چگونه امریکا لعنت خود را با برده داری

امریکا, کشور, ملت, است, لعنت قطعه زمین و آن را هرگز لرزش آن نفرین آفریقایی آمریکایی است. بزرگترین نسل کشی ای

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

امریکا, کشور, ملت, است, لعنت قطعه زمین و آن را هرگز لرزش آن نفرین آفریقایی آمریکایی است.

بزرگترین نسل کشی این بود که از مادری آمریکایی ها بودند که به طور سیستماتیک به قتل مرتبه در تاریخ بزرگترین انسان ها افزایش یابد اما برجسته ترین و داشتی نفرین برای امریکا آفریقایی آمریکایی و این کشور هرگز قادر به بلند کردن آن را به سادگی به دلیل بیش از حد ترسناک است و در حال حاضر زير پل.

برده داری شده است یک ابزار برای بسیاری از امپراتوری بزرگ از یونانیهای باستان بابلی ها به رومیان و عثمانی اما کسانی که امپراتوری بزرگ در نهایت fizzled از, و به طوری که خود را برده است. امپراتوری آمریکا ساخته شده بود خاموش پشت بردگان آفریقایی و بدون آنها ایالات متحده آمریکا خواهد بود که بیشترین صنعتی کشور در جهان است. هیچ کشور دیگری در جهان می تواند نزدیک به اوج آمریکا برتری در ساختمان خود ثروت مادی و شهرستانها.

تنها مشکل این است که امریکا لعنت است و آنها هرگز پیدا کردن یک درمان برای نفرین آفریقایی آمریکایی به عنوان آن می رود در برابر همه چیز است که امریکا می خواهد و می ایستد.

امروز آفریقایی به ارمغان می آورد از ترس به بسیاری از آنها بیشتر استقبال با ترس و بیم و هراس. آن است که این شهرت است که قبل از نفرین آفریقایی یکی از تخلف خشونت, پرخاشگری, خشم و سرقت است. این است که چرا پلیس آمریکا قرار می دهد زانو خود را در آمریکایی های آفریقایی تبار چرا که او دیده است در بسیاری از مواقع خشم و نفرت به نوع خود را. افسر پلیس می داند که خود را حرفه ای است که احتمالا بیش از, اما او همچنین می داند که او تا به حال به اندازه کافی از ضرب و شتم سر خود را بر یک دیوار آجری آنچه که او را درک به عنوان دیوار " آمریکایی آفریقایی تبار اهانت و او دیده است فقط بیش از حد اغلب کسانی که شده اند در پایان آفریقایی خشونت است.

 

زندان هستند و بیش-به نمایندگی از آمریکایی های آفریقایی تبار با وجود جرایم گزارش شده در تلویزیون در تمام هزینه های اجتناب از توصیف نژاد مجرم از هر جرم و جنایت اکثر مردم با سر اشاره کردن سر خود را در سکوت زمانی که آنها در نهایت ببینید که چه کسی مرتکب جرم و جنایت.

اقدام مثبت در امریکا چیزی است که سعی در حل این مشکل با دادن high-end شغل برای آمریکایی های آفریقایی تبار که آیا آنها واجد شرایط برای این کار یا نه. این بود که دیگر لعنت بر امریکا و سوسیالیسم بلد طریق به پوسیدگی در سیستم و شهرستانها مانند دیترویت شد و راه حل آن.

چگونه یک تا کنون حل این مشکل ؟ مگر اینکه یک ماشین زمان ساخته شده است و مهاجران آمریکایی گفته شد بستگی دارد نه به در برده داری از آفریقا و قبیله آفریقایی رهبران آنقدر مشتاق به فروش خود مردم به عنوان برده برای اسلحه رم و پتو ممکن است وجود دارد هرگز یک راه حل است.

 

ژنتیکی صحبت و ضریب هوشی وجود دارد تفاوت عمده در آن آفریقایی تبار و اروپاییان با این حال در یک به اصطلاح " روشنفکر جهان باید این مهم است ؟

"آمریکایی های آفریقایی تبار به طور مداوم فکر می کنم که چیزی به آنها بدهکار است توسط "سفید" است. سفید پوستان هستند که همیشه ترس از عصبانی سیاه پوستان که به نظر می رسد که این خشم بی پایان است که می تواند نکته در هر زمان. در امریکا وجود دارد و نه در بین gris gris فقط سرد و گرم رفتن از یکی به دیگری" یکی منظم و جو commentated.

به گروه هایی مانند 'Black Lives Matter' است بی ربطی که هر کس به طور کلی می داند که همه انسان ها ماده از هر مسابقه. این واقعیت که این گروه متمایز یک نژاد بر دیگری است که به ارمغان می آورد جلو یک پیام از برتری بر دیگر نژادها و 'سیاه و سفید زندگی می کند توجه بیش از سایر نژادها" و دیگر نژادها به حساب نمی آید ، به عبارت دیگر این است که در مورد قدرت و به عنوان بسیاری از آن را ببینید این گروه ها می خواهند به جایگزین دیگر نژادها و گسترش قدرت خود را بیش از دیگران به عنوان مخالف به نوعی برابر است.

 

تنها راه وجود خواهد داشت و برابر خواهد بود و جامعه ای که در واقع ترویج انسان از طریق توانایی های خود را/شایستگی و نه اقدام مثبت و یا امتیاز و یا کثیف و سوغات و یا به نظر می رسد و یا فساد. این آرمان گرا نظر بر جامعه ممکن است یک روز به ثمر می آیند اما زمانی که قدرت بازی است که در اثر آن خواهد شد.

آفریقایی آمریکایی لعنت ادامه خواهد داد و جنگ را افزایش همزمان تا زمانی که هر دو طرف متوجه می شود که صدمه زدن به دیگری تنها به خود لطمه می زند.

 

نقل قول از رئیس جمهور آمریکا آبراهام لینکلن بهترین توضیح می دهد که سن اختلاف بین این دو نژاد است.

طی معروف مناظره با سن. استفان داگلاس, Lincoln توضیح داد به جمعیت:

من هستم و نه تا به حال شده است در حمایت از آوردن هیچ وجه سیاسی و اجتماعی برابری سفید و سیاه و سفید نژادها ... من هستم و نه تا به حال شده است در حمایت از رای دهندگان و یا هیئت منصفه از سیاهان و نه از مقدماتی آنها را دوست و نه به یکدیگر ازدواج میکنند با مردم; و من می گویم علاوه بر این که وجود یک تفاوت فیزیکی بین سفید و سیاه و سفید نژادها که به اعتقاد من برای همیشه ممنوع دو نژاد از زندگی با هم از نظر اجتماعی و سیاسی برابری. و آنجا که آنها نمی تواند زندگی می کنند در حالی که آنها هم باقی می ماند وجود دارد باید در یک موقعیت برتر و پست تر و من به همان اندازه به عنوان هر مرد هستم به نفع داشتن موقعیت برتر اختصاص به نژاد سفید. منبع



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن