J. K. Rowling فرستاده شده به Re-آموزش و پرورش اردوگاه Transwarts

خیانت و گزارش شده توسط خود او خلق از جمله هری پاتر هرمیون و زنجبیل یکی وجود دارد بدون خداحافظی به عنوان وزار

توسط ATROTICNEWS در 26 خرداد 1399

خیانت و گزارش شده توسط خود او خلق از جمله هری پاتر هرمیون و زنجبیل یکی وجود دارد بدون خداحافظی به عنوان وزارت نما جادوگران فرستاده رولینگ به اردوگاه Transwarts به طور نامحدود تا زمانی که او می تواند اسپوت همان گه دیگران آموخته اند که به فواره زدن اب.

اردوگاه Transwarts زندان re-آموزش و پرورش اردوگاه که Pol Pot خواهد بود افتخار می کنیم که در آن زندانیان در حال شستشوی مغزی به باور اتحاد جماهیر شوروی به سبک مانتراها آنها مجبور به تکرار در صدا روز پس از روز.

"تکرار بعد از من این است که یک زن (اشاره به یک عکس از یک فرد با یک آدم سیب گسترده مربع استخوان گونه, یک سبیل بزرگ و بزرگ دیک سرشار با موهای زائد, کیسه بیضه ها)...و این مرد (اشاره به یک عکس از یک فرد با لگن یک سبیل بزرگ و یک قاعدگی واژن با آلت تناسلی مرد آویزان بیش از آن)."

متاسفانه برای کی رولینگ هیچ سحر و جادو و یا جادوها مجاز در re-آموزش و پرورش اردوگاه زیرا آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای فرار و یا حتی بدتر misgender کسی.

تا به امروز هیچ کس تا به حال موفق به فرار از اردوگاه Transwarts اما یک زندانی کردم تا آنجا که ممنوع زن, جنگل, جایی که آنها بعد از آن با هیچ بزرگ و یا توپ و یک نگاه مطلق وحشت اچ سراسر چهره خود را.

چیزی برای انجام با Foggarts عجیب دگرپیکری نوع مخلوق انسان است که در قالب آن در نظر گرفته شده قربانی بدترین ترس.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن