فرار از سیاتل خودمختار منطقه

تصویر: https://samuelallan.artstation.com/ به عنوان تاریکی می افتد مشمئز کننده برای تلفن های موبایل از زنان

توسط ATROTICNEWS در 1 تیر 1399
ESCAPE FROM SEATTLE AUTONOMOUS ZONE
تصویر: https://samuelallan.artstation.com/

به عنوان تاریکی می افتد مشمئز کننده برای تلفن های موبایل از زنان گریه کردن از طریق سیاهی. یا آن یکی دیگر از کشتی های دیگر و یا تجاوز به عنف اما خوب هر چیزی می رود در CHAZ و یا ریز ریز کردن و یا هر آنچه به آنها تماس بگیرید این متعفن گاییدن, dystopian جهنم.

هیچ قانون وجود دارد فقط اراذل و اوباش عدالت است. چندین بار من شاهد برخی از فقیر حرامزاده است که متهم به سرقت چیزی مورد ضرب و شتم بی معنی و سپس در سمت چپ بر روی زمین ناخودآگاه تا آن یافت می شود که فرد نابجا خود را در مورد بود و همه آن را یک اشتباه بزرگ است.

اگر شما بیمار یا مجروح در اینجا آمبولانس لازم نیست به سرمایه گذاری در این منطقه. شما هستند و از شانس.

گفتند همه چیز آزاد بود زمانی که من آمد به سیاتل اولین منطقه خودمختار و من لذت می بردند فکر زندگی آزاد محیط زیست-زندگی آگاهانه اما اراذل و اوباش تغییر همه که. هر بیمار روانی به مواد مخدر معتاد و بی خانمان فرد از شهر و 500 مایل شعاع فرود در این محل و مواد غذایی رایگان همه یک شبه رفت. مطمئن, ما برخی از منابع از طریق دو روز بعد اما هیچ چیز طول می کشد و من فقط شنیده كانون در حال حاضر تحریم آمدن به سیاتل پس از عرضه خط به این شهر قطع خواهد شد.

رسانه ها رنگ یک تصویر آرمانی از این محل مانند آن را نوعی از Coachella یا بازار کشاورز جو, اما آنها نمی بینم و آنچه می رود در پشت صحنه. تجاوز افزایش یافته و وجود خشونت در قطره از کلاه. مردم سفید درمان می شوند مانند بردگان و زنان سفید انتظار می رود به خدمات سیاه مردان و یا تجاوز به هر حال. نکته جالب اینکه بسیاری از مردم در منطقه خودمختار سفید احساس گناه و تعظیم به هر سرکوبگر تقاضا از خود را برای همیشه عصبانی, سیاه, کارشناسی ارشد, آنها فقط خم شود و آن را از بالا, سکس بدون کاندوم.

ما زندگی در چادر و شکسته اند به بسیاری از خواص در منطقه. اولین چیزی که مردم فراموش شده است را اسپری می تواند و تزئین محل علامت گذاری قلمرو خود را مانند سگ, شاشیدن در شیرهای آتش نشانی. همیشه وجود دارد دعوا در مورد کسی که طول می کشد بیش از یک منطقه زندگی می کند که در دیگر. گاهی اسلحه کشیده می شوند.

استفاده از سرنگ بستر چمن پس از آن مهم است نه پیاده روی پا و یک مشعل در شب. ما نیز باید گول زدن انسان مدفوع و خون آغشته ژنده پوش.

در شب شما می بینید schizoid انجمن سکندری در اطراف با قمه تهدید همه شما از شنیدن فریادهای زنانی که مورد تجاوز قرار گرفته و یا مورد ضرب و شتم. گرفتن یک خواب خوب شبانه در میان هرج و مرج است که کار خود را در آن. شمع کار نمی کنند به علاوه شما می خواهید برای آگاهی از هر چیزی که به چادر خود را به سرقت چیزی یا بدتر.

بهداشت عاقلانه بوی خام مدفوع, استفراغ و ادرار نفوذ منطقه و یکی به جذب مقدار زیادی از علف های هرز فقط برای خلاص شدن از بوی گه. این زمانی است که من بریده بریده نفس کشیدن عبارت "من نمی توانم نفس بکشم!" قبل از عبور کردن.

فراموش نکنید بوی قهوه در صبح به جای شما از خواب بیدار در چادر خود را به باز کردن فایل های فشرده و استشمام هوای تازه turds گذاشته همه جا. بله ما porta-potties اما بسیاری فقط گه هر کجا که می خواهید پاک سنجش خود را بر روی چمن و یا هر گونه مواد آنها می توانید پیدا کنید. کاغذ توالت لوکس برای پل سلسله مراتب که در حال زندگی در بهترین نقاط با همه چیز آنها می خواهند به آنها تحویل داده. بقیه از ما هستند ،

این بود برخی از مرتب کردن بر اساس آنارکو-آرمانشهر کمونیستی به جای آن یک dystopian کابوس پر از بی سواد کودن ها که فکر می کنم آنها می دانند که آن همه و whacked در مت, PCP و کرک.

جالب به اندازه کافی اینها همان افرادی که به طور مداوم شعار "بدون مرز, بدون دیوار' به مغلوب ساختن پیشی جستن در عین حال آنچه را که آنها انجام داده اند در منطقه خودمختار است ساخت مرزها و دیوارها و پلیس با این اراذل و اوباش حمل AR-15s.

فرار این خدا-ترک محل موضوع دیگری است چرا که من یک ارشد سازمان برای توزیع آب. من چشم بر من تمام وقت, و آن را واقعا سخت به خارج شدن. تمام نقاط خروج هستند محافظت شده توسط پل اراذل و اوباش و ما و حتی خود ما راز استاسی پلیس که در اطراف و مصاحبه مردم را به دیدن اگر آنها در واقع شستشوی مغزی در پل ایدئولوژی اتحاد جماهیر شوروی.

من سعی خواهد کرد برای فرار, فردا, من فکر می کنم وجود دارد یک محل که در آن من می توانم من حرکت می کند. من ممکن است به ساقه برخی از اراذل و اوباش به خارج اما آزادی از این کابوس هزینه..

فرار ممکن است از این مارکسیستی BLM ANTIFA دژ? جزئیات هفته آینده قسمت در اینجا



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن