تنها چند روز پس از فرانکلین شهرستان COVID-19 مرگ و میر شروع به پریدن کرد به 10 DOH در حال حاضر گزارش یک مرگ

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 5:04 PM EDT Apr 23, 2020تنها چند روز پس از پنسیلوانیا وزارت بهداشت

توسط ATROTICNEWS در 5 اردیبهشت 1399

تنها چند روز پس از پنسیلوانیا وزارت بهداشت ثبت شده پرش از صفر به 10 مرگ و میر در فرانکلین کانتی این سازمان کاهش یافته است که تعداد به یک مرگ در روز پنج شنبه.

پنسیلوانیا وزارت بهداشت روشن پنج شنبه که این تغییرات در گزارش مرگ تعداد در شهرستانهای سراسر پنسیلوانیا هستند نسبت به عواملی مانند:

  • تصفیه توضیح بين آنچه به منزله یک "تایید کرد" مورد و یک "احتمال" مورد
  • تحقیقات بیشتر از مرگ گواهی که در آن COVID-19 ذکر شده است به عنوان علت مرگ برای کسانی که ممکن است نمایش داده می شود علائم
  • اختلاف بین که در آن فرد مرده است و جایی که آن شخص اقامت
  • اختلاف در پزشکی قانونی شهرستان داده

"در روند شفاف بودن در مورد تعداد موارد و مرگ و میر در اوایل این هفته ما شروع به شامل اطلاعات در مورد احتمالی موارد بر اساس یک ملی تعریف استفاده شده توسط CDC" وزارت بهداشت لباس لوین گفت. "اما ما متوجه این دسته می تواند گیج کننده پس از آن در طول زمان تغییر."

هنگامی که یک مورد در نظر گرفته شده است "تایید" وجود دارد که نتیجه تست مثبت است که برای بیمار برای هر دو مورد تعداد مرگ و آمار با توجه به Levine.

{ در چمبرسبورگ افکار عمومی را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در publicopiniononline.com/subscribe. }

"برخی از موارد احتمالی در واقع هنوز تحت بررسی - معنی اطلاعات اضافی هنوز در حال جمع آوری. برخی از این موارد باقی خواهد ماند احتمالی مورد پس از بررسی به خصوص پس از کسی غم انگیز می گذرد دور از آنجا که ما ممکن است هرگز واقعا قادر به دریافت تایید تست," او گفت:.

از امروز 36,665 موارد گنجانده شده در دولت "تایید شماره" اما 388 از کسانی که در نظر گرفته "احتمالی "با توجه به وزارت بهداشت ، در فرانکلین کانتی تعداد موارد مثبت شروع به پریدن کرد از 143 روز سه شنبه به 151 پنج شنبه.

نیز وجود دارد 1,421 کل COVID-19 مرگ واقعی کاهش 201 که نشان دهنده احتمال مرگ و میر است که حذف شده اند از این تعداد با توجه به نیاز به تحقیقات بیشتر است.

Levine ندارد شماره های خاص شهرستان سطح احتمال مرگ و میر ناشی از حذف این تعداد است.

"همانطور که ما گفته اند چندین بار قبل از اینکه ما همچنان به پالایش اطلاعات است که ما در حال جمع آوری به ارائه همه این اطلاعات به عنوان نزدیک به زمان ما به عنوان احتمالا می تواند" لوین گفت. "این است که واقعا دشوار است با هزاران گزارش در هر روز."

دولت وزارت بهداشت در ادامه به انکار است که بیمارستان ها ممکن است بیش از گزارش مرگ و میر مرتبط با coronavirus به منظور دریافت اضافی دولت و بودجه فدرال.

Nate وردل, مطبوعات, وزیر امور خارجه, وزارت بهداشت تایید کرد که بودجه های مرتبط به تعداد مرگ و میر در بیمارستان ها گزارش.

"گروه کار کرده است از نزدیک با ما بیمارستان ها و سیستم های سلامت به عنوان بخشی از این است و ما این اعتماد به تخصص پزشکی حرفه ای به درستی گزارش coronavirus مرگ و میر" گفت: Maggi Mumma یک نماینده تشکیلات وزارت بهداشت ،

بیشتر: Central Pa. انسان سهام دلخراش بازیابی از coronavirus در Wellspan بیمارستان

احتمال مرگ و میر مرگ و میر که ذکر شده در گواهی فوت به عنوان داشتن COVID-19 به عنوان علت و یا یک علت مشترک مرگ اما تا به حال هیچ در معرض خطر قرار گرفتن در معرض علائم و یا عوامل دیگر که در غیر این صورت باید آنها را ساخته احتمالی مورد با توجه به Mumma.

"اینها ساکنان نیوکاسل که درگذشت و مرگ خود گواهی لیست COVID-19 به عنوان علت و یا یک علت مشترک مرگ است اما کسانی که ندارند یا نمی شده است وجود دارد یک نتیجه تست مثبت," او گفت:. "در حالی که تایید مرگ کسانی هستند که ساکنان نیوکاسل که فوت کرده اند و برای آنها ما یک نتیجه تست مثبت."

اجساد آزمایش می تواند برای COVID-19 اما آزمون باید اداره به عنوان به زودی به عنوان ممکن است با توجه به وردل.

نه همه افراد مرده در حال آزمایش با توجه به وردل آن خواهد بود تا به تعيين حرفه ای پزشکی و یا پزشکی قانونی.

"نیز وجود دارد که تعداد محدودی از احتمال مرگ و میر در جایی که کسی تا به حال علائم اما آزمایش شد," او گفت:. "اگر یک فرد فوت کرده اند بدون در نظر گرفتن, اما آنها تا به حال COVID-19 آن را به احتمال زیاد هنوز هم ذکر شده است به عنوان یک عامل مؤثر از مرگ است."

در فرانکلین کانتی برخی ابراز نارضایتی خود را با گنجاندن این اطلاعات مانند راب Kauffman یک نماینده از پنسیلوانیا 89 در منطقه است.

"در این مرحله من دیگر نمی خواهد گزارش داده ها از وزارت بهداشت" Kauffman ارسال شده در Facebook در آوریل 21. "یک شبه با توجه به تشکیلات وزارت بهداشت مرگ کل برای COVID-19 در فرانکلین کانتی رفت از 0 تا 10. در حال حاضر با ارائه County, کد شهرستان خو یش در حال گرفتن تمام مرگ و میر گزارش شده به آنها, آیا, آنها, بیمارستان, صفحه اصلی یا خانه سالمندان مرگ و میر. فرانکلین پزشکی قانونی شهرستان دارای 0 COVID-19 مرگ و میر ثبت شده. تشکیلات وزارت بهداشت تا 10 شب. من نمی تواند حل و فصل این اختلاف و هیچ کس جواب سوال روزانه است."

بیشتر: Coronavirus: Franklin County ناگهان جهش از 0 تا 10 مرگ و میر ناشی از COVID-19

تکرار و تلاش افکار عمومی برای رسیدن به هر دو فرانکلین پزشکی قانونی شهرستان جفری کانر و Kauffman بدون پاسخ مانده اند.

اما پنسیلوانیا وزارت بهداشت گفت: پزشکی قانونی شهرستان لزوما نیاز به حضور برای چنین تعیین نشده.

"مرگ با حضور به توسط یک حرفه ای پزشکی است که شامل یک پزشک گواهی ثبت نام پزشک پرستار دستیار پزشک یا دندانپزشک است که یک عضو هیات مجوز تسهیلات مراقبت های بهداشتی نیازی به مراجعه به پزشکی قانونی," Mumma گفت. "این گروه معتقد است که ساختار فعلی از دست زدن به مرگ و میر که در آن متخصصان پزشکی رسیدگی مرگ و میر که در آنها حضور به مناسب است."

این یک شبیه پروتکل برای آنچه که اتفاق می افتد برای بیماری های دیگر مانند آنفولانزا.

"مرگ و میر مراجعه کننده به پزشکی قانونی اگر یک مورد مرگ رخ می دهد که یک حرفه ای پزشکی است که قادر به گواهی مرگ و یا اگر شرایط اطراف مرگ نشان می دهد که مرگ ناگهانی و خشونت آمیز مشکوک در طبیعت و یا در نتیجه دیگر از علل طبیعی" Mumma اضافه شده است.

لوین گفت: وزارت بهداشت و درمان خواهد شد برگزاری یک کنفرانس تلفنی با شهرستان خو یش در سراسر کشور در هفته آینده.

Franklin County نه تنها در منطقه که شاهد تغییرات در شمارش پنج شنبه.

شهرستان نیویورک نیز رفت و از 14 مرگ و میر را به هفت.

لوین گفت: فرآیند راستی آزمایی بین "تایید" و "احتمال" مرگ یک فرایند فشرده و می تواند ماه به کامل است.

"ما تا به حال, استان ها, برای مثال, که تا به حال به تغییر در خود را در مورد شمارش از یک روز به بعد چون ما قادر به بررسی کنید که صحیح خود شهرستان محل اقامت متفاوت بود از جایی که آنها گذشت و آن گزارش شده قبل از" لوین گفت.

اپيدميولوژيستها در حال آنهایی که مسئول انجام چنین تحقیقات.

"برخی مرگ و میر ها به ما گزارش با چندین علل مرگ و COVID-19 ذکر شده است به عنوان چهارمین یا پنجمین علت مرگ" Mumma گفت. "ما اپیدیولوژی سپس بررسی اینکه آیا یا نه که فرد قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19 یا زندگی در یک محیط مانند یک خانه سالمندان وجود دارد که در آن مردم دیگر شناخته شده به ویروس است."

این کار طول می کشد زمان هر دو لوین و Mumma تاکید کرد.

"ما درک می کنیم چقدر مهم اطلاعات دقیق برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد ما مسیر رو به جلو در این بیماری همه گیر" Mumma گفت. "همانطور که ما جمع آوری داده های ما نیز در حال بررسی صحت آن."

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن