مکزیک فکر ساخت دیوار برای حفظ دیوانه شورش آمریکایی ها

فراموش نکنید در مورد احساساتی تهمت دیوار پس از مشاهده دیوانه دیوانه آمریکایی ها و شورش/غارت مکزیکی ها به طور

توسط ATROTICNEWS در 20 خرداد 1399

فراموش نکنید در مورد احساساتی تهمت دیوار پس از مشاهده دیوانه دیوانه آمریکایی ها و شورش/غارت مکزیکی ها به طور جدی فکر کردن در مورد ایجاد یک دیوار برای حفظ crazies ،

"Dios mio شما ببینید این loco Americanos? ما نیاز به ساخت یک دیوار برای حفظ آن cabrones از مکزیک!" یکی مکزیکی گفت: peeking از کلاه لبه پهن اسپانیولی قبل از رفتن به خواب در آفتاب ظهر.

همه چیز زشت در ایالات متحده آمریکا و مکزیک می ترسم که می گه بیا این مرز و مزاحم خود را سرد, صلح اگر شما می توانید آن را که در میان کارتل جنگ.

"من می خواستم برای رفتن به آمریکا به برخی از پلاتا اما در حال حاضر من ماندن در خواب آلود من ایجاد کرد و شیر بز آن بهتر که در راه" امیلیو, 26, یک بز کشاورز نشان داد.

حتی کارتل های مواد مخدر مشتاق هستند در برخورد با آمریکا محموله به عنوان کاملا به عنوان قبل از. بسیاری از مافیای مواد مخدر در حال حاضر نشسته در محصول خود را و پولشویی نیز خشک شده بود.

پانچو مواد مخدر خداوند از یک روستا در 30 کیلومتری خارج از شهر مکزیک است و حتی اهدای برخی از بد دستاوردهای بدست خود برای ساخت یک دیوار در امتداد مرز ایالات متحده برای خوب بیشتر از مکزیک است.

"لازم است چرا که آنها رفته loco بیش از وجود دارد در ایالات متحده آمریکا. من قرار دادن میلیون ها دلار به این پروژه دیوار به دلیل این شورش سیاه پوستان ما از ترس اما زانو gringos. من احترام نمی گذارند که گه زانو زدن ما مکزیک نمی زانو زدن برای هر کسی که من می توانم احترام زانو gringos آن می رود در برابر همه چیز ما برای ایستادن. آنها خود را از دست داده cojones!"



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن