او یک مغز با خوردن آمیب جت اسکی در رودخانه Susquehanna – و ضرب و شتم 97 درصد مرگ و میر

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:23 AM EDT May 28, 2020پنج شنبه, مه 7 2019 آغاز شده شپشو. آن را به حا

توسط ATROTICNEWS در 9 اردیبهشت 1399

پنج شنبه, مه 7 2019 آغاز شده شپشو. آن را به حال باران یک شب و به صبح اما به عنوان پیشرفت روز هوا پاک کردن. آن را تبدیل به یک گرم و آفتابی روز و رایان پری احساس کردم این امر می تواند یک روز خوب را در رودخانه.

پری بريدن جت اسکی خود را از خانه خود در خیابان در شمال مریلند به قایق فرود در امتداد رودخانه Susquehanna بالای Conowingo سد — یک نقطه او آباد. او در زمان دنده ماهیگیری خود را با او بدانند او صرف روز خود را جت اسکی و ماهیگیری برای باس دهان در ارام آب از بالای سد.

هنگامی که او بر روی رودخانه او متوجه شده است که آب به نظر می رسید roiled و مات با رسوب و گل و لای هم زده تا یک شبه باران.

او در آب برای چند ساعت شاید سه پاره شدن اطراف مخزن بر روی جت اسکی خود را. این احساس خوب و غبار لگد زدن و خنک کننده او را به عنوان دستگاه قطعه قطعه از طریق آب.

بیشتر: "در آستانه مرگ': بیمارستان نیویورک را بسیار 1st COVID-19 بیمار را نجات داد ECMO درمان

بیشتر: نیویورک شهرستان, زن و شوهر می میرد COVID-19 عوارض سه روز از هم جدا

این یک روز خوب فقط با داشتن یک زمان خوب در رودخانه.

روز بعد در محل کار – او یک مدیر فروش برای ورایزون در بالتیمور -- او تا به حال یک سردرد وحشتناک, بدترین او می خواهم تا کنون تجربه کرده مشقت بار. سردرد عبور نمی کند و بعد او رفت و به دکتر خود. او سردرد ادامه داشت. روز بعد او زخم در اتاق اورژانس در بالا Chesapeake مرکز پزشکی در Harford County است.

سردرد محو نمی کند و او به بیمارستان. او یک تب. به عنوان روز گذشت وضعیت خود را بدتر. مادر او یک پرستار و او نگران بود. هیچ کس به نظر می رسید به دانستن آنچه که مبتلا به حال او. آنها آزمایشات حتی یک شیر آب ستون فقرات و نمی توانستم بفهمم چه بود حمله به خود بدن است.

وضعیت او رو به وخامت گذاشته و او منتقل شد به دانشگاه از بیمارستان مریلند در بالتیمور.

او گفت: "من چهار."

او را به پزشکی ناشی از کما و قرار داده شده در یک. او فلج شده بود و از گردن به پایین.

پزشکان متعجب و متحیر شدند. آنها در تلاش برای کشف کردن آنچه اتفاق افتاده بود. آنها خواسته مایو کلینیک و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری برای بررسی خون خود را و کشف کردن آنچه باعث شده بود سالم 31 ساله به طور ناگهانی سقوط به نقطه ای که او به مرگ نزدیک است.

هیچ کس به نظر می رسید می تواند آن را کشف کردن.

معلوم شد آن چیزی بود که در رودخانه است.

پری بزرگ بر روی رودخانه و در خلیج چساپیک. خانواده خود را صید و او در آب "همه زندگی من" او گفت:.

جایی که تا به حال با توجه به چنین شادی و تفریح در زندگی تهدید کرده بود در زندگی خود.

یک بیماری بسیار نادر

پس از باتری از آزمایشات از جمله Mri پزشکان و محققان آن را تنگ پایین به عفونت ناشی از Naegleria foweri یک آمیب است که ساکن در گرمتر هنوز هم آب. این آمیب با توجه به CDC, علل "ویرانگر عفونت از مغز به نام اولیه amebic مننگوانسفالیت (PAM)." معمولا آن را وارد بدن از طریق بینی CDC گزارش و نمی توان قرارداد با بلع آب آلوده.

"هنگامی که آمیب وارد بینی" CDC گزارش "این سفر به مغز که این امر باعث PAM است که معمولا کشنده است."

در عبارت آنها مشکوک است که پری تا به حال قرارداد چه معمولا شناخته شده به عنوان "مغز با خوردن آمیب" یک موجود زنده که در اثر حملات و مصرف سلول های مغز.

پزشکان به این نتیجه رسید موجب اخیر خود رفتار – جت اسکی – و با از بین بردن تقریبا هر علت. آنها استدلال که آمیب زندگی در رسوب در رودخانه و باران های اخیر تا به حال آن را هم زده است.

آنها نمی تواند تشخیص آن به پزشکی یقین است. در اکثر موارد – 75 درصد – تنها راه تشخیص آن با یقین است که به بررسی مغز خود را برای حضور در یک کالبد شکافی به گفته CDC.

آن است که بیش از نادر بیماری. CDC گزارش "در این 10 سال از 2009 تا 2018, 34 عفونت گزارش شده در ایالات متحده از آن موارد 30 نفر آلوده تفریحی آب 3 نفر آلوده شدند پس از انجام آبیاری بینی آلوده با استفاده از آب شیر و 1 فرد آلوده آلوده شیر آب استفاده می شود در حیاط خلوت لغزش-n-اسلاید."

و آن است که تقریبا همیشه کشنده است. با توجه به CDC از مرگ و میر است که 97 درصد است. "تنها چهار نفر از 145 شناخته شده افراد آلوده در ایالات متحده از سال 1962 تا سال 2018 باید جان سالم به در برد" CDC گزارش.

شانس ابتلا به بیماری و بازمانده نمایی تندتر از پیروزی تبادل نظر شد.

با توجه به شانس افراد گفته اند پری که شاید او باید بازی کرده اند در این قرعه کشی که در روز.

آره پاسخ او این است که یک قرعه کشی شما نمی خواهید برای برنده شدن در این نوع از برنده تمام پولها است که شما نمی خواهید در بدترین دشمن خود را.

'مغز من در تلاش بود برای منفجر کردن'

به عنوان او دراز در بیمارستان یک ماشین نگه داشتن او را زنده پزشکان آماده شده خانواده خود را برای بدترین. بهترین سناریو این پزشکان گفته است که او هرگز دوباره راه رفتن. سایر نتایج در بازه زمانی از یک دائم حالت رویشی به مرگ پزشکان گفته خانواده اش. "اساسا" پری گفت: "مغز من در تلاش بود برای منفجر کردن."

تا آنجا که درمان آنها به آنها گفت: "آنها تیراندازی در تاریکی" پری گفت. با توجه به CDC وجود دارد هیچ درمان موثر پروتکل. "چند داروهای موثر در برابر Naegleria fowleri در آزمایشگاه" CDC گزارش. "با این حال اثر خود را نامشخص است پس از تقریبا تمام عفونت های منجر به مرگ شده است حتی زمانی که افراد تحت درمان با مشابه ترکیبات مواد مخدر."

در پری مورد پزشکان او را تحت درمان با یک روش به نام plasmapheresis که در آن خون روت کردن یک دستگاه که فیلتر و حذف پلاسما را جایگزین آن شناخته شده مثلا پلاسما. به طور معمول استفاده می شود برای درمان بسیاری از بیماری بحرانی با توجه به موسسه ملی بهداشت آن ثابت شده است موثر در درمان اختلالات مغزی و سیستم عصبی از جمله سندرم گيلن باره.

پری باقی مانده در ونتیلاتور تا 13 ژوئن 2019. او بیدار شده بود قبل از آن حافظه خود را پس از بستری شدن درد ناشی از پزشکان در حال حرکت خود را لوله تنفس از دهان خود را به گلو او را.

او به خاطر اشتباه بودن وقتی که او بیدار از کما. او نمی دانست که چه اتفاقی برای او که در آن او بود ، "من از دست رفته من حافظه از دسامبر," او گفت:. او تنها قادر به قطعه با هم آنچه را که او رفته بود از طریق صحبت با خانواده او و پزشکان خود را.

منتقل شد به دانشگاه مریلند ارتوپدی توانبخشی. "آنها فکر نمی کنم من که قرار بود به راه رفتن دوباره" پری گفت. مغز او تا به حال خسارات مشابه که دیده می شود در بیماران مبتلا به سکته مغزی و او تا به حال به اصل rewire مغز خود را پس از آن می تواند کار کند, دوباره, دور زدن آسیب. او تا به حال برای آمدن به شرایط با این احتمال که او می تواند در یک صندلی چرخدار بقیه عمر خود را.

او در ناتوانی برای دو ماه. "این سخت ترین چیزی که من تا کنون انجام داده ام در زندگی من" پری گفت. "شما راه می رفت همه زندگی خود را و سپس شما می توانید نیست و شما باید به یاد بگیرند که چگونه به آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره. من قوی تر از من تا کنون فکر می کردم. من آموخته زیادی در مورد خودم که برای اطمینان حاصل کنید."

او در حال حاضر در خدمت بیمار را شورای مشورتی در نوتوانی. "هیچ کس را از طریق آنچه که من" او گفت:. "من فکر می کردم بیش از یک بار" چرا من؟' من یک فرد مذهبی اما گذشته (دو سال) به من فکر می کنم که وجود دارد چیزی متفاوت برای من وجود دارد. آن را من در جهت کمک به دیگر مردم رفتن را از طریق بار سخت است. و آن را با فروتنی زیادی به من."

بسیار گران قیمت درمان

او در سمت چپ ناتوانی on Aug. 9 و ادامه داد: rehabbing در خانه با استفاده از واکر. در اکتبر. 16 او بازگشت به کار با استفاده از یک عصا برای راه رفتن. او بسیار زیبا بود و به او گفت: خود را در کوتاه مدت از کار افتادگی بیمه اجرا کرده بود.

خود را درمان و در مجموع هزینه حدود $800,000, او گفت:. بیشتر از آن بود که توسط بیمه پوشش داده اما او هنوز هم در قلاب برای $35 ، 000. خواهر جسیکا راه اندازی یک GoFundMe صفحه با $50,000 هدف است. به عنوان آن را مطرح کرده بود تقریبا $4,400.

برگشت در آب

"از جایی که من آمد به حال" پری گفت: "من واقعا خوب است."

او هنوز هم مقدار زیادی از درد در پا و ساق پا بود اما بهتر, او گفت:. او هنوز هم با استفاده از یک عصا, اما نه همه وقت. او هنوز هم نمی تواند روی پای خود را برای مدت زمان طولانی و گفت: "در حالی که هیچ پزشک قادر است با اطمینان می گویند اگر من هرگز به عقب بر گردیم به حالت عادی ممنون میشم برای پیشرفت من شده اند قادر به ایجاد است که راه فراتر از پزشکی من پیش آگهی. این احتمال وجود دارد که من همیشه باید اثرات باقی مانده در سلامت و توانایی راه رفتن بدون کسری."

در اوایل این سال و قبل از coronavirus مستند پری رفت و جت اسکی برای اولین بار از او مریض شدم. مادر او فکر می کردم او دیوانه بود, اما او گفت: "من تصمیم گرفتم برای به دست آوردن بیش از قوز کردن است." او به او اطمینان داد که او را مراقب باشید در مورد گرفتن آب بینی خود را و نمی خواهد بیرون رفتن در آب پس از باران های سنگین.

هنوز هم او نگران است. "در راه من فکر کردم شاید من باید به نوبه خود در اطراف. شاید من نباید این کار را انجام," او گفت:.

او خود غلبه اضطراب و دوباره در آب است.

"این یک روز خوب," او گفت:. "آب شد و تمیزترین من تا کنون دیده اند."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن