هشت نکته که می‌تواند شما را در هپی چیر تأثیرگذار می کند

اما در سمت دیگر هپی چیرهای باکیفیت بالا زیپهایی مرغوب و طول عمر خوبی دارند. اگر قصد دارید از هپی چیر در محیط

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما در سمت دیگر هپی چیرهای باکیفیت بالا زیپهایی مرغوب و طول عمر خوبی دارند. اگر قصد دارید از هپی چیر در محیط کاری خود استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که هپی چیرهای چرمی را در اولویت قرار دهید. به عبارت دیگر میتوان گفت که هپی چیر های بزرگتر نسبت به ابعاد کوچکتر آن، پارچه بیشتری نیاز دارند، به همین جهت قیمت نهایی آنها نیز بالاتر است. از مزیت های مبل بادی هپی چیر اینتکس 1 نفره و چند نفره میتوان به قیمت ارزان ، حجم کم , وزن سبک ، جا به جایی آسان ، قابلیت شستشو ، پر باد شدن توسط انواع پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت اینتکس ایلی تویز ، راحتی و نشیمن عالی ، کاملا طبی و استاندارد ، شیک و عالی برای تغییر دکوراسیون منزل ، قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید کننده آمریکایی با تولید مبلمان های بادی بسیار جذاب و کاربردی یکی از بهترین برند ها و بهترین کارخانه های تولید کننده محصولات بادی در جهان میباشد . مواد یونولیتی داخل مبل یا یونولیت خرد شده صندلی شنی و مخصوص شارژ مبل هپی چیر پس از مدتی به علت نشستن و وارد شدن وزن شخص مقداری افت میکند و ارتفاع مبل را مقداری پایین تر می آورد که در این حالت ممکن است فرد استفاده کننده از این حالت پذیری رضایت نداشته باشد که در این صورت میتواند با خرید مقداری از این مواد گرانولی و یونولیتی مبل را کاملا پر کرده و به حالت اولیه در بیاورد .

میباشد،پوسته بین بگ ها باید قابل شستشو باشد تا در مواقع کثیف شدن بتوان آن را شستشو کرد. یونولیت (دانههای آکاسیو): در یک بین بگ خوب و باکیفیت مواد پرشده داخل آن ۰۰۱ از یونولیت پرشده است و ناخالصی شامل خرده اسفنج و… آستری: دو جداره بودن بین بگ قابلیت های کلیدی به آن اضافه می کند که شامل قابلیت شستشوی رویه، تغییر رنگ رویه، شکل پذیری بهتر هنگام نشستن، جریان بهتر هوا اشاره کرد. ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی شاهد افت مبل باشید ، چرا که به مرور و با استفاده مداوم از مبل های شنی، مواد داخلی یونولیتی حجم خود را از دست داده و فشرده می شوند ، از این جهت ممکن است فضای خالی در مبل ایجاد شود و به اصطلاح مبل شنی افت کند ، در این مواقع نگران نباشید چرا که شما به مواد داخلی مبل دسترسی دارید و می توانید با خرید مواد داخلی یونولیتی و گرانولی آن را دو مرتبه شارژ کنید و یا به طور کلی مواد داخلی را تعویض نمایید . این مواد یا یونولیت مبل شنی در کارگاههای صنعتی تولید و ساخته میشوند که کاربردهای زیادی هم دارند، از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند و هنگامی که آن را در داخل مبلهای شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد.

جدا از تفاوت سایزی ، مبل های شنی از نظر ظاهری نیز تفاوت دارند که در واقع بسته به نوع طراحی و دوخت پوسته دارد . لازم به ذکر است که مبلهای شنی مخمل و خزدار جنس بسیار نرمی دارند و حساسیتی در افراد ایجاد نمیکنند. قابل تعمیر بوده و امکان پرکردن دوباره دارند . هپی چیر یک نفره خزدار دارای پارچه بیرونی از جنس مخمل با خز های بسیار نرم و با کیفیت بوده و به راحتی قابل شستشو خواهد بود. ازین کاناپه بادی یا تشک بادی لیزی بگ می توان در کوه نوردی برای استراحت در کمپ ها و حتی سخره های سخت ،در ساحل دریا ها برای استراحت و افتابگیری کنار ساحل یا کنار رودخانه ها ، درفضاهای بیرونی چمنی یا خاکی و حتی برروی آب نیز به عنوان تشک روی آب قابل استفاده می باشد . طراحی ارگونومیک آن موجب میشود تا حتی در استراحتهای طولانی نیز دچار خستگی نشویم و به یک گزینه برای انجام بازیهای کامپیوتری و فیلم دیدن نیز تبدیل شود. بین بگ ها یک نوع مبل راحتی هستند که بعضا به آنها هپی چیر(صندلی شادی) یا صندلی شنی نیز گفته میشود. ​Th᠎is has been cre​ated wi​th the he lp ᠎of G SA Content Gener᠎ator  DEMO .

بین بگ امروزه یکی از محبوب ترین مبل راحتی بین ایرانی ها تبدیل شده ،بین بگ ها به نام مبل شنی نیز شناخته میشوند و بیشتر خانواده های ایرانی بین بگ را جزیی از زندگی خود میدانند. هرچه گرماژ و تراکم پارچههای بکاررفته در تولید بین بگ بیشتر باشد، کیفیت بالاتری نیز خواهند داشت. مبل های شنی عمدتا به صورت یک نفره و دو نفره طراحی شده اند ، اما با جستجوی بیشتر نمونه های چند نفره مبل شنی را نیز می توانید یافته و آن ها را خریداری کنید . انواع این مبلمان از زمانی که روانه بازار شد، به شدت مورد پسند همه سنین قرار گرفت، زیرا نمونه به روز و تکاملیافتهای از یک مبل راحتی است، که آرامش وآسایش را به افراد هدیه میدهد. نمایندگی فروش مبل هپی چیر و مرکز اصلی فروش مبلمان راحتی یونولیتی در ایران سایت شاپ اینتکس تولیدات مبل راحتی را ویژه بزرگسالان و نوجوانان و کودکان از بهترین دستگاه های روز دنیا برای دوختن امامی مدل های مبل استفاده میکند . مدل های مختلف مبل بین بگ و مبل هپی چیر در سایز 1 نفره و دو نفره از وزن سبکی برخوردار هستند و به راحتی قابلیت جا به جایی را دارند که یکی از ویژگیهای خوب این مبل به شمار میرود . C᠎onte nt has been g enerated with t​he he lp of G SA Conte nt Ge᠎ne ra​to᠎r  DE᠎MO .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن