خوب همه چیز Bruin: چهار داستان از حمایت جامعه در میان COVID-19 محدودیت

برخی از برونز را ساخته اند تلاش برای خدمت به جوامع خود با وجود محدودیت های اجتماعی در طول coronavirus بیماری ه

توسط ATROTICNEWS در 13 اردیبهشت 1399

برخی از برونز را ساخته اند تلاش برای خدمت به جوامع خود با وجود محدودیت های اجتماعی در طول coronavirus بیماری همه گیر. این سری از مقالات هر ساخته شده از چندین داستان کوتاه با هدف به ما یادآوری "چیزهای خوب هستند Bruin" و ارائه برخی امیدوار اخبار در طول زمان دشوار است. اگر شما یا کسی که می شناسید کمک به جامعه خود, لطفا اجازه دهید ما می دانیم با این شکل و ممکن است ما از ویژگی های داستان خود را در قسط بعدی.

گنجینۀ یکی دیگر از سطل زباله

زمانی که UCLA لغو کلاس های حضوری پل Kurek متوجه شده است که دانش آموزان در حال حرکت از شمال Westwood Village پشت سر گذاشت هنوز مفید مبلمان و لباس. به جای اجازه دهید این موارد به هدر رفتن او تصمیم گرفت به repurpose آنها.

"این غم برای دیدن همه این چیزها در حال پرتاب هنگامی که بسیاری از مردم نیاز به (این) همه چیز" گفت: Kurek یک ژرمنی زبان دانشجوی کارشناسی ارشد. "من فکر می کنم این چیزی است که (من) می تواند انجام دهد در فضایی بسیار محدود منطقه است."

Kurek جمع آوری لباس و کفش, اسباب بازی و دیگر اقلام دور انداخته در حالی که راه رفتن را از طریق محله خود را. او پس از آن آنها را پاک سازی خود را در خانه و مکان آنها را در یک جعبه کمک مالی خارج از دانشجوی مسکن در Weyburn تراس, او گفت:. او همچنین شامل موارد دیگر مانند نقاشی و مبلمان به آپارتمان خود را.

"من در بر داشت یک نقاشی از یک موج ... و بسیاری از فریم استفاده می کنم که به reframe چیزهای دیگر" Kurek گفت. "این احساس خوب را به همه چیز دیگران را پشت سر گذاشت و آنها را بازیافت کنید و آن را تفریحی برای تمیز کردن (این موارد) و تنظیم مجدد آپارتمان من."

در یکی از پیاده روی خود را Kurek آمد در سراسر یک فلز چمدان در نزدیکی آپارتمان خود را. او را به آپارتمان خود را و آن را باز کرد و با یک پیچ گوشتی به کشف نادر غرب آلمان مصنوع— کاربردی سال 1957 ماشین تحریر المپیا.

"من به دنیا آمدم و در زمانی که دیوار برلین سقوط کرد و پس از آن قطعه ای از تاریخ است که خود را متصل به زندگی خود من و من آن را در کنار آبی bin در Westwood Village" Kurek گفت. "این در واقع کار می کند اما من با استفاده از آن به عنوان یک قطعه تزئینی."

تغییر آپارتمان خود را به زیبایی کمک می کند تا بهبود ذهنی خود را به خوبی به عنوان او صرف زمان بیشتری را محدود به منطقه در طول مستند Kurek اضافه شده است.

"این خوب حواس پرتی است که ضربه های کوچک را نگه می دارد تا ارواح" Kurek گفت. "این یک زیست محیطی تاثیر بسیار کوچک مقیاس, اما این چیزی است که ما می توانید انجام دهید در این زمان است."

(MacKenzie Coffman/Daily Bruin senior staff)
پل Kurek دارای هنوز-کاربردی سال 1957 ماشین تحریر المپیا. او در بر داشت غرب آلمان, نوع, نویسنده, در حالی که جمع آوری دور انداخته موارد اهدا در نورث وود ایجاد کرد. (مکنزی Coffman/Daily Bruin ارشد)

مستقیم به منظور

با رستوران های محلی مبارزه در میان محدودیت های اجتماعی یکی وستوود ساکن است و بیرون رفتن از راه خود را به طور مستقیم به حمایت از آنها.

گرت Higginbotham یک UCLA فارغ التحصیل گفت: او می خواست برای حمایت از مبارزه رستوران های محلی مانند آهک کامیون و اجوف به دفع تعطیلی مانند آنچه فرود آمد استن دونات.

"(این رستوران) اتکا (بیش از) 40,000 دانش آموزان در جامعه خرید مواد غذایی و مواد غذایی" Higginbotham گفت. "حجم وجود ندارد که زیاد من شده است به ارتکاب خودم به سفارش مواد غذایی دو تا سه بار در روز و رفتن به وست وود به آن را انتخاب کنید تا فقط برای کمک به حمایت از بسیاری از محلی (میلادی)."

Higginbotham شخصا میدارد سفارشات خود را به جای استفاده از خدمات تحویل مانند Grubhub و Postmates که به کاهش از رستوران' درآمد برای اطمینان از خرید پشتیبانی فروشگاه به طور مستقیم گفت.

"من در تلاش برای تماس با این فروشگاه به طور مستقیم و با قرار دادن سفارش من که راه" Higginbotham گفت. "من فکر می کنم بسیاری از این شرکت های بزرگ را به پول نقد در بندر در حال حاضر, اما واقعا mom-and-pop مغازه ها است که می تواند آن را اداره کند."

Higginbotham گفت: او قدردانی چگونه وستوود جامعه و کسب و کار خود را تحت تاثیر تجربیات خود را در UCLA بیش از چهار سال گذشته و می خواستم برای کمک به حفظ این کسب و کار برای آینده دانش آموزان است.

"فقط قادر به راه رفتن به وست وود و دیدن این همه پر رونق کسب و کار چیزی است که من ساخته شده, کالج, تجربه های خاص و واقعا برای من مهم" Higginbotham گفت. "پس از آن تنها احساس می کند حق را به عقب در زمان نیاز به کمک به مطمئن شوید که برای برونز در سال و سال آینده به همان تجربه من."

خدمت کردن سوپ

گیر در وستوود یک دانشجو تصمیم به داوطلب در آشپزخانه سوپ نیاز دارند.

Sheel شاه, سوم, سال, بشر شناسی و جامعه, دانش آموز, صحبت با دوستان در UCLA دیوید گفن دانشکده پزشکی به اشفتگی فکری موقتی مفید مراحل او می تواند به کاهش تاثیر این بیماری همه گیر.

"من تصمیم گرفتم از آنجا که من در حال حاضر در اینجا (در وست وود) و من خیلی به تنهایی دلیل هم اتاقی من نقل مکان کرد, من می خواهم کمک در هر راه من می تواند به هر دو وستوود و لا جوامع" شاه گفت.

پس از شنیدن از یک دوست مورد نیاز برای داوطلبان در هالیوود غذایی ائتلاف شاه تصمیم به داوطلب شش تا هفت ساعت در روزهای شنبه با HFC, او گفت:. این HFC آشپز وعده های غذایی روزانه را فراهم می کند و کمک برای آسیب پذیر جامعه.

"در آن زمان من را در قطار داوطلبان که جدید به هالیوود غذایی ائتلاف و همچنین خدمت به مواد غذایی ما را به ساکنان که خط خارج" شاه گفت.

مواد غذایی و کمک های مالی از خرده فروشان محلی تعیین جزئیات وعده های غذایی آماده هر روز اما به طور کلی منو شامل یک سالاد یک وعده غذایی که شامل گوشت قرمز و گزینه های گیاهی و دسر شاه گفت. هر پس مانده غذا در حال نگهداری در یخچال و فریزر برای توزیع روز بعد برای جلوگیری از به هدر رفتن کمک های مالی او اضافه شده است.

در حالی که وجود خطرات ذاتی با هر تعامل اجتماعی شاه گفت: او معتقد است که تاثیر کار خود را در زندگی ساکنان بیشتر این خطرات.

"این بسیار قابل مشاهده است که آنها نمی خواهد که شب اگر ما قادر به طبخ غذا برای آنها" شاه گفت. "دیدن تاثیر شما در حال ساخت در افرادی که نیاز به این خدمات ضروری است چرا من مایل به داوطلب در زمان و که در معرض خطر."

اعطای یک هدف جدید

محلی محله شورای repurposed خود را لغو رویداد بودجه به بهترین خدمت به کسانی که تجربه بی خانمانی در میان همه گیر.

مایکل Skiles شمالی محله وست وود رئیس شورای و UCLA فارغ التحصیل گفت: این مستند حذف حوادث متعدد طراحی شده برای کمک به اعضای جامعه دچار بی خانمانی. به جای اجازه دهید کسانی که بودجه نشستن بیکار Skiles هدایت وجوه به خدمت بهتر به آسیب پذیر جامعه.

"هنگامی که شما در حال تجربه بی خانمانی, هر کس دیگری قادر به پناهگاه در خانه, اما شما نمی توانید انجام دهید که هنگامی که شما لازم نیست که یک صفحه اصلی" Skiles گفت. "شما همچنین قادر به انبار کردن چیزهایی مانند کاغذ توالت ضد عفونی کننده دست و مواد غذایی است."

شورا بی خانمانی کمیته خریداری شده یک هزار دلار ارزش خود را از غذا و آب و محصولات بهداشتی از Ralphs برای کسانی که زندگی در وست وود پارک. این NWWNC نیز اختصاص داده شده $1,000 به Westwood Village بهبود انجمن تلاش برای توزیع و بهداشت مواد غذایی کیت به مردم دچار بی خانمانی در این روستا Skiles گفت. او افزود که NWWNC اهدا $1,000 به UCLA جامعه برنامه های دفتر مواد غذایی گنجه و یکی دیگر از $1000 به ارائه منابع برای کمک به بی خانمان به طور موقت پناه در مرکز تفریح و سرگرمی.

Skiles گفت: او متمرکز شورا بودجه در کمک به کسانی که دچار بی خانمانی چرا که او احساس کردند که خواهد بود که بهترین راه برای به حداکثر رساندن تاثیر پول اختصاص داده شده.

"من احساس کردم که در همکاری با این سازمان بودند که در حال حاضر در زمین بود و بازی طرح آنها می تواند این پول برو دور و انجام بسیاری از خوب برای مردم" Skiles گفت. "ده دلار با برخی از سازمان ها ارائه می کنند آب و غذا و بهداشت مراقبت از یک فرد است که می تواند آن فرد بهتر است برای روز."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن