سابق مردان فوتبال مربی Jorge سلکدو به اعتراف به گناه به اتهام اخاذی با تهدید

Jorge سلکدو سابق UCLA مردان فوتبال مربی که استعفا داد پس از دخالت در سال 2019 کالج پذیرش رشوه طرح اعتراف به جر

توسط ATROTICNEWS در 3 اردیبهشت 1399

Jorge سلکدو سابق UCLA مردان فوتبال مربی که استعفا داد پس از دخالت در سال 2019 کالج پذیرش رشوه طرح اعتراف به جرم توطئه برای ارتکاب racketeering, با توجه به مورد درخواست سه شنبه منتشر شد.

دادستان توصیه های پایان پایین تر از مجازات برای باجگیری است که می تواند در نتیجه تا 20 سال زندان و جریمه نقدی از $250 ، 000 است. تقاضای معامله که سلکدو یکشنبه امضا خواهد شد را رد تمام اتهامات دیگر علیه سلکدو از جمله توطئه برای ارتکاب رشوه ایمیل تقلب و تقلب سیم.

سلکدو را به جریمه $200,000 به عنوان بخشی از درخواست مقدار پول او از چند خانواده اقدام به امن فرزندان خود را از ورود به UCLA. هر دو خانواده متهم از پرداخت سلکدو و مشاور ریک خواننده برای جعل فرزندان خود فوتبال پروفیل و تنظیم ورود به دانشگاه در حال حاضر مجرم برای جدا کردن اتهامات جنایی.

Xiaoning سوئی که پرداخت خواننده شرکت 400.000 دلار به جذب پسر او به دانشگاه UCLA مردان فوتبال برنامه مجرم به برنامه فدرال رشوه خواری در ماه فوریه است. بروس و Davina Isackson که پرداخت 250.000 دلار برای دختر خود را پذیرش مجرم به کلاهبرداری و پول شویی اتهامات در مارس 2019 و در حال همکاری با دادستان.

سابق مردان فوتبال مربی دریافت 100.000 دلار از هر خانواده پرداخت با توجه به اسناد دادگاه.

سلکدو می پیوندد ده ها تن از والدین و مربیان و مدیران که در حال حاضر مجرم یا محکوم به دخالت خود را در این رسوایی پس از مارس 2019.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن