نیمی از coronavirus مرگ و میر در بهبهان. در خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات

آب نبات Woodall York Daily Recordمنتشر شده 9:44 PM EDT May 15, 2020پنسیلوانیا وزارت بهداشت در زمان "شیرجه عمیق

توسط ATROTICNEWS در 28 فروردین 1399

پنسیلوانیا وزارت بهداشت در زمان "شیرجه عمیق" به مراقبت طولانی مدت داده و متوجه یک روند نگران کننده است.

حدود نیمی از دولت 684 coronavirus مرگ شده اند در خانه های پرستاری و شخصی امکانات مراقبت از بهداشت دکتر راشل لوین گفت.

برخی از 324 ساکنان این امکانات از دست داده اند و 3,316 آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول 297 دراز مدت مراقبت از خانه ها در دولت است.

تعداد دراز مدت مراقبت از بیماران مبتلا به این بیماری را تا حدود 13 درصد از دولت 26,490 مثبت coronavirus موارد است.

هر چند coronavirus موارد plateaued در سراسر کشور به طور کلی میزان عفونت در ادامه به افزایش در خانه های سالمندان.

دولت نمی باید تعدادی از خانه سالمندان کارکنان و یا مراقبت شخصی خانه, کارکنان, آلوده با ویروس, وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت, سخنگوی Nate وردل گفت.

"ما همچنان به همکاری نزدیک با این امکانات به ارائه کنترل عفونت حمایت و حفاظت فردی و تجهیزات" لوین گفت.

خانه های پرستاری در 33 پنسیلوانیا 67 شهرستان گزارش داده اند که عفونت در طول 201 شیوع بیماری در طول coronavirus بیماری همه گیر.

چهارشنبه اعداد نشان داد افزایش از شمارش قبلی.

بالغ در حدود دو برابر از روز سه شنبه زمانی که 1,869 مثبت COVID-19 موارد گزارش شده در میان ساکنان سراسر 232 تسهیلات مراقبت دراز مدت در پنسیلوانیا است.

در روز جمعه وجود دارد 1,209 موارد مثبت در میان ساکنان در 181 تسهیلات مراقبت دراز مدت در پنسیلوانیا است. و این شماره ها تا قابل ملاحظه ای از دو هفته پیش هنگامی که 64 ساکنان در 36 تسهیلات مراقبت دراز مدت به حال این بیماری است.

دولت شده بود تنگ حرف در مورد مراقبت دراز مدت اعداد و نبود آزاد شهرستان-توسط-شهرستان داده است. که تغییر در بعد از ظهر چهارشنبه اما دولت هنوز نه نام آن امکانات را شیوع بیماری در هر شهرستان.

در طول بیشتر از coronavirus همه گیر وزارت امور خارجه در نظر گرفته نشده آزاد شهرستان-توسط-شهرستان خانه سالمندان داده های یک موضوع حفاظت از سلامت عمومی است.

در دو هفته گذشته اطلاعات در پرستاری صفحه اصلی مرگ و میر بوده است آهسته می آیند و ناقص از دولت در بخش بهداشت و درمان. عموم شناخته شده نیست که چگونه بسیاری از خانه سالمندان بیماران و کارکنان در هر شهرستان آزمایش مثبت برای COVID-19.

در حالی که 1,250 کارکنان مراقبت های بهداشتی تشخیص داده شده اند با COVID-19, وردل گفت که او فکر نمی کند که این تعداد شامل تمام مراقبت دراز مدت تسهیلات کارکنان.

اطلاعات در دراز مدت مراقبت از ساکنان و کارگران خود را حیاتی است در شناسایی که در آن کشنده عفونت در حال گسترش است.

وردل گفت: شهرستان-توسط-شهرستان دیتا برای عفونت در دراز مدت مراقبت از امکانات را در حال حاضر منتشر می شود روزانه همراه با بستری شدن در بیمارستان و تعدادی از عفونت ها در سراسر کشور به طور کلی.

کسانی که شماره های جدید نشان می دهد بخش عمده ای از مراقبت دراز مدت عفونت در شرق پنسیلوانیا با اکثریت قریب به اتفاق در فیلادلفیا و حومه آن شهرستان و Lehigh Valley.

شده اند وجود دارد 313 موارد گزارش شده در طول شش شهرستان در southcentral پنسیلوانیا از جمله در Adams, Cumberland, Dauphin, Lancaster, لبنان و نیویورک شهرستانهای استان است. در این شهرستان وجود داشته است 20 شیوع بیماری در 26 امکانات و در نتیجه مرگ و میر 23.

بیشترین تعداد موارد شیوع بیماری و مرگ و میر در منطقه شده اند در لان کاستر که در آن 17 امکانات گزارش داده اند که یک ترکیب 13 شیوع 248 موارد مثبت COVID-19 و 20 مربوط به مرگ و میر.

محلی شهرستان اعداد شبیه به این:

  • آدامز: 1 شیوع در 1 مرکز با 1 مورد مثبت و 1 مرگ
  • کامبرلند: 2 شیوع بیماری در 3 امکانات با 30 موارد مثبت و 2 مرگ و میر
  • دوفین: 3 شیوع بیماری در 3 امکانات با 28 موارد مثبت و بدون مرگ و میر
  • لنکستر: 13 شیوع بیماری در 17 امکانات با 248 موارد مثبت و 20 مرگ و میر
  • لبنان: 1 شیوع در 1 تاسیسات با 5 موارد مثبت و بدون مرگ و میر
  • نیویورک: 1 مورد مثبت در 1 مرکز با شیوع بیماری و مرگ

موارد گزارش شده در فرانکلین و پری شهرستانهای استان است.

وجود دارد حدود 88,000 زندگی مردم در پنسیلوانیا خانه های سالمندان. یکی دیگر از 46,500 افراد در زندگی شخصی و مراقبت از خانه ها در دولت است.

وجود دارد 1,900 دراز مدت مراقبت از امکانات ایالت از جمله 697 خانه های پرستاری و حدود 1,200 مراقبت شخصی خانه.

ساکنان در آن دسته از امکانات در نظر گرفته شده جمعیت های آسیب پذیر در coronavirus بیماری همه گیر. وزارت امور خارجه داده ها نشان می دهد که بسیاری از بیماران در بیمارستان بستری هستند 65 ساله یا مسن تر و بیشتر از مرگ و میر رخ داده است در بیماران 65 ساله یا مسن تر.

پنسیلوانیا خانه های پرستاری مانند بیمارستان ها بسته به بازدید کنندگان کاهش احتمال عفونت آورده بودن به امکانات هر چند کارگران ادامه می آیند و بروید.

آخرین اطلاعات تأکید چرا مداوم کاهش تلاش های مهم لوین گفت.

"از ساکنان نیوکاسل که ارائه خدمات به این جامعه و ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات زندگی نیاز شما را به ماندن در خانه برای جلوگیری از گسترش این ویروس خطرناک" او گفت:.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن