لا جشنواره فیلم فجر ویترین آغاز رشد از سینمای آمریکا با 'Lumpia'

"Lumpia" است که بیش از یک اسپرینگ رول در جامعه آمریکا. این خانه کم بودجه 2003 فیلم می گوید یک داستان در مورد گ

توسط ATROTICNEWS در 2 خرداد 1399

"Lumpia" است که بیش از یک اسپرینگ رول در جامعه آمریکا.

این خانه کم بودجه 2003 فیلم می گوید یک داستان در مورد گروه داخلی تعصب است که در آن یک باند فیلیپینی آمریکایی میدارد فیلیپینی دبیرستان مهاجران. آن است که در حال حاضر در حال نمایش در لس آنجلس آسیایی اقیانوس آرام جشنواره فیلم نمایشگاه مجازی تا مارس 23, که همچنین ویژگی های یک livestreamed Q&A با فیلمسازان به بحث در مورد آینده خود عاقبت "Lumpia با انتقام." برای نویسنده-مدیر Patricio Ginelsa جونیور گفت: روند نوشتن آغاز کرد و پس از تماشای یک فیلم کارگردانی شده توسط خود همکار USC التحصیل John Singleton – "Boyz n the Hood."

"این من باز چشم به جهان من حتی نمی متوجه شد اتفاق می افتد در اینجا در ایالات متحده" Ginelsa گفت. "هنگامی که من تو را دیدم این جوان 21 ساله آمریکایی آفریقایی فیلمساز است که می تواند یک فیلم در مورد محله خود من نمیفهمد من می تواند آن را انجام بیش از حد."

بازگشت در سال 1996 Ginelsa گفت که او و دوستان محله گرد هم آمدند تا فیلم اول دو عمل از "Lumpia" در طول تعطیلات تابستان اما این فیلم بود و در نهایت کنار گذاشته هنگامی که او بازگشت به مدرسه. سه سال بعد UCLA فارغ التحصیل A. J. Calomay ملاقات Ginelsa از طریق یک دوست مشترک و آمد به تولید فیلم, گرفتن فیلم و ایجاد یک تریلر که kickstarted حرفه ای خود همکاری.

"(Ginelsa) را دیدم من به عنوان خلاق خود را از شریک و او با من" Calomay گفت. "ما تا به حال همان حس طنز و خلاقانه حساسیت."

Ginelsa گفت Calomay تریلر به او اجازه دیدن کار خود را در یک نور متفاوت و انگیزه او را برای تکمیل این فیلم است. اما در طول اولیه آن انتشار "Lumpia" را بسیار جلب توجه رسانه ها که Ginelsa گفت: به احتمال زیاد با توجه به فیلم خام, تازه کار طبیعت است. اما در دهه های بعد او گفت: فیلمسازان مفتخر به لا آسیایی اقیانوس آرام جشنواره فیلم ادای احترام به آن است.

[مرتبط: نویسنده Việt Thanh Nguyễn مورد بحث آسیایی آمریکایی نمایندگی در رسانه ها]

فرانسیس Cullado مدیر اجرایی ارتباطات بصری است که برنامه های این جشنواره گفت: آنها تنظیم و به همه گیر با ارائه مطالب قدیمیتر از آنجایی که آنها قادر به اولین فیلم های آینده در فرد است. به جای آنها مورد استفاده فرمت آنلاین به مخاطبان در زمان به عقب به زمانی که آمریکایی آسیایی تبار سینما آغاز شد Cullado گفت.

"ما می خواستیم به حداقل انجام یک مطالعه گذشته نگر (رویکرد) و مردم rewatch یا سازمان دیده بان ("Lumpia") برای اولین بار به مرتب کردن بر اساس به دست آوردن اشتها برای فیلم دوم که رفتن به بیرون می آیند" Cullado گفت. "این نوع مانند یک فلاش بک لحظه."

اگر چه این فیلم به جشنواره نمی کند به صراحت لیست جمعی , تم Ginelsa گفته است که تلاش برای جشن رشد آسیایی آمریکایی سینما است. او گفت: فیلمسازان گاهی اوقات انقباض غیر ارادی ماهیچه در نزد غیر حرفه ای طبیعت "Lumpia" اما این فیلم موضوعاتی مانند ضد مهاجرت داخلی و تعصب هنوز هم مربوط به این روز است.

نه تنها چنین موضوعات در فیلیپین جامعه به ندرت دیده می شود در فیلم های مستقل اما Calomay وجود دارد گفت: همچنین تعداد بسیار کمی از, فیلیپینی, فیلم های آمریکایی به طور کلی. اما در زمینه های امروز, فرهنگی, فیلم, "Lumpia" هنوز هم می تواند قدردانی به دلیل آنچه Calomay می بیند به عنوان این تمایل رو به رشد برای این داستان در جامعه آسیایی.

"من فکر می کنم مردم می خواهید برای دیدن متنوع تر داستان در مورد جامعه ما است و این یکی خاص است که بسیار متفاوت" Calomay گفت. "این یک کمی هتاک کمی مضحک و hyperreal."

اما به این موضوعات جدی تر قابل هضم Ginelsa گفت که بسته بندی آنها را در یک راه جالب است. اگر چه ضد مهاجر اقدامات و تبعیض بسیار جدی است Calomay گفت: مخاطب را به یاد داشته باشید این تم اگر این فیلم ساخته شده است که به یاد ماندنی و سرگرم کننده و relatable.

[مرتبط: فارغ التحصیل رول فیلم با هدف به هم بزنید گلدان با تازه را در ماری جوانا فرهنگ]

Ginelsa گفت که او امیدوار است خود را عاقبت "Lumpia با انتقام" را برجسته پیشرفت آسیایی, سینمای آمریکا به خصوص پس از بینندگان قادر به دوباره از اول از این سری در طول این جشنواره است. فیلم جدید منتشر خواهد شد در این سال و Ginelsa گفت: خدمه هیجان زده است که شامل همان گروه از دوستان محله تقریبا از دو دهه پیش. اما آنها همچنین استقبال از تاسیس بازیگرانی چون Danny Trejo که ستاره دار در فیلم هایی مانند "جنایت" و "بد است." صرف نظر از توسعه خود را به عنوان فیلم سازان Ginelsa گفت: این تیم امیدوار است مخاطبان را به دست آورید جامع تر درک تجارب خود را به عنوان فیلیپینی آمریکایی است.

"هنگامی که شما فکر می کنید درباره, آسیایی, آمریکایی, داستان, شما باید درک کنند که آن را در مورد یک نوع خاص از داستان و یا چگونه ما می خواهیم به نمایندگی آن را در مورد نشان دادن لوله شکل نما از آنچه ما" Ginelsa گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب