جان رید در پیش نویس NFL: Penn State cornerback افزایش با ذهن سریع سریع پا

فرانک Bodani York Daily Recordمنتشر شده 12:14 PM EDT Apr 20, 2020Penn State جان رید یکی از مهمترین و آکادمیک ا

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

Penn State جان رید یکی از مهمترین و آکادمیک استعداد بازیکنان در آینده پیش نویس NFL.

یکی از اختصاصی ترین کارگران بیش از حد.

و یکی از سریعترین در فضاهای تنگ.

همه که باید کمک را برای عدم ایده آل pro football اندازه و سختی باز گشت دنباله دار پس از یک مصدومیت جدی زانو در کالج.

رید یک درجه بالا در پن استیت دانشکده مهندسی برق و علوم کامپیوتر. اطلاعات خود را از علوم درجه متمرکز بر برنامه نویسی و نرم افزار.

سابق Top 20 cornerback جذب نشان داد که اخلاق کار نه تنها در درس بلکه در راه او که از مصدومیت زانو که او را مجبور به دست 2017 فصل است.

"این درست مثل هر چیز: شما با قرار دادن زمان به آن و پس از آن همه به پایان می رسد کار کردن اگر شما کار سخت به اندازه کافی" او گفت: Philadelphia Inquirer در تابستان گذشته. "با فوتبال, من فقط استفاده می شود برای قرار دادن در یک تن در ساعت به انجام مسائل است. اگر من می خواهم به خوبی در چیزی است که من می خواهم به خوبی در آن دوره است. من انتظار نداریم که هر چیزی کمتر بنابراین من به نوعی از زمان قرار داده است."

در حالی که رید یکی از بالا دفاعی پشت ورود به سال جاری پیش نویس او باید انتخاب شود در اواسط تا اواخر راند.

او قطعا به کمک خود را در فوریه NFL ترکیب که در آن او بالا تولید 20-حیاط شاتل زمان از هر موقعیت (3.97 ثانیه) — قوی سنج از سرعت و چابکی بر روی سطح بعدی.

"جان رید بهترین پا در این پیش نویس از هر گوشه وجود دارد گفت:" تری اسمیت و موقعیت خود را مربی در پن استیت. "در این سال او کار فوق العاده سخت خود را مقابله با. به عنوان یک تازه وارد او تلاش می کرد به عنوان یک tackler (اما) در این سال او رهبری تیم ما در از دست رفته-مقابله درصد است."

اسمیت صحبت بیشتر توصیف رید را مناسب بر روی سطح بعدی.

"جان پیش بینی می شود یک نیکل (back) در NFL و من نمی دانم اگر یک چشم انداز بهتر از رفتن به پیش نویس به بازی در برابر کسانی که در داخل شیار (گیرنده). ... بسیاری از (, cornerbacks) مبارزه هنگامی که شما آنها را در داخل. آنها نمی تواند مسئولیت رسیدگی به یک گیرنده که دارای دو راه بروید. جان رید می توانید مسئولیت رسیدگی به آن است."

خواهد شد که پیش نویس جان رید?

رید یکی از چند Penn State بازیکنان که پیش بینی شده تا در هر نقطه از پنجم تا هفتم دور از پیش نویس — اگر آنها برداشت.همه در همه ،

در پایان بالا اخیر CBS Sports مسخره پیش نویس پیش بینی رید رفتن به Jacksonville Jaguars در میانه دور چهارم. Bleacher Report است لوایح بوفالو انتخاب رید در وسط دور پنجم.

دو دیگر مسخره پیش نویس به نفع رید رفتن در وسط هفتمین دور یکی به Baltimore Ravens و دیگری به Pittsburgh Steelers.

آمار حیاتی

در اینجا در رید:

زادگاه: Mount Laurel, New Jersey

قد: 5 فوت-10

وزن: 187 وزن

40-حیاط زمان: 4.49 ثانیه

پرس سینه: 20 تکرار

پرش عمودی: 36.5 اینچ

گسترده پرش به: 129 اینچ

3-مخروط مته: 6.95 ثانیه

کوتاه شاتل اجرا: 3.97 ثانیه (سریع ترین زمان در NFL ترکیب)

رقابت: دیگر, cornerbacks که ممکن است در دسترس در اواخر دوره شامل یوتا نیزه Guidry نبراسکا Lamar جکسون ایالت میشیگان جوزایا اسکات و ایالتی فلوریدا استنفورد ساموئلز.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن