High 10 جامپینگ بادی اکانت برای مشاهده در Twitter

این شهربازی سرپوشیده مشهد با دارا بودن بیش از ۱۱۰ دستگاه سالنی و همچنین تجهیزاتی همچون سینمای ۵ بعدی، باشگاه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این شهربازی سرپوشیده مشهد با دارا بودن بیش از ۱۱۰ دستگاه سالنی و همچنین تجهیزاتی همچون سینمای ۵ بعدی، باشگاه بولینگ، بیلیارد، پینت بال، فوتبال دستی، تیر و کمان و اتاق تولد و سالن همایش، میتواند میزبان گردشگران و مجاورین شهر مشهد باشد. این مکان زیبا به عنوان یکی از جاهای دیدنی در تهران دارای مراکز تجاری، رستوران ها، سالن های نمایش و کنسرت، سینما، دلفیناریوم، موزه ها، مراکز تفریحی، مرکز همایش و فروشگاه می باشد که هر کدام در طبقات مختلف قرار دارند. با قدم زدن در این باغ زیبا به عنوان یکی از مکان های دیدنی تهران، دنیایی از رنگ و عطر و بوی خاص به مشامتان می خورد. از دیگر شهربازی های غرب تهران، شهربازی سرپوشیده تهران مال واقع در مجتمعی با همین نام است. منظور از شهربازی های سرپوشیده تهران آن دسته از فضاهایی هستند که معمولاً در بهترین پاساژهای تهران هم یافت میشوند و در محیط مسقف و بسته آنها، وسایل و زمین بازی تدارک دیدهاند. شهربازی کاربازیا یا شهربازی مشاغل برج میلاد، جایی است که در آن مشاغل مختلفی را شبیهسازی کردهاند تا کودکان بتوانند با کارهای مختلفی که در دنیای واقعی وجود دارد بیشتر آشنا شوند و در مقیاس کوچکتر آنها را تشک پرشی تجربه کنند. This con​tent h as  been done  with the he᠎lp of GSA C᠎onte nt᠎ Gener ator Demover​sion᠎!

اینجا اولین باشگاه بازی کودکان در ایران است که به مهارتهای اجتماعی از قبیل کنترل خشم، اعتمادبهنفس و همکاری از طریق بازی میپردازد. دیدن زیبایی های شهر تهران از بالای این برج، بسیار جذاب و به یادماندنی است که حتما باید تجربه کنید. میتوانیم شهربازی امیر را بزرگترین شهربازی سرپوشیده تهران در شرق (از لحاظ تعداد بازی و مساحت) بنامیم. مساحت این شهربازی حدود 7000 مترمربع محاسبه شده و بازیهای فراوانی را در خود جای داده است.نکته حائز اهمیت اینجاست که ساخت مجموعه همچنان بهطور کامل به اتمام نرسیده است. این شهربازی در دو طبقه ساخته شده و مساحتش 3000 مترمربع است. در شهربازی سمگا مشهد میتوانید انواع وسایل بازی برقی، تفریحی و دیجیتالی را استفاده کنید و اوقات خوبی را در کنار خانواده پشت سر بگذارید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید ایستگاه مترو صادقیه پیاده شوید، سپس با اتوبوسهای جنتآباد جنوبی به سمت سمرقند و هورا پارک بروید. صبا مال که تقریباً در محدوده مرکز شهر (خیابان کارگر جنوبی) قرار میگیرد، در کنار سالنهای سینما، فروشگاههای متنوع و مراکز مختلف خود، شهربازی هم دارد. گل بازی، آببازی، بازیهای جسمی و حرکتی مثل وسطی و اوریکامی موجب میشود کودک لذت بازی در کوچه و خیابان را در محیطی امن و بهصورت کنترلشده تجربه کند.

دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید خود را با اتوبوس به خیابان فدائیان اسلام و نزدیکی مرکز خرید نجم خاورمیانه برسانید. وجود این شهربازی در مرکز خرید تیراژه کمک کرده تا بتوانید بعد از خرید، سری به این مجموعه بزنید و روز خود را کامل کنید. فراموش نکنید که بهتر است پیش از سفر با توجه به انگیزه و هدف اصلی خود، اقدام به رزرو هتل های تهران نمایید تا علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی و خدمات درجه یک آن ها، از نظر موقعیت مکانی نیز در جای مناسب باشد. افزون بر این بازیها، تفریحات هیجانانگیز دیگری هم در این بوستان وجود دارد که بانجیجامپینگ و سوئینگ، تنها دو مورد از آنها بهشمار میآیند. فان تایم ارگ تجریش با مساحت 2000 مترمربعی خود حدود 115 بازی را درونش جای داده و اغلب آنها هم کامپیوتری هستند. شهربازی پارک ملت مشهد دارای بزرگترین چرخوفلک خاورمیانه است که در مجموعهای به مساحت ۳۰ هزار مترمربع ساختهشده است.

تیراژه 2 یکی از بزرگترین مراکز فروشگاهی و خرید در شرق تهران است که به همین دلیل فضاهای مختلفی مثل سینما، فودکورت، هایپر استار و فضاهایی دیگر را درون خود جای داده است. حال که صحبت به پاساژها و مالها رسید، بد نیست به بزرگترین پاساژ خاورمیانه، یعنی ایران مال یا بازار بزرگ ایران هم اشاره کنیم؛ جایی که بدون شک از بهترین فضاها برای خانوادههاست. این دست از شهربازی های تهران معمولاً فودکورت یا اغذیه فروشیهایی دارند که شاید جزو بهترین رستورانهای تهران نباشند اما به خاطر حضور در این مجموعهها شلوغ و پرمشتریاند. با توجه به قسمتهای مختلفی که در مجموعه چمران وجود دارد، میتوانیم آن را از جمله شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم بدانیم. شهربازی مگامال با مدرنترین و جدیدترین وسایل الکترونیکی و بازیها تجهیز شده است و از این لحاظ هیچ کم و کسری ندارد. کودکان پس از انجام بازیها و کسب امتیاز، میتوانند در غرفه هدایا، جوایزشان را دریافت کنند. این مجموعه امکانات بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین شهربازی های تهران برای کودکان محسوب میشود. فارغ از هدف سفر، بی شک دیدن جاهای گردشگری تهران باید در لیست برنامه های شما قرار داشته باشد زیرا بعد از بازدید این مکان های دیدنی از زیبایی های آن لذت خواهید برد.

آخرین مطالب