هپی چیر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

بخش داخلی این هپی چیر از مواد یونولیتی ساخته شده که طول عمر بالایی دارد . ویژگی هایی همچون داشتن طول عمر بالا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بخش داخلی این هپی چیر از مواد یونولیتی ساخته شده که طول عمر بالایی دارد . ویژگی هایی همچون داشتن طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه، وزن سبک، قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی و غیره بسیاری از افراد مصرف کننده را مجذوب خود کرده است. علاوه بر زیبایی محصول شما باید به کیفیت و طول عمر آن هم دقت کنید. پس برای رسیدن به یک تصمیم ایدهآل وقت و دقت زیادی را صرف کنید و سپس گام بردارید. عمدتا وزن مبل شنی یک نفره در حدود 3 تا 6 کیلوگرم و مبل شنی دو نفره وزنی در حدود 5 الی 8 کیلوگرم دارند . هپی چیرها با کیفیت بالا بیشتر از 200 کیلوگرم وزن شخص را تحمل می کنند. ،راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده، ظاهری زیبا و کاملا شیک، تحمل وزن تا 200 کیلوگرم و قابل استفاده برای تمامی افراد خانواده است. مزایا مبل هپی چیر ، تبدیل مبل هپی چیر به حالت خوابیده برای استراحت های مقطعی و حتی طولانی مدت بدون بروز مشکل ، حالت دادن سریع با جا به جایی یونولیت داخلی مبل به جهات مختلف ، قیمت ارزان , وزن سبک ، تنوع بالا , راحتی منحصر به فرد و حالت پذیری فوق العاده ، طبی بودن محصول , ظاهری زیبا و کاملا شیک برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار , تحمل وزن بالا تا 200 کیلو گرم ، استفاده برای تمامی افراد خانواده ، تولید و ساخت انواع مبل هپی چیر با سلیقه مشتری در هر رنگ و اندازه بزرگ و کوچک و بسیاری دیگر از این قبیل خصوصیت های خوب اشاره کرد .

مبل های شنی در واقع نمونه مدرنی از خانواده مبل ها و نشیمنگاه های راحتی می باشند که می توانید در بازار خریداری کنید ، بیشتر مبل های شنی متشکل از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی ( ریز دانه های سبک ) می باشند . یک مبل شنی اورجینال و اصل در واقع از سه قسمت یا سه لایه ساخته می شود ، که به ترتیب بیرونی ترین لایه آن را پوسته ( بدنه ) و داخلی ترین قسمت آن را محتوای شنی تشکیل داده است ، میان این دو لایه نیز از آستری استفاده می شود تا حائلی میان محتوای شنی و پوسته باشد تا بتوانید در صورت لزوم ، هر لایه را جدا کنید . تولید کنندگان مبل های شنی برای ساخت رویه مبل از الگو و شابلون های برش زنی که توسط طراحان طراحی شده اند ، رویه مبل را برش داده و سپس برش ها را به یکدیگر می دوزند تا رویه نهایی ساخته شود . با پیشرفت علم طراحی وسایل خانگی، بین بگ ها که از دسته مبلمان راحتی مدرن به شمار می روند، تولید شده است امروزه با توجه به خصوصیات فردی و سلیقه ای، انواع سبک های چیدمان و دکوراسیون تغییر چشمگیری کرده است، مردم اغلب در کنار استفاده از مبلمان و دکوراسیونی که سبک کلاسیک دارند مکانی هم در خانه خود برای این نوع بین بگ ها اختصاص داده اند که هنگام استفاده و لمیدن بر روی آن ها احساس آرامش کنید. Th is da ta has  be᠎en gen​er at​ed by GSA Conte​nt G​enerat​or Demov᠎er sion᠎.

یونولیت صندلی شنی و یونولیت خرد شده مخصوص شارژ انواع مبلمان های بین بگ و مبل هپی چیر با بهترین مواد و کیفیت بالا تولید میشود ، گرانول یونولیتی مبل به صورت دانه های ریز توپی شکل ساخته میشوند و برای ساختن مبل شنی و یا شارژ انواع مبل هپی چیر و بین بگ میتوانید از این خرده های یونولیتی استفاده کنید ، این یونولیت یا گرانول ریز بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند و زمانی که مبل هپی چیر یا مبل شنی را با این مواد پر میکنیم از راحتی بالا و نشیمن برخوردار میشوند و میتوان گفت یکی از راحت ترین مبلمانهای موجود در بازار به شمار میرود . مواد داخلی متشکل از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده و برای راحتی تعویض و یا شارژ آنها یک پارچه آستری در نظر گرفته شده است. رویه ای که موجب تعرق نمی گردد و از تعرق بالا جلوگیری می نماید این مبل شنی با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را در هر مکان و محیط قابل استفاده قرار داد و به محیط اطراف جلوه ای خاص می بخشد. مزیت دیگری که این نوع مبلمان دارد تولید به شکل های مختلف و طراحی های مختلف نسبت به دیزاین منازل است که میتوان فضاب منزل و یا محل کار را تغییر داد . Th is po st w as do ne by GSA C ontent Genera tor DEMO !

جدا از تفاوت سایزی ، مبل های شنی از نظر ظاهری نیز تفاوت دارند که در واقع بسته به نوع طراحی و دوخت پوسته دارد . 1- مبل های بزرگسال را با اندازه استاندارد با قطر 90 سانتیمتر و ارتفاع 110 سانتیمتر تهیه کنید 2- حتما مواد داخل از گرانول یا یونولیت فومی که به شکل ساچمه ای است پر شده و یا خرد شده کاملا نو و مواد اول باشد ، گرانول های فومی ساچمه ای شکل و یونولیت خرد شده درجه یک از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار هستند و کمتر افت میکنند 3- پوسته های چرم به مدت دو سال گارانتی پوسته پوسته شدن مبل هپی چیر را داشته باشد ، 4- دوخت دقیق و محکم توسط دستگاه های مجهز نیز قابل مشاهده باشد که در شکل ظاهری و مقاومت مبل نقش بسزایی دارد . برای تعویض مواد داخلی و یا پوسته بیرونی یک دریچه زیپ دار در قسمت کف تعبیه شده است. با پر کردن یک یا دو بار بدنه مبل با مواد یونولیتی دیگر افت نخواهد کرد و به صورت ثابت باقی میماند . مواد یونولیتی داخل مبل یا یونولیت خرد شده صندلی شنی و مخصوص شارژ مبل هپی چیر پس از مدتی به علت نشستن و وارد شدن وزن شخص مقداری افت میکند و ارتفاع مبل را مقداری پایین تر می آورد که در این حالت ممکن است فرد استفاده کننده از این حالت پذیری رضایت نداشته باشد که در این صورت میتواند با خرید مقداری از این مواد گرانولی و یونولیتی مبل را کاملا پر کرده و به حالت اولیه در بیاورد .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن