مرد سعی کرد دولت سپاهی تفنگ در بیمارستان نیویورک, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 11:02 AM EDT May 12, 2020ایالتی پنسیلوانیا پلیس و بیمارستان نیویورک کارکنان خ

توسط ATROTICNEWS در 24 فروردین 1399

ایالتی پنسیلوانیا پلیس و بیمارستان نیویورک کارکنان خنثی شدن یک مرد در بازداشت پلیس از به دست آوردن کنترل یک سرباز تفنگ در صبح روز شنبه با توجه به انتشار اخبار.

یعقوب اسکات Wismiewski, 27, از هیچ, ثابت, آدرس, چهره اتهامات متعدد از جمله تشدید حمله و خلع سلاح یک افسر اجرای قانون.

یکشنبه, او باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $60,000 وثیقه با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

در مورد 6:44 a. m. روز شنبه سربازان دولت در پاسخ به 400 بلوک میلر جاده هلو پایین Township برای یک شخص مشکوک. هنگامی که آنها در بر داشت Wismiewski و بازداشت او را برای سرقت و اتهامات دیگر.

"در طول تحقیقات اولیه (Wismiewski) ... ساخته شده چند دیدگاه به سپاهی Penhorwood مورد توجه متوسطه خود را اسلحه خود را به سمت چپ مچ پا" اخبار انتشار متحده است. "Wisniewski (sic) ساخته شده چندین بیانیه در مورد ماهر در هنرهای رزمی و مایل به مبارزه با سپاهی Penhorwood."

سربازان یعقوب Penhorwood و Zachary لارکین در زمان Wismiewski به نیویورک بیمارستان 1001 جنوبی جورج خیابان, نیویورک, به, پزشکی, پاک قبل از تفهیم اتهام. آنها امن Wismiewski از طریق ایجاد ارتباط بین دو مجموعه از دستبند های پشت سر خود را چون از قبل موجود آسیب دیدگی شانه که از او درد و رنج انتشار متحده است.

به عنوان Wismiewski نشسته بر روی تخت بیمارستان او سعی به ایستادن و لغزش او را با دستبند از پشت خود را زیر باسن خود را به آنها را در مقابل او. Penhorwood متوجه شده و او را متوقف کرد, با توجه به انتشار اخبار.

مدتی بعد آشفته Wisniewski تلاش برای پرش از تخت. دو گارد مهار Wismiewski اما او پیچیده پاهای خود را در اطراف Penhorwood چپ پا که در آن سپاهی ثانویه تفنگ قرار گرفته بود با انتشار متحده است.

"سپاهی Penhorwood گزارش داد که Wisniewski (sic) با استفاده از هر دو از پاهای خود را به تلاش برای آوردن او به سمت چپ مچ پا و اسلحه گرم به سوی Wisniewski را به تنه" انتشار متحده است. "سپاهی Penhorwood مشاهده Wisniewski (sic) در اطراف رسیدن به خود را به عقب و عقب و سعی کنید برای گرفتن او (Penhorwood است) مچ پا را در منطقه از خود اسلحه گرم."

بیشتر: چه coronavirus اقامت در خانه سفارش وسیله برای تفریح در فضای باز در بهبهان.

بیشتر: کروناویروس در Pa.: به عنوان فصل آلرژی برخورد COVID-19 اینجا است که چگونه به تفاوت

با توجه به Penhorwood او معتقد Wismiewski بود در عرض چند اینچ تا حداکثر یک پا را از گرفتن اسلحه با توجه به انتشار.

Penhorwood انتقام و کارکنان بیمارستان قادر به مهار Wismiewski انتشار متحده است.

Wismiewski یک جلسه مقدماتی در تاریخ 11 مه در حمله به اتهامات قبل از منطقه قاضی Ronald J. Haskell Jr و یکی در مه 12 برای سرقت اتهامات قبل از منطقه قاضی لورا S. منیفولد با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن