLA دانش آموزان; اما دانش آموزانی که چشم پوشیدن از UC دانشجویی طرح بیمه سلامت را انتخاب کنید و به چوب با بیمه آنها در حال حاضر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی برای سلامت بازدیدکننده داشته است. UCLA است ساخت آن را آسان تر برای از لحاظ اقتصادی به چالش کشیده دانش آموزان برای دریافت مراقبت های بهداشتی نیاز آنها در محوطه دانشگاه.

علاوه بر درد و رنج از فقدان مراقبت های بهداشتی از افراد کم درآمد جمعیت و ممکن است در تلاش برای انبار کردن نیازهای اولیه و محصولات بهداشتی. در واقع 78 درصد از آمریکایی ها زندگی می کنند به چک چک و در نتیجه نمی توانیم به ذخیره اقلام در همان سطح به عنوان بسیاری از ثروتمند و اغلب سفید آمریکایی است.

کسانی که استطاعت مراقبت های بهداشتی درو مزایای درمان است. کسانی که نمی توانند نیست.

این چرخه مطمئنا تاثیر دانشجویان در UCLA. و بدون فعال آموزش و پرورش در مورد بیگانه ستیزی در دسترس نیازهای اساسی منابع و افزایش دسترسی به مراقبت های بهداشتی در قیمت های پایین تر کمتر دانش آموزان خواهد بود ضربه مضاعف سخت زشت بخش از این ویروس پس از بازگشت به دانشگاه.

اسکندریه دیویس یک سال چهارم آفریقایی آمریکایی مطالعات و علوم سیاسی و رئیس برای Afrikan اتحادیه دانشجویی در UCLA, یک سازمان است که نشان دهنده اجتماعی و فرهنگی و منافع سیاسی از دانشجویان و استادان توضیح می دهد که حلقه بازخورد نگه می دارد که اقلیت های محروم.

"Coronavirus نشان داد نژادی و نابرابری و همچنین نابرابری اقتصادی—و چگونه آنها اغلب مرتبط," دیویس گفت:. "مردم رنگ هستند احتمال بیشتری برای کارگران ضروری قرار داده است که (خود) در افزایش خطر ابتلا به کروناویروس و ایجاد یک چرخه خشونت."

هر چند UCLA در تلاش است تا حرکت این بحران و محکوم بیگانه ستیزی دولت به وضوح از دیگر اولویت های حمایت از آن به حاشیه رانده شده دانش آموزان و عدم احساس ضرورت در انجام این کار است. در ایمیل انبوه به برونز وجود دارد هیچ اطلاعاتی در مورد پشتیبانی اگر شما شده اند تبعیض و نه هر کلمه از اقدام این دانشگاه است که در نظر گرفتن برای محافظت به شدت تحت تاثیر اقلیت.

UCLA نیاز برای شروع مکالمه در واقعیت بیگانه ستیزی در دانشگاه خود را و چگونه ما به عنوان یک کشور می تواند به جلوگیری از چنین فاحش عواقب طول تاریخ گروه های محروم.

ملت است یک راه طولانی از حل آن نابرابری نژادی – این بیماری همه گیر تنها تاکید می کند که.

اما برای UCLA که تغییر می تواند شروع بسیار نزدیک به خانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن