مراقبت دراز مدت ساکنان کارکنان حرکت به بالاترین اولویت برای COVID-19 تست

جو Ciavaglia jciavaglia@couriertimes.comمنتشر شده 2:08 PM EDT May 30, 2020جدید دستورالعمل های فدرال این هفته ن

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

جدید دستورالعمل های فدرال این هفته نقل مکان کرد و در دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارکنان به بالاترین اولویت برای COVID-19 تست به عنوان سازمان های بیشتر تماس به صورت گسترده تر در تست های سخت-آمار مراکز.

اما یک ناظر گروه به نام گسترش تست راهنمایی ناکافی برای جلوگیری از ویروسی در ادامه به سیل هزاران نفر از ایالات متحده خانه های پرستاری مراقبت شخصی و با کمک امکانات زندگی.

مراکز کنترل بیماری ها منتشر شده جدید راهنمایی دوشنبه, حرکت کارگران در جمع مراقبت از تنظیمات و ساکنان خانه سالمندان با علائم به بالاترین اولویت برای coronavirus تست.

قبلا کسانی که کارگران در نظر گرفته شد بالاترین اولویت و ساکنان خانه سالمندان بودند در زیر بیمارستان بیماران و کارکنان مراقبت های بهداشتی.

بدون علامت جمع کارکنان مراقبت و شاید ساکنان خود را نیز ممکن است واجد شرایط برای اولویت بالا وضعیت تحت "افراد شناسایی شده از طریق عامه خوشه ای انتخاب و تماس با تحقیقات" به گفته یک سخنگوی ایالت پنسیلوانیا پت Toomey.

در اوایل این ماه Toomey R-آلن تاون درخواست کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی ضربت تا آن دسته از کارگران و ساکنان مستقیم و تجاری و عمومی آزمایشگاه به اولویت بندی آن نمونه است.

"اطمینان کافی تست ظرفیت و نتایج سریع در دسترس هستند برای کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان را نجات و کاهش بیشتر گسترش یافت." Toomey گفت: در آزادی مطبوعات.

گروه صنعت نمایندگی مراقبت دراز مدت اپراتورها به تازگی تبدیل شده اند بیشتر آوازی در مورد نیاز به گسترش سریع تست امکانات به عنوان بخشی از کاهش تلاش با ویروس.

در یک تماس را فشار دهید جمعه سر از ایالات متحده بزرگترین خانه سالمندان لابی اذعان کرد که تنها یک "بسیار کوچک" در صد از ساکنان خانه سالمندان و کارکنان آزمایش شده اند برای COVID-19 چرا که آنها نه به عنوان یک اولویت توسط دولت های ایالتی و فدرال.

"بدون دسترسی به بیشتر, تست بلند مدت ارائه دهندگان مراقبت در یک نقطه ضعف شديد در شناسایی بیشتر از این بدون علامت ساکنان و کارکنان گفت:" علامت گذاری پارکینسون مدیر عامل و رئیس انجمن بهداشت آمریکا و مرکز ملی برای کمک زندگی می کنند که نشان دهنده بیش از 14,000 امکانات.

پارکینسون گفت که بسیاری از تسهیلات مراقبت دراز مدت انجام تست گسترش خود به خود و آنها در حال پیدا کردن تعداد زیادی از ساکنان و کارکنان که تست مثبت اما بدون علائم است.

"ما امیدوار هستیم (هدایت تغییر) بلافاصله بهبود توانایی ما برای دریافت این آزمون و نتایج تست سرعت," او گفت:, و اضافه کرد که نتایج آزمون در برخی از موارد باید به تاخیر افتاده است تا زمانی که یک هفته است.

اما یک خانه سالمندان فدراسیون فوتبال معتقد است که وجود یک گلدان از پول در حال حاضر در دسترس برای خانه سالمندان اپراتورها برای پیاده سازی سریع در خانه تست.

بیش از سه سال گذشته به تنهایی مراکز مدیکر و مدیکید خدمات جمع آوری کرده است $250 میلیون دلار است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به صندوق تست گفت: Brian Lee, مدیر اجرایی, از خانواده ها برای مراقبت بهتر. پول جمع آوری شد جریمه و مجازات در برابر مراقبت دراز مدت اپراتورهای او گفت:.

پنسیلوانیا سهم که پول $9.1 میلیون دلار یا $13,000 برای هر یک از دولت 697 مجوز ماهر-پرستاری امکانات لی گفت. تست سریع ماشین هزینه حدود $4,500, او گفت:.

خانواده ها برای مراقبت بهتر خواسته است تا سیستم مدیریت محتوا برای ساده کردن درخواست برای کمک های مالی برای رفتن به طور خاص برای تجهیزات برای آزمایش سریع, لی گفت.

او اضافه کرد که در حالی که یک بهبود CDC تغییر نمی کند, نرخ ابتلا به عفونت مگر اینکه آن را شامل بدون علامت ساکنان و کارگران است.

"برای انجام این کار نیست چیزی کمتر از کشتن از سر ترحم منفعل و آن را به تغییر به عمد کشتن از سر ترحم" لی اضافه شده است. "ما در حال رفتن به از دست دادن یک نسل از ما پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و اگر ما نمی انجام تست."

کروناویروس در مراقبت دراز مدت

آیا شما کسی را می شناسید که زندگی می کند و یا با این نسخهها کار در دراز مدت مراقبت از مرکز که در آن coronavirus است که حاضر است ؟ ما می خواهیم به شنیدن داستان خود را.

تماس با جو Ciavaglia در 215-949-4181 یا jciavaglia@couriertimes.com خود را با اطلاعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن