قلعه و جامپینگ بادی کوچک اینتکس

تجهیزات و بازیهایی که این شرکت استفاده کرده است، کاملاً بهروز هستند و استانداردهای بینالمللی دارند. شاید تنوع

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تجهیزات و بازیهایی که این شرکت استفاده کرده است، کاملاً بهروز هستند و استانداردهای بینالمللی دارند. شاید تنوع وسایل بازی سرزمین شگفت انگیز دریاچه چیتگر خیلی زیاد نباشد، اما بازیهایی که در این مجموعه قرار دارند، برای گذراندن یک روز پرهیجان و جذاب کافی هستند. قایق پرشی، هاکی، راپل هوایی، پیست پرش در آسمان و خیلی از بازیهای دیگر در این بوستان قرار دارند که میتوانید از آنها بهرهمند شوید. شما میتوانید برای مطلع شدن از قیمتها به جستوجوی محصول مورد نظر خود در اینترنت بپردازید. با رعایت این نکات میتوانید عمر مفید محصول را به میزان قابل توجهی افزایش دهید تا کودکانتان بتوانند تا مدتها از بازی با آن لذت ببرند. در مجموع، شهربازی های تهران را میتوانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم: 1. شهربازی های روباز تهران 2. شهربازی های سرپوشیده تهران که بسته به نوع بازی مورد علاقهتان میتوانید آنها را تفکیک و انتخاب کنید. یکی دیگر از شهربازیهای مشهد، شهربازی سرزمین عجایب است که با بهکارگیری از فناوریهای روز دنیا در صنعت وسایل بازی از لحاظ تکنولوژی و استانداردهای بینالمللی با شهربازیهای مدرن جهان برابری میکند. وجود این شهربازی در مرکز خرید تیراژه کمک کرده تا بتوانید بعد از خرید، سری به این مجموعه بزنید و روز خود را کامل کنید. Th is was created with the  he lp  of GSA᠎ Conte nt  Gener​ator Dem oversi᠎on.

شرکت بین المللی فان تایم در کشور ایران هم شهربازی هایی احداث کرده است که دوتای آنها در پالادیوم و ارگ تجاری قرار دارند. این مکان زیبا به عنوان یکی از جاهای دیدنی در تهران دارای مراکز تجاری، رستوران ها، سالن های نمایش و کنسرت، سینما، دلفیناریوم، موزه ها، مراکز تفریحی، مرکز همایش و فروشگاه می باشد که هر کدام در طبقات مختلف قرار دارند. در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین شهربازی های تهران را به شما ارائه دهیم تا اگر تصمیم گرفتید علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی تهران زمانی را به تفریح در شهربازی ها اختصاص دهید، گزینه مناسب را با توجه به امکانات، بازیها و فاصلهاش از محل زندگیتان انتخاب کنید. معمولاً وقتی شهربازی را برای تفریح انتخاب میکنیم، کمی سردرگم هستیم که در کدام یک از شهربازیها بیشتر خوش خواهد گذشت و بهترین شهربازی تهران کدام است؟ برخی از جامپینگها تحمل وزن بالایی ندارند و نمیتوانند وزن بیشتر از یک کودک را متحمل شوند. همچنین برخی از جامپینگها تنها برای استفادهی کودکان به صورت انفرادی مناسب میباشند و نمیتوانند در آن واحد وزن دو یا چند کودک را متحمل شوند. می توان گفت که نوع ساختاری کف تشک جامپینگ مانند تشک ها و تخت خواب های بادی می باشد و تفاوت عمده آن ضخامت لایه ها و چند لایه بودن آن است . Th is post w᠎as w ritten wi th G​SA  Con te nt​ G​en᠎erat​or Dem ov ersion.

علاوه بر این، ضد حساسیت و ضد آب بودن نیز دو ویژگی مثبت دیگر این محصول است. جامپینگ بادی اینتکس مانند یک زمین بسکتبال است و همراه با این محصول، یک توپ بادی بسکتبال مناسب نیز به شما تعلق میگیرد. این محصول علاوه بر اینکه مدلهای گوناگونی دارد، دارای طرحها و رنگبندیهای مختلف و متنوعی میباشد که هر یک جذابیت خاص خودشان را دارند. جامپینگ بادی اینتکس مدل ۴۸۲۶۰ دارای بدنه ای مربعی می باشد که از سه رنگ آبی، زرد و قرمز در طراحی آن استفاده شده است. یکی دیگر از مزیتهای مهم جامپینگ بادی، تنوع در طرح و رنگ است. برای انجام یک خرید مطمئن، طبعا باید پیش از خرید توجه خود را بر روی برخی نکات مهم مربوط به محصول مورد نظرتان متمرکز کنید. دریاچه چیتگر تقریباً یک پکیج کامل از انواع تفریحات است. به منظور راه اندازی تشک بادی جامپینگ باید از یک پمپ باد استفاده کنید، البته بهتر است پمپ باد برقی بکار بگیرید تا سرعت بالاتری داشته باشید. از اینرو پیش از خرید آنان باید به فضای خالیای که برای راهاندازیشان نیاز است توجه کنید و از پیش مکانی را برای آنها در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد شاهد سفت شدن بدنه جامپینگ و آسیب دیدن درزهای آن خواهید بود.

شما میتوانید در صورت وارد شدن آسیب به محصول، به کمک چسبهای مختص این کار، آن را به راحتی در خانهی خود تعمیر کنید. برندهای اینتکس و بست وی از معروفترین و معتبرترین برندهای تولیدکنندهی جامپینگ بادی میباشند و شما میتوانید با خاطری آسوده، محصولات آنان را خریداری نمایید. یا حتی میتوانید در صورت نیاز، از وصلههای مخصوص برای تعمیر جامپینگ بادی خود استفاده کنید. متاسفانه این محصول فقط و فقط مخصوص کودکان و نوجوانان است و برای بزرگسالان قابل استفاده نمیباشد. این پارک بیشتر برای کودکان و نوجوانان مناسب است، اما با این حال، افراد بزرگسال هم میتوانند از بخشهای دیگر شهربازی بیلینو استفاده کنند. به واسطه این ویژگیها کودکان میتوانند با این وسیله مشغول به بازی شوند و خود را سرگرم کنند. شما میتوانید کودک خود را در طول خرید به این مجموعه بسپارید و با خیالی آسوده، کارهای خود را از جمله خرید انجام دهید. محصول پس از ثبت نهایی سفارش در سریعترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود و شما میتوانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. حضور والدین در این مرکز بهمنظور بازی با بچههای خود جزء برنامههای روزمره این باشگاه است که موجب میشود بچهها و والدین تحت نظر کارشناسان روانشناسی و علوم تربیتی لذت بازی کردن را تجربه کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن