والیبال مردان نشان دهنده در یک فصل کوتاه با این بیماری همه گیر کوروناویروس

مربی جان Speraw هشدار داده بود اما که نمی نیش از آن را که خبر شد ، سابق میکروبیولوژی و ژنتیک مولکولی دانشجو د

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

مربی جان Speraw هشدار داده بود اما که نمی نیش از آن را که خبر شد ،

سابق میکروبیولوژی و ژنتیک مولکولی دانشجو در UCLA گفت که او تا به حال به عنوان خوانده شده تا در coronavirus و گفت: تیم خود را در مورد آن هفته قبل از آن به پایان رسید No. 9 UCLA مردان والیبال است (10-9 2 تا 3 MPSF) فصل خوب است.

با اینحال اشتباه junior خارج hitter وظیفه/گذارنده سام Kobrine گفت: او به عقب گرفته شد زمانی که او این خبر را شنیده.

"من بسیار شوکه شده است که آنها در واقع به این است که به سرعت اما منظور من مربی Speraw در مورد آن صحبت شد و چند هفته قبل از آماده شدن ما" Kobrine گفت. "هنگامی که آن را در واقع اتفاق افتاد این بود قطعا بسیار تکان دهنده – بسیار تکان دهنده است."

در مارس 12, NCAA اعلام کرد این امر می تواند لغو تمام زمستان و بهار مسابقات به دلیل گسترش COVID-19. با این اعلام ناگهانی پایان دادن به نه فقط برونز' فصل اما بی شماری در سراسر فصل مدرسه دولت و ملت است.

چون فصل تا به حال به برش های کوتاه بهار دانشجو-ورزشکاران اعطا شد یک سال اضافی از واجد شرایط بودن توسط NCAA است. برخی از سالمندان – مانند خارج hitter وظیفه Austin Matautia میانه مسدود کننده های مت Younggren و Daenan Gyimah – در حال حاضر گرفته شده به رسانه های اجتماعی خود را اعلام خروج از این تیم است.

Speraw گفت: هنوز معلوم نیست که باقی مانده سالمندان را به بازگشت به وست وود در سال آینده برای بازی برونز.

"ما هنوز نوع کار است که از طریق آن می خواهید به بازگشت و که بچه ها نمی" Speraw گفت. "من می خواهم هنوز هم دوست دارم این فرصت را به یک شات بیشتر با آن دسته از بچه ها."

منحصر به فرد به این سال تیم شد و 12 سال اول و اشتباه ترم اول حسابداری برای بیش از نیمی از فهرست و تنظیم تک نجومی بالا برای بسیاری از دانشجویان سال اول به کت و شلوار برای یک UCLA والیبال مردان تیم ثبت شده.

نه تنها دانشجویان سال اول ذکر شده اما آنها برجسته اغلب به عنوان به خوبی. هشت نفر از دوازده سال اول بازی در حداقل یک بازی و هفت فصل رهبران در بازی های انجام شده پنج اول شد.

Kobrine گفت که او خوش بینانه در مورد آینده این برنامه با توجه به جوان هسته ای از بازیکنان با استعداد است که باید از سود این درس از این تیم upperclassmen.

"خارج از دادگاه (از اول بود) حرفه ای تر فقط مراقبت از مسئولیت های دیگر مانند مدرسه فیلم کار کردن اینها چیزهایی هستند که من فکر می کنم سالمندان انجام یک کار خوب از آموزش" Kobrine گفت. "آنها فوق العاده با استعداد برای دانشجویان سال اول. شما نمی بینید که اغلب – که بسیاری از جوان ها رسیدن به بازی در یک واقعا معتبر UCLA برنامه است."

در حالی که برونز به پایان فصل فقط یک بازی فوق .500 پنج روز قبل از NCAA اعلام UCLA زدم شماره 6 UC سن دیگو. پس از از دست دادن به Tritons قبلا در این فصل برونز امن خود دومین پیروزی این فصل برابر بالا-10 تیم در چه معلوم شد که بازی نهایی خود را از سال 2020 است.

اول از آن دو عبادی آمد در جاده ها در برابر شماره 4 لانگ بیچ دولت است. قبل از پیروزی برونز را از دست داده بود شش مستقیم مسابقات به ساحل در طی سه فصل گذشته از جمله 2018 قهرمانی ملی.

"پیروزی ما در برابر ساحل ایستاده بود برای من" Kobrine گفت. "به عنوان یک تیم است که ما ضرب و شتم در مسابقات قهرمانی ملی, ضرب و شتم ما سال گذشته و پس از آن ما در نهایت قادر به رفتن به ساحل طولانی دولت و ضرب و شتم آنها را به طوری که قطعا یک گام بزرگ برای برنامه های ما با توجه به گذشته رفته است."

آینده در دانشگاه UCLA برنامه بودند شانس بیشتری برای راست آن اشتباهات مقابل مخالفان که آن را از دست داده بود به در اوایل فصل به عنوان آن را تا به حال در برابر UCSD.

"من فکر می کنم سخت در مورد این سال بود که ما فقط شروع به گرفتن کمی بهتر است و من احساس می کردم که ما تا به حال فرصتی برای تعجب برخی از تیم ها در پایان" Speraw گفت. "من فقط دوست game, این جهت ما قرار بود به خصوص که در هفته گذشته است که ما آموزش است. ... ما tinkered در اطراف با صف در یک راه خاص که واقعا تاثیرگذار برای ما. من فکر نمی کنم کسی حتی دیدم که صف بنابراین ما فقط باید برای نجات است که برای سال آینده است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن