حقیقت درباره استخر ایزی ست در سه دقیقه

در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. رو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در صورت مشاهده هر گونه کثیفی روی آب و برای از بین بردن آنها می توانید پمپ تصفیه را به استخر بادی وصل کنید. روش کار این پمپ این گونه است که آب را از یکی از شلنگ ها به داخل پمپ هدایت کرده و بعد از تصفیه و رسوب زدایی ، آب توسط شلنگ دیگر دوباره وارد استخر می شود ، این عمل موجب می شود تا آب استخر همیشه شفاف و بدون رسوب بماند. در واقع بدنه تشکیل دهنده آن به گونه ای خاص ساخته شده است که در نهایت می توان هم آن را به عنوان یک استخر از قبل ساخته شده و آماده در نظر گرفت و هم از آن به عنوان یک استخر بادی یاد کرد. این فضا با نورپردازی خاص و صداهای آکوستیک منحصر به فرد، تجربه بی نظیری از تماشای فیلم و یا اجرای موسیقی را برای ساکنان خانه به ارمغان میآورد. این محصول با توجه به ابعادی که دارد قطعا گزینه ای مناسب به شمار می رود و شما این مزیت را در اختیار خواهید که به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در هر زمان و مکان جمع آوری کرده و در فضا و محیط مورد نظر خود اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید.

Po​st has be en creat᠎ed ᠎by  GSA  Cont᠎ent Generato᠎r DEMO᠎.

امکان نصب گرمکن آب و یا استفاده از آب سرد و گرم نیز در داخل این استخر به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می باشد. نصب و راهاندازی این استخر به راحتی و بدون نیاز به تخصص فنی انجام میگیرد و میتوانید در کمتر از نیم ساعت، آب استخر را پر کنید و به استفاده از آن بپردازید. برای انجام اینکار ابتدا دو دریچه موجود روی بدنه را پیدا کرده و پمپ را در نزدیکی آنها قرار دهید. یک میز مشترک با دو صندلی در کنار پنجره برای انجام کاردستی های کودکان در نظر گرفته شده است. رنگ طلایی درخشان در اکسسوری ها در کنار پالت رنگی روشن لطافتی زنانه در طراحی داخلی خانه به وجود آورده است. این استخر با استفاده از با کیفیت ترین PVC ها تولید شده و چند برابر قوی تر از نمونه های مشابه بازار است و این بعلت توری نایلونی می باشد که در لایه میانی از آن استفاده شده است.

عکس بزرگی از کالا در مرکز قرار گرفته که افرادی در حال استفاده کردن از آن می باشند. برای باد کردن لبه بادی از پمپ باد محصول استفاده کنید. از این استخر پیش ساخته ایزی ست به صورت چند نفره نیز می توانید به راحتی استفاده کرده و حتی برای مواردی نظیر پرورش ماهی هم این محصول کاربرد دارد. پس از تهیه این پمپ باد حال به راحتی با باد کردن لبه بالایی این استخر و سپس با ریختن آب در داخل این محصول به صورت اتوماتیک این کالا راه اندازی شده و قابل استفاده خواهد بود. برای راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست کافیست تا شما پس از پیدا کردن محل صاف و مناسب استخر را پهن کرده و لبه رینگ بالایی استخر را باد کنید. اما چند مورد در رابطه با انتخاب این مکان را باید رعایت کنید اولا که در آن اشیاء تیز و لبه های برنده وجود نداشته باشد و دوم سطحی است که کف استخر بادی کامل با آن تماس پیدا می کند. بعد از پایان استفاده، با خالی کردن آب توسط شیر تخلیه و بسته بندی کردن استخر، میتوانید آن را به هر مکان دیگری که مد نظر دارید به آسانی منتقل کنید.

همچنین در بخش های کناری بسته بندی نوشته هایی برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان موجود بوده تا در صورت نیاز بتوانند از آنها استفاده کنند. در قسمت پایین، توضیحاتی درباره محصول و کارخانه سازنده نوشته شده که در زیر آنها کد اسکن بارکد موجود است. در واقع باید گفت که شرکتهای سازنده استخرهای پیش ساخته بنا به کاربرد، رده سنی، ابعاد، میزان ارائه خدمات جانبی و سایر نیازهای مخاطبان را پاسخ میدهند و مشکلات استفاده از این محصولات را به حداقل رساندهاند. بنا به میزان بودجه و تصمیم خریداران، برخی از استخرها دارای پمپ تصفیه آب با سایز کوچک و بعضی دیگر در اندازههای بزرگ تهیه میشوند. میزان آبی ورودی به استخر تا زمانی ادامه دارد که به دلیل چگالی کم هوا نسبت به آب، استخر به طور کامل صاف و پهن شود. علاوه بر این ها قطعا بهره مندی از پمپ باد نیز باعث شده تا شما بتوانید به راحتی اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کرده و با خیالی آسوده بتوانید از یک استخر کامل استفاده نمایید.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید استخر ایزی ست ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن