محبوب ترین چادر بازی کودک

هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده میگیر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده میگیرند و داستان را رقم میزنند. شکرستان بیش از ۱۰۰ شخصیت گوناگون دارد که بنا به نیازهای داستان در هر قسمت سروکلهٔ شان پیدا میشود و نقشهای متفاوتی چون تاجر، کارگر، مردم شهر، بچههای مدرسه، ریش سفید و.. شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستانهای این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی میدهد. چادر بازی سرخپوستی برای اتاق کودک یکی از وسایلی است که کودک شما می تواند به راحتی در اتاق خود از آن استفاده کند و در حالی که در کنار شماست, فضای هیجان انگیز بیرون از شهر را تصور کند. شکرستان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی ایرانی است که ساختهٔ مرکز صبا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران میباشد از سری اول این مجموعه تا به اکنون ۱۰۸ قسمت آن تولید و از برنامه کودک و نوجوان شبکه دو سیمای ایران پخش شدهاست. شکر TV دو دقیقه بیشتر زمان ندارد. رمضون: یکی دیگر از نوچه های فرصت که نسبت به شعبون کمی باهوش تر است و معمولا تصمیم هارا بیشتر او میگیرد. او نماد خردورزی کودک درون است و شاید دوست داشتنیترین شهروند شکرستان. مطمئن باشید کودک تان انقدر از وجود این فضا لذت می برد که حتی در بزرگسالی هم از آن به عنوان یک تجربه شیرین یاد می کند و خاطره آن همیشه برایش باقی خواهد ماند.

پادشاه و وزیر: پادشاه مانند تمام داستانهای سنتی فردی ابله، خودرای و خوش گذران است که همیشه تیرش به خطا میرود و ظلم او خنثی میشود. البته همیشه دست اش رو میشود.قاضی شخصیتی است که ظاهر خواجه فرزان را دارد.این دوشخصیت هیچوقت در یک داستان مشترک حضور نداشتند. خواجه فرزان: فردی است که همواره به پول اندوزی فکر می کند و خسیس است. پیچ: دستمالی است سیاه و سفید که با گذاشتن کلاه روی سر به دور کلاه پیچانده میشود و در قسمت پشت سر در درون دستمال قرار داده میشود تا شل نشود البته برادران بارزانی پیچ و کولاو شالشان به رنگ قرمز میباشد. این محصولات در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند که هر کودکی می تواند با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کند. این نوع چادر بازی کودک نیز غیر بادی است ولی از پی وی سی نیست و از مزیت های این چادرهای بازی کودکان قیمت ارزان و استاندارد بودن آن است این چادرها معمولاً از پارچه پلی استر ضد آب تولید می شوند و اکثر مدل های آن ایرانی و چینی می باشد که به هیچ وجه بو نمی دهند و میله های نگهدارنده آن نیز فنری است که جای بسیار کمی را اشغال می کند و با توجه به قیمت مناسب آن یکی از نمونه های عالی برای خرید و بازی کودکان است و ضمناً می توانید به عنوان کادو برای مناسبت ها به فرزندان خود و آشنایان هدیه دهید.

مزایا: کلبه کودک پلاستیکی با دوام هستند به این معنی که طول عمر بالایی خواهد داشت قیمت پایین تر از خانه های بازی چوبی، انتخاب گسترده ای از رنگ ها و تنوع، قابل حمل، مونتاژ آسان، همچنین تمیز کردن آنها بسیار آسان تر و سریعتر است، با یک دستمال مرطوب هر گونه آلودگی را از بین می برد.می تواند به عنوان یک خانه بازی کودکان در فضای باز یا یک خانه بازی در داخل خانه استفاده شود بنابراین شما حق انتخاب بیشتری دارید و به فرزندان خود اجازه می دهید مکان بازی را انتخاب کنند. اما در حال حاضر با انجام واکسیناسیون شرایط بهتر شده است و اغلب مکان های تفریحی مشهد در کرونا باز است و با استعلام گرفتن از مسئول جاذبه دیدنی و مراکز تفریحی می توان از باز بودن آن مرکز اطمینان حاصل نمود. هلیوم پارک از مراکز تفریحی جدید و جذاب مشهد به شمار می رود که توانسته توجه مسافران زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه با روش کات اوت یا بریده مقوا ساخته شده و استقبال زیادی از آن شدهاست. از آن مهمتر اینکه آب و هوای بسیار مطبوع و تمیزی دارد. This h᠎as been g᠎en erated with the  he​lp of G᠎SA Content Generator DEMO .

جنس چادرهای بازی نیز از چادرهای مسافرتی بزرگ گرفته شده است ، بنابراین تولیدکنندگان معروف مانند اینتکس و بست های آن از وسایلی مانند فایبرگلاس و آلومینیوم برای ساخت چادر بازی کودکان استفاده می کنند زیرا این عناصر دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند. وسعت مجموعه پارک آبی تقریباً 14 برابر یک زمین فوتبال است و همین باعث شده که فضای باز و بسیار عالی در اختیار استفاده کنندگان از خدمات قرار بگیرد. ۲۴ فوریه همراه با تعدادی از خوانندگان هالیو در جشنواره ۲K13 FEEL KOREA که برای اولین باز برگزار میشد به عنوان سوپراستار شرکت کرد. از مرداد ۹۸ شکرستان با صدای علیهمت مومیوند پخش میشود. اسکندر: اسکندر شخصیت یک بچه کوچک در شکرستان و نوه ننه قمر است که ماجراهایی برای او اتفاق میافتاد و همچنین عروسک او نیز به بازار وارد شدهاست. بهلول: خردمندی که همه او را دیوانه میپندارند. برزو: پسر کوچک خواجه فرزان است، اما نقش او در این مجموعه فقط نقش پسر خواجه فرزان نیست و در نقش های مختلف حضور می یابد. یعغوب: دوست صمد پسر خواجه فرزان که لهجه ای شبیه لهجه ی روستایی دارد.

آخرین مطالب