GSA روکش – مارس 15

دانشجویان فارغ التحصیل انجمن صدای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس. انجمن ملاقات برای فروم هر سه هفته طول می

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

دانشجویان فارغ التحصیل انجمن صدای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس. انجمن ملاقات برای فروم هر سه هفته طول می کشد و موقعیت خود را در جریان مسائل مربوط به دانشجویان تحصیلات تکمیلی. جلسات مجمع در 5:30 p. m. و باز به همه دانش آموزان است. بهار سه ماهه جلسات مجمع برگزار خواهد شد تقریبا در زوم.

دستور کار:

  • انجمن اختصاص داده و در مجموع $33,172.33 از کابینه اختیاری فروم اختیاری سفر ریاست جمهوری اختیاری منابع پایدار مرکز و دانشجوی کارشناسی ارشد رویدادهای اختیاری به GSA مشکلات صندوق. GSA مشکلات صندوق جوایز تا 700 دلار به دانشجویان تحصیلات تکمیلی در شرایط اضطراری از جمله سختی و با توجه به شیوع کروناویروس.

  • حدود 25000 $تایید شده برای GSA مشکلات صندوق جوایز گفت: ادی Delgadillo یک نماینده برای UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت عمومی. Delgadillo نشسته در GSA که کمیته ارزیابی برنامه های کاربردی برای این صندوق است.

  • انتخابات هیئت مدیره و مدیر Arpita Iddya اعلام نتایج بهار GSA انتخابات به پایان رسید که در آوریل 13. ژان پل سانتوس خواهد بود رئیس جمهور Musibau فرانسیس Jimoh خواهد بود معاون رئیس جمهور در امور داخلی ندا اشتری خواهد بود معاون رئیس جمهور در امور خارجی و Letty Trevino خواهد بود معاون رئیس جمهور در امور علمی. نامزد-برگزیدگان را سوگند در آینده فروم جلسه Iddya گفت. Iddya همچنین گفت که BruinGo جهانی دسترسی به حمل و نقل تصویب رفراندوم به تصویب رسید. همه پرسی افزایش خواهد یافت دانشجوی هزینه $25.04 در هر سه ماهه و به دانشجویان تحصیلات تکمیلی دسترسی به هفت محلی سیستم های حمل و نقل از جمله لس آنجلس, مترو, شهر, اتوبوس, آبی بزرگ, اتوبوس, ساحل, حمل و نقل, دره آنتلوپ حمل و نقل اقتدار تورانس حمل و نقل و لس آنجلس اداره حمل و نقل و رفت و آمد اکسپرس.

  • GSA علاقه دانش آموز عضو هیئت مدیره Letty Trevino گفت که دانشجویان تحصیلات تکمیلی بودند که به طور رسمی ارائه یک موقعیت به عنوان دستیار تدریس باید قرارداد اتحادیه حمایت حتی اگر خود کلاس لغو شده است با توجه به شیوع کروناویروس. دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است تضمین موقعیت و یا دریافت یک برابر دستمزد در چنین مواردی است.

افسر گزارش:

  • رئیس جمهور Zak فیشر گفت: دفتر خود در مورد احتمال یک چهارم شهریه با بازپرداخت اداری معاونت Michael Beck. بک گفت: وجود خواهد داشت و نه شهریه بازپرداخت با توجه به افزایش هزینه ها در کامپیوتر و میکروفون برای آموزش آنلاین فیشر گفت. فیشر افزود که او فکر می کند دانش آموز هزینه خدمات و هزینه های دیگر باید مسترد زیرا آنها نمی توان به هدف اصلی خود در محوطه دانشگاه.

  • معاون رئیس جمهور در امور خارجی ژان پل سانتوس گفت: دفتر خود دیدار خواهد کرد UCLA مقامات مسکن به بحث در مورد دانشگاه گزینه های مسکن برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نور از شیوع کروناویروس. سانتوس همچنین گفت: دفتر خود دیدار خواهد کرد UCLA دولت به بحث دانشجوی کارشناسی ارشد علمی مشکلات. سانتوس افزود که دفتر خود را با نامزد منتخب ندا اشتری به لابی به دانشگاه کالیفرنیا Board of Regents برای شهریه بازپرداخت را انجام دهید.

  • معاون رئیس جمهور در امور علمی Shrinidhi مانیان گفت: دفتر او در حال جمع آوری اطلاعات علمی در مورد اختلافات بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن