جاز پنجگانه ممنوع با استفاده از موسیقی برای کشف معانی آزادی

نام پل Cornish, جاز پنجگانه گرفته شده در یک معنای کاملا جدید با محدودیت های فعلی در مجامع عمومی. این دانشجوی ک

توسط ATROTICNEWS در 11 اردیبهشت 1399

نام پل Cornish, جاز پنجگانه گرفته شده در یک معنای کاملا جدید با محدودیت های فعلی در مجامع عمومی.

این دانشجوی کارشناسی ارشد در هربی هنکاک موسسه جاز عملکرد در UCLA نقش جاز پیانو با شخصی پنجگانه ممنوع که به تازگی شروع به sonically کشف آزادی در فرم از بین بردن خود تحمیل محدودیت. کرنوالی گفت که او قادر به توسعه خود را صدای موسیقی از طریق ممنوع و در نهایت شروع به آهنگسازی اجرای برنامه بر اساس ایده رهایی بخش مردم از خود محدودیت های تحمیل شده.

"ما باید شخصی بازدارندگی و یا مرزهای شخصی است که ما در خودمان است که ما قادر به آزاد کردن خود از, و بنابراین من می خواستم موسیقی من برای منعکس کردن که" Cornish گفت. "(آزادی توانایی) برای بیان خودمان هر آنچه که ممکن است برای هر فرد خاص."

[مرتبط: Jazz, دانش آموز, گروه اعتصاب وتر با رسا و تجربی آهنگ]

ترکیب هدف به مخاطبان با تنظیم کردن یک ملودی آشنا و پس از آن اخلال در این ملودی در پایان ترکیب Cornish گفت. اما ایجاد موسیقی برای پنج نوازندگان مطرح کرد چالش های خاص به او را به عنوان او آن را دشوار است به sonically توصیف احساس آزادی است. هنوز Cornish گفت: شنوندگان واکنش نشان می دهند به موسیقی در راه های مختلف به طوری که او تصمیم گرفته است به همکاری با همکار خود اعضای گروه به تعریف معانی متعدد از آزادی قبل از اجرای این قطعه است.

"من فکر می کنم زیبایی (ترکیب) است که پیدا کردن وسط زمین ... از هر بازی با هم و پیدا کردن راهی برای خروج از هر آنچه که ما خودمان را به" Cornish گفت. "من برداشت آن خاص بازیکنان ... (زیرا آنها) افرادی که به گوش دادن به هر یک از دیگر پیدا کردن راه حل در موسیقی مهم نیست که چه اتفاقی می افتد حتی اگر من مجموعه ای از یک پارامتر خاص یا ایده خاصی به موسیقی است."

کرنوالی گفت: او همکاری به راحتی با لنارد سیمپسون یک نوازنده ساکسیفون آلتو در هربی هنکاک موسسه کارشناسی ارشد برنامه که پیوست ممنوع به عنوان به خوبی. سیمپسون گفت: quintet شیمی بود و طبیعی از آن برای اولین بار تمرین به دلیل مکمل طبیعت بازی خود را, بنابراین این گروه پس از انجام سه بار.

ممنوع تا به حال یک چهارم عملکرد برنامه ریزی شده برای 15 آوریل در موزه فاولر که در حال حاضر شده است به تعویق افتاد. سیمپسون گفت که او احساس می کند عملکرد خواهد بود به خصوص لازم است پس از COVID-19 اجتماعی فاصله مورد نیاز برداشته شده است به عنوان آن را لمس اهمیت جامعه و همچنین رهایی از محدودیت های که قرار داده شده اند و در تعامل فیزیکی.

"موسیقی جمعی چیزی است که همه ما با هم" سیمپسون گفت. "هنگامی که ما در بازی وجود دارد و هیچ تفاوتی بین من و مخاطبان ما در این با هم. ... (ما) گرد هم می آیند و سعی کنید به گسترش عشق و صلح در موسیقی ما است."

[مرتبط: دانشجویی, سولو گیتار EP به چرخش سنتی جاز سبک با سبک بازیگوش]

اما Dayhuff فارغ التحصیل و دانشجو در Herbie Hancock, موسسه و نوازنده بیس برای ممنوع گفت: او انجام شده و متشکل خود موسیقی جاز در موسسه قبل از اعمال محدودیت بر عملکرد اجرا شد. این فعالیت ها و ممنوع اجراهای شده اند متوقف به دلیل COVID-19 اما Dayhuff گفت که او هنوز هم کار می کند در حال توسعه خود را ترکیب مهارت های خود را با لایه بندی قبل از آهنگ های ضبط شده از او bandmates به منسجم آهنگ.

"آن را شسته و رفته, روند, اما در آن طول می کشد از همه تعامل ... به خصوص برای من (به عنوان نوازنده بیس) چرا که هر کس دیگری می تواند ارتباط برقرار کردن با چیزی که من بازی کردم اما من نمی توانم" Dayhuff گفت. "بنابراین وجود دارد هر گونه عقب و جلو."

در حالی که اجرای شده اند محدود Cornish گفت که او در حال توسعه خود را در ترکیب مهارت های خود را با در نظر گرفتن تاریخچه موسیقی کلاس ها و کار بر روی آهنگ های الکترونیکی که نیاز نیست فرد در بازی به جای قرنطینه شیوه زندگی است. اجرای برنامه برای ممنوع نیست و Cornish گفت که او امیدوار است که در آینده سرمایه گذاری خواهد بود قادر به ادامه مدتی به زودی.

"این ایده تمام پشت (ممنوع) ... است که از طریق مبارزات مردم که قبل از ما آمد ما قادر به آزادی ما امروز" Cornish گفت. "به خصوص بعد از این همه, همه ما در یک مقدار زیادی برای گفتن (آزادی)."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن