"او نمی خواهد فراموش شود:' Kennard-دیل جامعه برگزاری مسابقه مجازی به افتخار افتاده دریایی

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 7:38 PM EDT Apr 20, 2020گلوریا Crothers پذیرفته است که این خواهد بود که

توسط ATROTICNEWS در 2 اردیبهشت 1399

گلوریا Crothers پذیرفته است که این خواهد بود که برای اولین بار در 11 سال است که Kennard-دیل جامعه نمی قادر خواهد بود برای جشن ،

شیوع کروناویروس جدید ساخته شده است که به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است.

هر مه از 2010, دانش آموزان, معلمان و پدر و مادر و دوستان قدیمی اجرا و یا پیاده روی صلیب کشور البته که مایک Heede زد به عنوان یک Kennard-دیل در اوایل 2000s.

آنها داستان در مورد او. آنهایی که هرگز می دانستم که او در مورد او یاد بگیرند. آنها جشن اصول او ایستاده بود.

آنها نگه داشتن روح او زنده است.

"مایکل بسیار متعهد به صلیب کشور تیم" Crothers گفت: از پسرش. "هر سال آنها رنگ و نام خود را بر روی یکی از تپه (در این دوره) ... این باعث می شود من احساسی چون فرزند من زد که تا تپه.

"تظاهر بود که اگر ما چیزی در هر سال او نمی تواند فراموش شود."

گروهبان. مایکل Heede جونیور کشته شد در مبارزه با توسط یک بمب دست ساز (مواد منفجره) در جولای 13, 2009 در حالی که خدمت در افغانستان است. 2005 Kennard-دیل فارغ التحصیل و ایالات متحده دریایی بود 22 سال است.

سال پس از Heede مرگ خانواده اش آغاز شده سالانه 5K راه رفتن و دویدن در Kennard-دیل به افتخار حافظه خود را و جمع آوری پول برای Semper Fi صندوق فراهم می کند که خدمات به صورت زخمی جانبازان. این یک رویداد کوچک است که معمولا در حدود 50 شرکت کنندگان تعدادی Crothers گفت: او کاملا خوشحال.

در این سال اجرا شد و برنامه ریزی شده برای روز شنبه, مه 2. اما با مدارس بسته و پنسیلوانیا هنوز تحت اقامت در خانه سفارش با توجه به کروناویروس همه گیر 5K تا به حال به لغو همراه با بسیاری از برنامه های آینده در سراسر جهان است.

بیشتر: اینجا چرا یک دانشجو دونده که سریعترین همیشه به تساوی یک تشویق بخش

بیشتر: بزرگتر از بیس بال: چرا York County تیم رسیدن به اورژانس کارگران

مجازی اجرا

اما برخی از والدین از Kennard-دیل کشور عبور دوندگان تصمیم Heede حافظه هنوز هم باید افتخار — اما در راه است که ترویج اجتماعی فاصله.

آنها سازمان یافته "مجازی" رویداد به محل ممکن است 2. شرکت کنندگان می توانند اجرا, پیاده روی یا دوچرخه سواری — اولویت خود را و هر گونه فاصله آنها می خواهند — و سپس ارسال اطلاعات تصاویر و یا فیلم ها از تمرین های مورد علاقه خود را ورزش برنامه و یا پلت فرم رسانه های اجتماعی با عنوان "در حافظه گروهبان مایک Heede جونیور – USMC" و هشتگ #sgtheede.

کمک های مالی به Semper Fi صندوق هنوز استقبال هر چند این رویداد سازمان درک کنند که ممکن است دشوار برای بسیاری از در حال حاضر با اقتصاد تا حد زیادی توقیف با توجه به همه گیر.

"ما فقط به دنبال هر چیزی که نشان می دهد پشتیبانی از اجرا می تواند جای" Kennard-دیل صلیب کشور مربی مایک Twigg گفت. "ما نمی توانیم فراموش کنیم که فقط به دلیل وجود بسیار اشتباه رفتن در جهان در حال حاضر که هنوز هم وجود دارد سازمان هایی مانند Semper Fi صندوق است که ما نمی توانیم چشم پوشی از آنجا که آنها به کمک ما نیاز دارند."

هنوز هدف اصلی از این رویداد به یاد داشته باشید Heede و با تشکر از او را برای خدمت سربازی خود را.

و با کمک رسانه های اجتماعی این رویداد مجازی می تواند داستان خود را قربانی دورتر از آن رسیده است قبل از.

"او یک قهرمان زادگاه و ما باید به یاد داشته باشید که او در خدمت کشور ما و درگذشت آن" گفت: Kennard-دیل junior صلیب کشور دونده دن گیبنی که پدر تاد اولیه سازمان از این رویداد. "مردم سپاسگزار برای همه چیز او بود. ما می خواهیم برای حمایت از خانواده اش و علت."

"در ابتدا من شوکه شده بود وقتی که من شنیده ام آنها هنوز هم می خواستم برای انجام کاری به افتخار او گفت:" Crothers که اعتبار تاد Gibney برای مصرف سرب در شروع مجازی اجرا کنید. "اما نیز شوکه کرد چرا که خانواده ها آمده اند در هر سال است.

"در آن به معنی به من بیش از آنها می دانیم."

'رقصید خود را ضرب و شتم'

زمانی که خود دریایی از دوستان بپرسید که چگونه او را به در حال اجرا Heede می گویند آن بود که مادر خود را همیشه "در تعقیب من با یک قاشق چوبی."

Crothers خندید در حالی که بازگویی مادر, پیر شوخی است.

در Heede به صلیب کشور یک فرصت زمانی که یک مدرسه راهنمایی معلم از او خواست برای پیوستن به این تیم در کلاس هفتم. با توجه به مادرش Heede سقوط در عشق با مفهوم هل دادن خود را سخت تر از او فکر کرد که او می تواند. او عاشق برش نام خود را از کاغذ هنگامی که او را در پایان سه از یک مسابقه.

"من به یاد داشته باشید هنگامی که خاص دیدار برابر غرب نیویورک بود که در آن نزدیک شدن به پایان مسابقه و به ثمر رساند بود و نزدیک" سابق Kennard-دیل صلیب کشور مربی جف dj starscream گفت. "مایک پیشی گرفت و دو یا سه نفر از آنها دونده برای ما. که در نوع خود ذهنیت است.

"او کاپیتان کیفیت مانند. بسیار متعهد است. بسیار رقابتی است."

اختصاصی ورزشکار که همچنین کمک به شروع یک' تیم لاکراس در Kennard-دیل Heede بود District 3 مقدماتی در عبور کشور است. به گفته مادرش او یک "اما" ،

اما Crothers گفت که او او را به درک ارزش کار سخت است. او در درخت گردوی امریکایی, کیر رستوران در زادگاه خود از دلتا در سراسر دبیرستان. او در Kennard-دیل آینده کشاورزان آمریکا و فصل خواهد کمک کردن در مزارع محلی خانواده های دوستان خود را متعلق به.

و در حالی که او و خروجی دوست داشتم به آن لذت ببرید Heede هم قوی قطب نمای اخلاقی با توجه به Crothers. او به یاد می آورد یک داستان در مورد پسر او مطمئن شوید که دوستان خود را نمی رانندگی پس از یک شب از نوشیدن.

"او یک دوست بسیار خوب به" Crothers گفت. "او رقصید خود را به ضرب و شتم و او اهمیتی نمی دهند اگر او مالیده کسی راه اشتباه است. او مانند یک پسر خوب. همواره در تلاش برای شما را احساس بهتر است."

Heede را قطب نمای اخلاقی بود به احتمال زیاد به همین دلیل او احمقانه با ایده از پیوستن به سپاه تفنگداران دریایی.

Crothers شوخی که پسر او پیوست و از آنجا که چقدر او را دوست داشت لباس. و او اضافه کرد که پدربزرگش سابق دریایی به احتمال زیاد او را تحت تاثیر قرار. اما فکر کردم واقعا ظهور به سر خود را در سن 16 سالگی پس از ملاقات با یک دریایی همکاران که بازدید Kennard-دیل.

Heede شد تا مجموعه بر این ایده است که او می خواست برای ثبت نام به تاخیر افتاد-ورود به برنامه زمانی که او در یک دبیرستان junior. Crothers او را صبر کنید یک سال به فکر می کنم در مورد این تصمیم.

او هرگز ذهن خود را تغییر.

"این چیزی است که او می خواست و به عنوان پدر و مادر ما هیچ چاره ای جز حمایت از فرزندان ما" گفت: Crothers که مطرح Heede به عنوان یک مادر تنها. "من فکر می کنم بزرگترین دلیل او بسیار هیجان زده در مورد تفنگداران دریایی بود code of honor.

"زمانی که او در سمت چپ به صورت بوت کمپ من گفتند که پسر نمی خواهی آن را. او یک زن است.' در ماه اول من شروع به دریافت نامه از او و من متوجه شدم که او پرواز را از طریق."

Heede به عنوان یک گروهبان و مبارزه با مهندس و مستقر در کالیفرنیا است. او سه تورهای وظیفه در خارج از کشور و خدمت در عراق و افغانستان با توجه به مشخصات خود را در Arlington National Cemetery وب سایت.

او خود را نگه داشته همان خروجی و در عین حال محافظ شخصیت در طول خدمات خود را. پس پسر خود را از مرگ Crothers گفت که او دریافت تماس های متعدد از دوستان خود را با داستان در مورد چگونه او را واحد شخصی "دریایی سپاه برای Dummies" handbook.

اگر کسی جدید تا به حال یک سوال آنها معمولا می تواند دریافت پاسخ از مایک. او نوع مرد که در پایان 20 خسته کننده دور یک تپه و سپس از آنها بخواهید برای یک سیگار در حالی که خود را همکار تفنگداران دریایی بودند و هنوز ابتلا به نفس خود را. او روابط خوبی با هر دو افراد و فرماندهان.

Crothers به یاد می آورد یک تماس تلفنی از یک زنان از انگلستان گفت که او در مورد جلسه Heede و یک گروه از دوستان خود را در حالی که در لس آنجلس یک شب. Heede مطمئن ساخته شده یک زن جوان دیگری بود که توسط خودش به خانه با خیال راحت.

"به عنوان یک پدر شما همیشه فکر می کنم شما بهترین فرزند" Crothers گفت. "من می دانستم که او یک پسر خوب, اما این داستان واقعا آن را به خانه آورد برای من.

"من باور دارم که در اعماق او همان فرد وجود دارد اما چیزی متفاوت بود پس از او پیوست تفنگداران دریایی.

"او نوع از سمت چپ یک پسر بچه کوچک و آمد یک مرد."

تجلیل قربانی او

Crothers هرگز می خواستم سالانه 5K اجرا به دریافت بیش از حد بزرگ است.

او نمی خواهید آن را گیج کننده و یا خسته کننده باشد.

و او می خواهد تمرکز باید بر پیام.

و او را heartened که پیام دریافت شده توسط زمان دانشجو-ورزشکاران که هرگز او را می دانستند ،

"این واقعا سرد تلاش برای دیدن همه می آیند و تفنگداران دریایی همیشه وجود دارد" گفت: Dan گیبنی که شرکت در این مسابقه پس از او در کلاس سوم. "ما بدست بسیاری از ما تیمی به بیرون می آیند و آن را بزرگ برای نشان دادن حمایت."

البته در این سال متفاوت خواهد بود در بسیاری از راه. این Harford County دریایی سپاه نمی قادر خواهد بود برای شروع این رویداد با ارائه رنگ خود را و بازی "شیپور خاموشی." Crothers نمی قادر خواهد بود برای دیدن پسرش به نام نقاشی بر روی تپه ای او استفاده می شود برای اجرا کردن و یا در آغوش همکلاسی های سابق خود که هنوز هم شرکت کنند.

Crothers گفت: او هنوز هم بدانند رسانه های اجتماعی از جنبه های, اما او در حال برنامه ریزی برای انجام "مجازی" اجرا با خواهر و شوهر, مایکل ناپدری. Dj starscream و Twigg هر دو گفت: آنها به دنبال به جلو به رفتن برای اجرا آن روز.

بدون در نظر گرفتن Crothers لمس است که جامعه هنوز هم می خواهد برای جشن ،

"افرادی وجود دارند که برآورده نمی مایکل و این باور نکردنی است که آنها می خواهند به افتخار و به یاد داشته باشید او را" او گفت:. "این به من اطمینان داد که افرادی وجود دارند که درک قربانی او ساخته شده است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن