است coronavirus کاهش در پنسیلوانیا? خواهد دولت بازگشایی?

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 9:00 PM EDT May 16, 2020رئیس جمهور Donald J. Trump در روز پنج شنبه

توسط ATROTICNEWS در 29 فروردین 1399

رئیس جمهور Donald J. Trump در روز پنج شنبه بعد از ظهر گفت: فرمانداران آنها می تواند تماس با عکس در زمانی که به بازگشایی کشورهای خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

مدت کوتاهی پس از آن تماس رژیم صهیونیستی است. تام گرگ گفت: او تصمیم گرفته نشده که آیا او خود را گسترش دهد, اقامت در خانه سفارش فراتر از مارس 30 یا استراحت هر گونه محدودیت در پنسیلوانیا است.

"وجود دارد هیچ دلیلی به ما فوت کردن ترمز در این مرحله" گرگ گفت. "ما نیاز به از طریق این فاز به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و نگه داشتن ساکنان نیوکاسل امن است."

گرگ گفت: او را وتو صورتحساب از بازگشایی سفارتخانه مجمع عمومی که بازگشایی کسب و کار از آنجا که این ویروس هنوز در حال گسترش در کشور است.

این نظر توسط پنسیلوانیا وزارت بهداشت داده است.

تقریبا 28,000 ساکنان نیوکاسل را آزمایش مثبت برای COVID-19 و بیش از 700 نفر کشته شده اند. عفونت شماره افزایش حدود 5 درصد در یک روز که یکی از پایین ترین نرخ از آنجا که بحران آغاز شد و مرگ و میر افزایش 9 درصد است.

علاوه بر این WellSpan Health دیده است ثابت تعداد بیماران در آن COVID-19 تست امکانات در طول چند هفته گذشته سخنگوی Ryan Coyle گفت.

WellSpan آزمایش قرار گرفته است و بیش از 12000 نفر بودند که خود را آگاه ساخته خطر در زمان و گفت: به خود منزوی در حالی که آنها انتظار نتیجه, او گفت:.

اکثریت قریب به اتفاق بیمارانی که آزمایش مثبت نقاهت در خانه و درصد کمی در حال درمان در WellSpan بیمارستان در southcentral پنسیلوانیا منطقه Coyle گفت.

"در حالی که اعداد پایین تر هستند در تعطیلات آخر هفته WellSpan شده و فعال ما در اوایل استراتژی برای انجام گسترده آزمایش بر روی کسانی که علامت دار و در معرض خطر COVID-19. که ما را قادر به سرعت گسترش," او گفت:

آیا معنی coronavirus آهسته در پنسیلوانیا?

"در این زمان ما شاهد موارد به نظر می رسد به فلات" سخنگوی وزارت بهداشت Nate وردل گفت. "ما نیاز به دیدن یک دوره پایدار که در آن موارد را افزایش نمی دهد و دوباره برای اطمینان می دانم که اگر این واقعی فلات و یا نشان دهنده یک فلات قبل از موارد افزایش دوباره."

مغلوب ساختن پیشی جستن دستورالعمل جدید برای بازگشایی متحده تماس برای حداقل دو هفته پایدار کاهش در موارد جدید و شرایط قبل از بحران در بيمارستان ،

بر اساس دو روز گذشته به تنهایی پنسیلوانیا نه با معیار. برخی از 1,145 موارد جدید اضافه شد از شنبه تا چهارشنبه و 1,245 موارد جدید اضافه شد شنبه تا پنج شنبه.

یک بار پنسیلوانیا می کند که با معیارهای گرگ می توانید تصمیم بگیرید اگر او می خواهد دولت برای ورود به فاز اول افتتاح تا امریکا دوباره برنامه ریزی کنید.

در فاز اول:

  • مردم آسیب پذیر همچنان به پناهگاه در محل
  • Telework همچنان ادامه دارد و مردم, بازگشت به کار در فازهای
  • مدارس بسته باقی می ماند
  • تجمعات محدود به بیش از 10 نفر
  • غیر ضروری سفر به حداقل رسانده است
  • رستوران ها و سالن های ورزشی باز با سخت اجتماعی فاصله
  • میله بسته باقی می ماند

برای رسیدن به مراحل دو و سه که کمتر محدودیت متحده باید حداقل 14 روز متوالی کاهش عفونت .

اما از بعد از ظهر پنجشنبه گرگ بود نه صحبت کردن در مورد کاهش است. هر دو او و دولت وزیر بهداشت دکتر راشل Levine گفته اند اگر کاهش تلاش های توقف در حال حاضر این ویروس می تواند به سرعت در حال گسترش و پایمال کردن سیستم مراقبت های بهداشتی.

هر چند این ویروس نیست و در حال رشد به عنوان نمایی آن را به عنوان قبل از آن هنوز رشد بیش از یک هزار مورد جدید یک روز و مرگ و میر همچنان به صعود. موارد در خانه های پرستاری دو برابر از شنبه تا چهارشنبه و در دراز مدت مراقبت از بیماران را تشکیل می دهند نیمی از مرگ و میر در کشور است.

اگر ویروس گسترش می یابد بدون کاهش تلاش های این امر تنها و تنها طولانی کردن خسارت به اقتصاد, فرماندار گفت.

"طرح من این است که به نگه داشتن انجام آنچه ما انجام می دهیم" گرگ گفت.

فرماندار روز چهارشنبه افزود: یکی دیگر از قانون: ماسک برای تمام مشتریان و کارمندان ضروری کسب و کار. که اندازه گیری طول می کشد اثر در 8 بعد از ظهر یکشنبه.

گرگ در روز پنج شنبه گفت که تلاش های در نظر گرفته شده است به مطمئن شوید که کارگران و مشتریان احساس امنیت.

وی با اشاره به شرکت کارگیل گوشت راه حل یک بسته بندی گوشت گیاه با 900 کارگران در Hazleton که در 9 آوریل تعطیل به مدت دو هفته آنجا که کارکنان بیش از حد ترس از گرفتن COVID-19 به رفتن به محل کار.

"افرادی که می خواهید به ضربه محکم و ناگهانی انگشتان دست خود را و کسب و کار و در حال اجرا نیاز به دانستن به مشتریان وجود دارد که ممکن است احساس راحت در آینده و کارگران که ممکن است احساس امنیت در آینده به کار" گرگ گفت.

اما وزیر بهداشت ، پت Toomey یک جمهوری خواه از Lehigh Valley گفت: برخی از کسب و کار در پنسیلوانیا آماده برای باز کردن.

Toomey نامگذاری شد به مغلوب ساختن پیشی جستن هر دو حزب نیروی کار به اتهام کمک به دولت رئیس جمهور باز کردن اقتصاد است.

"این هفته با من صحبت با مقامات محلی جمهوری خواهان و دموکرات ها - از سراسر پنسیلوانیا و یک چیز روشن است: وجود مناطق و بخش های اقتصاد ما است که می تواند شروع به بازگشایی با خیال راحت در حال حاضر و به مخاطره نمی اندازد بیمارستان ظرفیت" Toomey در بیانیه ای گفت: پنج شنبه.

"وجود دارد کسب و کار واقع در مناطق با تعداد بسیار کمی از COVID-19 مواردی که هر دو با تکیه بر یک ریسک پایین نیروی کار و می توانید مطابق با CDC اجتماعی فاصله دستورالعمل," او گفت:. "من مشتاقانه منتظر به کار با همکاران من در برنامه به تدریج و با خیال راحت فعال کردن این کسب و کار به بازگشایی درهای خود را."

اما توسط خود رئیس جمهور دستورالعمل, پنسیلوانیا نمی کند در حال حاضر واجد شرایط برای بازگشایی نشده است.

گرگ گفت: او شده است با توجه به زمانی که برای پایان دادن به تعطیلی کسب و کار و اقامت در خانه سفارشات پس از او قرار داده و آنها را در محل.

"آنچه که من انجام نداده است آمده تا با تاریخ و در عین حال" او گفت:. "من کار بسیار سخت برای رسیدن به آن نقطه است. من فکر می کنم ساکنان نیوکاسل نیاز به برخی از یقین در شرایط زمانی که ما در حال رفتن به قادر به شروع به عقب بر گردیم به زندگی به عنوان ما یک بار آن را می دانستند."

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن