برای کسانی که بیشتر در معرض COVID-19 قرنطینه است که زمان اوج هوشیاری

سوزان Abeles' اولین نوه متولد شد و در اواسط ماه مارس و اگر چه Abeles سراسر خیابان زندگی می کند از او شده است ق

توسط ATROTICNEWS در 12 اردیبهشت 1399

سوزان Abeles' اولین نوه متولد شد و در اواسط ماه مارس و اگر چه Abeles سراسر خیابان زندگی می کند از او شده است قادر به نگه داشتن او را در یک بار. Abeles' دختر گهگاه نگه می دارد تا کودک در ایوان در حالی که Abeles به نظر می رسد از شش فوت دور.

"من زندگی را از طریق تصاویر و فیلم و FaceTime و سفرهای گاه به گاه بیش از وجود دارد برای دیدن آنها را در یک بیت از یک فاصله" Abeles گفت. "از آنجا که من نگران نوزاد و بچه های من بیمار شدن."

برای Abeles رئیس جمهور از UCLA بازنشستگان با کانون که در معرض خطر بالاتر برای COVID-19 ساخته شده جداسازی دقیق واقعیت است.

افرادی که بیش از سن 65 و/یا پزشکی زمینه ای در شرایط در معرض خطر بالاتری برای بیماری شدید از COVID-19 با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و باید جدی اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس.

Abeles گفت که او می داند که چگونه برخی از همسالان خود می تواند احساس می کنم نا امید با این از دست دادن ناگهانی از استقلال است.

"من احساس می کنم فریب خورده از برخی از ارشد سال" Abeles گفت. "من اینجا هستم; من زنده اما آن را با همان کیفیت زندگی است که من استفاده می شود به. و من تعجب می کنم در مورد افرادی که بسیار مسن تر از I. چگونه آنها در برخورد با آن چرا که آنها زمان کمی به سمت چپ به هر حال."

عایشه دیکسون مدیر UCLA Emeriti/بازنشسته روابط مرکز گفت: این دفتر به ترتیب اولویت آموزش و پرورش و مبارزه با سالمندان انزوا در قرنطینه. در این مرکز اجرا زوم آموزش برنامه به عنوان به خوبی به عنوان یک گوشی-سیستم دوستان برای بازنشستگان به نام Telebruin.

Telebruin آغاز شد و در اواخر ماه مارس است و حدود 70 بازنشستگان امضا دیکسون گفت. هدف این است که برای مبارزه با انزوای اجتماعی در یک زمان هنگامی که بسیاری از بازنشستگان دیگر قادر به ملاقات با هم برای فعالیت های معمول خود را.

"Telebruin است مانند یک مدرسه قدیمی تلفن درخت" دیکسون گفت. "من به هر یک از دیگر اطلاعات تماس خود را و گفت: رسیدن, متن آنها تماس آنها فقط یک دوست. ما می خواستیم برای ایجاد این نوع از راه حل برای افرادی که با تکنولوژی زرنگ و دانا به نگه داشتن آنها را درگیر کنید و سعی کنید برای پیدا کردن راه هایی است که ما می توانیم ما گسترش, اجتماعی, حمایت شبکه."

دیکسون اضافه شده او فکر می کند که انزوای اجتماعی با تجربه در قرنطینه خواهد شد که در دراز مدت اثر در ارشد جمعیت.

"من فکر می کنم ماندن در خانه سفارش یک نتیجه ناخواسته در سالمندان و چگونه آنها در حال برخورد با آنها زندگی روزمره" دیکسون گفت. "این نوع از ایجاد این حباب های اجتماعی رکود است. این یک سقوط عادی تماس های اجتماعی برای این جمعیت است. آن را بزرگ کرد."

دانش آموزان با اختلالات خود ایمنی نیز ضربه سخت با این بیماری همه گیر. جاناتان Ma ششم-سال هنر, دانش آموز, یک اختلال خود ایمنی است که او تاثیر می گذارد مفاصل و سایر نقاط بدن خود را.

Ma متکی بر سرکوب کننده های ایمنی از آنجا که او در معرض خطر بالاتر ابتلا به بیمار در مقایسه با افراد دیگر سن و سال او. در حالی که او شده است ضعف سيستم ايمنی برای دو سال در حال حاضر, او هرگز نیاز به فاصله اجتماعی و یا قرنطینه فراتر از اجتناب از تماس مستقیم با افراد بیمار در طول فصل آنفولانزا.

کارشناسی ارشد دارای حداقل قرار گرفتن در معرض در حال اجرا errands در قرنطینه. علاوه بر اضطراب اطراف وضعیت Ma گفت: قرنطینه نشده و متفاوت از یک فرد نیست که ضعف سيستم ايمنی.

او افزود که نگرانی در مورد کرونا ويروسی شده اند با گرفتن یک تلفن خود را به طور کلی بهداشت روانی. به انزوای اجتماعی از جنبه های قرنطینه گاهی اوقات منجر به اضطراب و افسردگی افکار و cabin fever Ma گفت.

"هفته گذشته من با تجربه کوچک, علائم شبه آنفولانزا," Ma گفت. "خطر ابتلا به کروناویروس موجب اضطراب است."

برای برخی از دانش آموزان این خود نگرانی هایی که در مورد اعضای خانواده که ضعف سيستم ايمنی.

جک گیبسون دوم-سال زبان انگلیسی و علوم سیاسی در حال حاضر در خانه زندگی می کند. مادر او هاشیموتو و بیماری لایم بیماری است. به منظور جلوگیری از هر گونه خطر مادرش پیمانکاری COVD-19 خود و خانواده خود تصمیم به انبار کردن مواد غذایی کنسرو شده در طول هفته اولیه شیوع بیماری شده اند و به طور کامل جدا شده و پس از.

گیبسون گفت: به دلیل پدر و مادر خود را' وضعیت سلامت او خواهد شد به احتمال زیاد یکی برای اجرای errands اما اضافه خواهد شد وجود استرس در تضمین این که او نمی گسترش coronavirus به پدر و مادر خود را.

او افزود که اضطراب خود را در مورد سلامت مادر ساخته شده است که مقابله با کار دشوار است. اگر چه او رسیده به مشاوره و خدمات روانشناختی و مرکز در دسترس آموزش و پرورش پاسخ خود را بار آهسته بوده است, او گفت:. در حالی که گیبسون گفت: اساتید شده اند درک او اضافه آن را دشوار است برای اتصال با آنها را آنلاین.

دیکسون توصیه رسیدن به ضعف سيستم ايمنی دوستان و خانواده در طول این زمان.

"این است که زمان زیادی برای اتصال" دیکسون گفت. "اگر وجود دارد راه برای دوباره این ارتباطات که شاید رفته اند بیش از حد طولانی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن