لیست کارهای اسباب کشی در 4 مرحله

1-تمیزی و نظافت    وسایل خود را قبل از اینکه بسته بندی کنید آنها را تمیز کنید ابتدا از آشپزخانه

توسط مدیر سایت در 30 اردیبهشت 1402

1-تمیزی و نظافت

   وسایل خود را قبل از اینکه بسته بندی کنید آنها را تمیز کنید ابتدا از آشپزخانه شروع کنید و ظروف و لیوان … همه شان را بشوئید و با دستمال تمیز کنید و آنها را دسته بندی کنید شکستنی هارا از بقیه جدا کنید و روی جعبه هارا بنویسید . که محتوای آن جعبه چیست که در مکان بعدیتان راحت بتوانید به چیزی که میخواهید دسترسی پیدا کنید و مثل بسیاری از افراد که این نکته را رعایت نمی کنند و در اسباب کشی هایشان چیزی را که میخواهند به راحتی نمی توانند بدست آورند و گیج می شوند ، نشوید.

باربری تهران

2-آمادگی برای جابجایی اسباب

باید قبل از اسباب کشی آمادگی لازم را برای اینکار داشته باشید کارهای که قرار است انجام دهید را با برنامه ریزی انجام دهید که آنها را به دقیقه ی 90 موکول نکنید و عجله ای کارها را انجام ندهید تا در هرکدام به نتیجه ی دلخواه برسید .بسته بندی کنید وسایل خود را و آنها را در گوشه ای قرار دهید سپس اقلامی که در یک جعبه هستند را لیست کنید و برروی جعبه بچسبانید .

3-حمل و جابجایی

وقتی که جعبه های آماده شد و بسته بندی ها آماده و در یکجا قرار گرفتند و شما با باربری تهران تماس گرفتید تا آنها به شما در حمل و نقل اسباب به شما کمک کنند البته آنها میتوانند در بسته بندی  بصورت پیشرفته نیز به شما کمک کنند تا بسته بندی با کیفیتی داشته باشید . آنها با کارشناسانی که در بخش اسباب کشی و حمل ونقل دارند این کار پراسترس را برای شما آسان میکنند اسباب شما را بسلامت برای شما به ماشین حمل بار میرسانند و آنها نیز اسباب را بسلامتی به مقصدتان یا خانه ی جدیدتان خواهند رساند .

4-جابجایی اسباب در محل جدید

   پس از رسیدن به محل مورد نظر به مرحله ی تخلیه اسباب از ماشین حمل بار به خانه می رسیم ، وسیله هارا هر کدام را با اطلاعاتی که بر روی جعبه ها نوشته شده است جابجا کنید یعنی وسایل آشپرخانه را در آشپزخانه قرار دهید و وسایل سایر جاهای منزل را نیز در جای خود قرار دهید . این باعث میشود در چیدن و جابجایی آن ها به کار خود تسریع بخشید .

 

منبع : باربری پرند بار

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن