خوب، بد و هپی چیر

اما این موضوع به دلیل مقایسه بسیار اهمیت دارد که در مبل های بادی شارژ باد نیاز است اما در مورد مبل های شنی یا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما این موضوع به دلیل مقایسه بسیار اهمیت دارد که در مبل های بادی شارژ باد نیاز است اما در مورد مبل های شنی یا بین بگ مواد یونولیتی خوب پس از استفاده در زمان گفته شده بین بگها افت خواهند کرد اما این موضوع مشکل خاصی را در پی نخواهد داشت. استفاده از هپی چیرها قدمت زیادی دارد اما امروزه میزان استفاده از آنها بیشتر شده است. این مبل های راحت و انعطاف پذیر که طرفداران زیادی دارند، دارای تحمل وزن بالایی هستند و کودکان شما هر چقدر دلشان بخواهد می تواند روی آن ورجه وورجه کنند. مبل های بادی اینتکس یا کاناپههای بادی تخت شو یکی دیگر از سری محصولات بادی اینتکس است که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند که نمونههای آنها شامل انواع مبل های بادی کودک و بزرگسالان و انواع دیگر مبلمان بادی تخت شو چند کاره و چند حالته میباشند که برای تمامی سنین مناسب و قابل استفاده هستند این نوع از مبل های بادی از سبکی بسیار بالایی برخوردار هستند و در هر جا و هر مکانی میتوانید آنها باد کرده و بنشینید. این به دلیل فشار و وزن فرد مصرفکننده بر روی مبل است که به دلیل پلاستیکی بودن یونولیت کوچکتر شوند و در طی زمان نه چندان زیاد افت کنند اما پس از 2 الی 3 بار شارژ کردن مبل شنی دیگر نیازی به شارژ شدن و پر شدن ندارند و برای همیشه محصولی زیبا، راحت و ارزان قیمت در اختیار شما قرار میگیرد تا سالیان سال از آن استفاده کرده و نشیمن راحتی را تجربه نمایید.

در بدنه این محصولات از چرم صنعتی استفاده می شود زیرا استفاده از چرم های طبیعی با توجه به ابعاد و حجمی که هپی چیر به خود اختصاص می دهد می تواند بسیار گران قیمت تمام شود و علاوه بر آن چرم صنعتی استفاده شده در ساخت این محصولات از نوع درجه یک می باشد و به همین خاطر است که ضمانت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای در نظر گرفته شده است . از آنجایی که این طرح مبل راحتی به منظور استفاده طولانی مدت طراحی میشود در صورت استاندارد نبودن میتواند باعث ایجاد مشکلات اسکلتی در افراد شود. از مزیت های دیگر این مبل بادی کیسه ای این است که علاوه بر یک مخزن باد کلی 3 مخزن جداگانه نیز در زیر نشیمن گاه دارد که باد شده و ایجاد راحتی بیشتری را برای شما فراهم میکند. بین بگها از نظر ظاهری و شکل آنها با مبل های شنی تقریبا یکی هستند اما بین بگ از جنس پارچه مخملی یا خزهای است اما مبل های شنی از جنس چرم مصنوعی یا فوم تولید و عرضه میشود. مبل شنی به مبلمانی گفته میشود که بدنه آنها از جنس پارچه یا چرم مصنوعی باشد که داخل آن از مواد گرانول و یا یونولیت خرد شده به کار رفته باشد. Th᠎is h​as  be en gener ated  by G SA​ Con tent᠎ Gen erat​or DEMO​.

باید گفت که از مزیت های چرم مصنوعی استفاده شده در ساخت هپی چیر ها سازگاری بالا با پوست انسان می شود و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی هپی چیر ، خراشی بر روی بدن ایجاد نمی شود و از همین رو به راحتی می تواند حتی مورد استفاده کودکان و همچنین سالمندان نیز قرار بگیرد . مواد داخل هپی چیر ممکن است به دلیل تحمل وزن زیاد، افت یا نشست داشته باشند که شما می توانید به راحتی و با استفاده از زیپی که کنار آن تعبیه شده است به شارژ مجدد مواد داخل آن بپردازید و آن را مثل روز اولش پر کنید. هپی چیر و تولیدی انواع هپی چیر راحتی و فروشگاه اینترنتی هپی چیر خارجی با قیمت ارزان و کیفیت عالی و نمایندگی مرکزی پخش عمده و خرده فروشی در سایت ایلی تویز و خرید و فروش هپی چیر در ایران به قیمت عمده به صورت تک و عمده و فروش ویژه هپی چیر اینتکس و هپی چیر های بادی با کیفیت اصلی و قیمت ارزان و مبل بادی و کاناپه بادی راحتی در فروشگاه مرکزی اینتکس در شهرهای مختلف ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد . ایلی تویز نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به صورت گسترده در زمینه واردات و فروش عمده و تک این محصولات بادی فعالیت می نماید . ​Th᠎is con tent w as cre᠎ated by G​SA  Co᠎nten᠎t Genera᠎to​r  DE​MO!

این کاناپه بادی کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به قابل حمل بودن این محصول وعدم نیاز به پمپ باد بسیار بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد . هپی چیر نوعی کاناپه یا مبل است که در شکل های مختلف تولید می شوند. هپی چیر ها راحتترین صندلی و مبلهایی هستند که بخاطر نرم بودنشان گاهی اوقات به آنها مبل شنی هم گفته میشود. این مبل ها به دلیل انعطافی که دارند به راحتی تغییر حالت می دهند و به صندلی لمی و درازکش تبدیل می شوند. نوع یک نفره ی هپی چیر طرفداران بیشتری دارد، زیرا معمولاً این صندلی ها برای ریلکس کردن استفاده می شوند و در این حالت فرد ترجیح می دهد به تنهایی روی آن قرار گیرد. این مبل بادی یک زیر پایی به همراه خود دارد که به تنهایی کار یک مبل بادی را انجام میدهد یا حالت ریلکس و راحتی رو برای شما فراهم می سازد.

آخرین مطالب