جالب حقایق من شرط شما به هیچ وجه درباره استخر پیش ساخته نمیدانستید

همچنین استخر پیش ساخته فایبرگلاس کاسپین در قسمت عمیق خود دارای نواری کناری برای گذاشتن پا روی آنهاست. جذاب تر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

همچنین استخر پیش ساخته فایبرگلاس کاسپین در قسمت عمیق خود دارای نواری کناری برای گذاشتن پا روی آنهاست. جذاب ترین مزیت استخرهای ناژو سهولت و سرعت در نصب و بهره برداری آنهاست. توجه داشته باشید برای راه اندازی استخر پیش ساخته از نصاب های شرکت اینتکس شو استفاده کنید و از خدمات پس از فروش و تست سلامت محصول برخوردار شوید و از یک نصب صحیح و کاملا تخصصی بهره مند شوید , برای نظافت آب استخر میتوانید از لوازمی مانند : قرص کلر آنزیم دار و یا پودر کلر به صورت حل شده در یک بطری آب برای ضد عفونی و جلوگیری از جلبگ زدن کف آب , جاروی دستی استخر و یا جارو اتوماتیک کف استخر , زاج و کات کبود برای شفافیت آب و جلوگیری از سبز شدن و جلبگ زدن , پمپ تصفیه آب استخر برای گردش آب و تصفیه گرد و غبار و آشغال از داخل آب استخر , اسکیمر برای جمع آوری آشغال های درشت مانند برگ و خاشاک , سبد قرص کلر برای انداختن قرص ضد عفونی کننده در داخل آن , درپوش استخر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر استفاده نمایید .

This  po​st has been written by GSA Conte nt​ G​enerat​or Dem​over sion!

توجه داشته باشید که در هنگام نصب بر روی زمین هیچ گونه اشیاء تیز و برنده نباشد چرا که در زمان پر شدن استخر پیش ساخته وزن آب داخل استخر بسیار زیاد بوده و باعث صدمه دیدن بدنه استخر میشود . قبل از نصب استخر میتوانید در زیر استخر از دو لایه موکت و یا تاتامی 10 میل و 20 میلیمتری و فوم های صنعتی برای محافظت از کف استخر و نرم شدن کف استخر برای افراد داخل استخر استفاده نمایید و با این کار طول عمر استخر را دو چندان کنید . قطعات با کیفیت از جنس برنز و فولاد که استفاده از آنها در استخر آن را منحصر به فرد می کند. لایه های رزین و پوششی ژلکوتی که در ساخت استخرهای ناژو استفاده می شوند، مانع از نفوذ و بروز جلبک و باکتری به درون استخر می گردند و هرگز جلبک و خزه و یا ریشه گیاهان در آن نفوذ نمی کند. این شرکت یک برند آمریکایی به حساب میآید ولی محصولات آن در کشور چین ساخته و عرضه میشود.

نکته حائز اهمیت این است که هنگام آرماتور بندی انواع واتراستاپ پی وی سی و یا واتر استاپ های هیدروفیلی استفاده نمود . استخر پیش ساخته را می توان به دو صورت توکار و روکار راه اندازی کرده و استفاده کرد . استخر پیش ساخته را می توان یک محصول پرکاربرد برای این نیاز دانست که بسیاری از افراد برای پرورش ماهی از استخر پیش ساخته اینتکس و یا استخر پیش ساخته فلزی استفاده می کنند . 3- در مواردی همچون سردخانه ها، پوشش سقف، حفاظ دیوار و پرورش ماهی و غیره از چنین ورق هایی کمک گرفته می شود. استخر پیش ساخته پرورش ماهی را می توان یک محصول پرطرفدار دانست که بسیاری از افرادی که در حال پرورش آبزیان می باشند نیاز به این دسته از محصولات دارند که علاوه بر کیفیت بالا ، دارای قیمت مناسبی نیز باشد . استخر پیش ساخته اینتکس از دسته محصولاتی است که بسیار پر مصرف و کار آمد بوده و در زمینه های استخر شنا و تفریحات آبی , استخر پیش ساخته پرورش ماهی , استخر ذخیره آب در گلخانه ها و زمین های کشاورزی و کاربرد های دیگر که در زمان بسیار کم و بدون نیاز به حفاری و کندن زمین قابلیت نصب و راه اندازی را دارد . Po st was g ener at ed ​by G​SA C ontent Gen erator DEMO.

شرکت اینتکس تهران یکی از فروشندگان محصولات شرکت intex می باشد که این محصولات شامل انواع استخر های بادی و فلزی و پیش ساخته نیز میباشند که بسیاری از این استخرهای پیش ساخته برای پرورش ماهی های خود استفاده می کنند . خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن