Meghan Markle جذاب برای مغلوب ساختن پیشی جستن به پایان Coronavirus همه گیر چون سرفصل ها رفته

Meghan ناراحت است که coronavirus عناوین upstaging او طرح روابط عمومی برای ترویج خود. سابق سلطنتی, Meghan Mar

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399
meghan markle coronavirus headlines ruin her PR
Meghan ناراحت است که coronavirus عناوین upstaging او طرح روابط عمومی برای ترویج خود.

سابق سلطنتی, Meghan Markle جذاب برای coronavirus همه گیر به پایان رسید و یا در انتظار قرار داده به دلیل آن است که messing با سرفصل ها و فعالیت های روابط عمومی.

هیچ تردیدی در مورد رها کردن خود و خانواده و 72 ساله که دو قلب حملات آن را تعجب آور نیست که مگان مراقبت می کند که بسیار برای مردم در حال مرگ از coronavirus.

"سرفصل نیست, درباره من, Meghan Markle, به جای آنها در مورد این افتضاح همه گیر در مورد, افراد, مرگ, منظورم این است که دختران در مورد مراقبت از آنها را ؟ این افراد در حال گرفتن دور من عناوین, فقط اونا برو. سپس آن را در مورد کوروناویروس ماسک و مواد غذایی صف بانک و تاج این تاج که! وجود دارد هیچ چیز در مورد من جدید بنیاد Archehole یا من ابتکار جدید به سرعت گرمایش جهانی توسط دوخت تا فیل تشکرها بنابراین خود را farts نه آسیب لایه ازن."

هری و مگان که ادعا می کنند آنها به سمت چپ انگلستان به دلیل فشار نفوذ در حال حاضر حتی بیشتر پریشان است که مطبوعات باید چیزهای بهتر به گزارش از gimmie dat زن و شوهر که فقط ', take, take, take'.

یکی از Meghan مشاوران نشان داد در راز است که جو بسیار متشنج در هری و مگان خانواده است.

"او دستور بندگان به تنظیم مجدد مبلمان هر دو ساعت است و بنابراین تحریک شده توسط coronavirus عناوین که هر زمان که کسی در تلویزیون شروع به صحبت کردن در مورد ویروس های او فریاد در بالای صدای او در مورد چگونه بزرگ Meghan است و چگونه او در حال رفتن برای نجات جهان. مگان در حال حاضر نوشتن تصدیق با سوم sharpie سراسر دیوارهای ویلا اجاره ای در لس آنجلس که در آن او در مستند با فقیر هری و مورچه."

در اوج ناامیدی, Meghan Markle است که در واقع فکر نیم تا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که او. متنفر است و او خواستار توقف این بیماری همه گیر بلافاصله پس او می تواند برخی از سرفصل های یک بار دیگر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن