سرمقاله: USAC باید تمرکز بر ایجاد تغییر معنی دار نه تبلیغ منفی شعارهای

منحرف سرزنش و با اشاره انگشتان به نظر می رسید در مقطع کارشناسی انجمن دانشجویان شورای نان و کره در این سال است.

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

منحرف سرزنش و با اشاره انگشتان به نظر می رسید در مقطع کارشناسی انجمن دانشجویان شورای نان و کره در این سال است.

و حتی به عنوان آن تازه انتخاب اعضای دنده تا برای سال تحصیلی آینده خروجی USAC اعضای خود را صرف آخرین جلسه تاسف این کشت وحدت برای برونز رفراندوم شکست به تصویب.

عادات قدیمی سخت مرگ.

این همه پرسی هر کسی از پیشنهاد شورای بلکه یکی از آنها تقریبا به اتفاق آرا تایید شده است.

توله رفراندوم به معنای سرمایه گذاری ایجاد فضاهای جوامع به حاشیه رانده شده در محوطه دانشگاه از جمله یک پیشنهاد سیاه, مرکز منابع را اضافه 15 دلار در هزینه های دانشجویی در مقطع کارشناسی دانشجو در هر سه ماهه.

هفته گذشته دانش آموزان رای به عبور نمی پرسی.

این را ندارد به معنی پایان به صورت پیشنهادی سیاه و مرکز منابع. رهبران این را می دانند. در واقع منتخب اعضای USAC در زمان به رسانه های اجتماعی به اعلام برنامه ریزی برای حمایت از همه پرسی این طرح از طریق دفتر خود را کار می کنند.

اما بحث ارزان است. واقعیت این است که دانش آموزان نمی خواهد در نظر گرفتن بار مالی ایجاد مرکز این سال است. به جای تداوم تفرقه تک-موضوع شعارهای دریافتی اعضای شورا باید توجه داشته باشید که آنها از این بودجه برای مقابله و انجام پروژه خود را.

با توجه به داده های جمع آوری شده توسط Bruin, همه پرسی و هزینه های دفتر را ترک کرده اند هزاران دلار در بودجه استفاده نشده. سبز ابتکار صندوق رفراندوم به تصویب رسید در سال 2008 بود $4 در هر سه ماهه افزایش شهریه دانشجویی. در سال 2019 سبز ابتکار صندوق تا به حال نزدیک به $130,000 از بودجه اختصاص داده شده در سمت چپ است.

ایالات متحده آمریکا انتخابات هیئت مدیره نیز دریافت اضافی $10,000 از USAC اعتبارات به صندوق رای دهندگان جالب گفت: آمریکا, انتخابات, رئیس هیئت مدیره ناوی Sidhu در یک ایمیل فرستاده بیانیه. که نزدیک به یک سال از یک دولت آموز شهریه برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ورود بر روی MyUCLA و با پر کردن برگه های رای.

صرف نظر از اینکه این پول را عاقلانه استفاده می شود روشن است که این شورا در حال شنا کردن در پول نقد است که می تواند به سمت پروژه های معنی دار مانند یک مرکز منابع. چه حتی بیشتر ریاکارانه برای اعضای دولت های دانشجویی است به سرزنش دانش آموزان برای اینکه قادر به صندوق از جمله طرح های تایید شده که این شورا را خود مازاد بودجه می تواند پوشش هزینه.

هزینه های اولیه برای مرکز منابع تخمین زده می شود که حدود 182,000 و اکثریت دریافتی اعضای شورا تایید شدند. اگر توله رفراندوم تصویب این پول را از دانشجويان خود کیف پول – پول است که می تواند به جای آن از شورای خود را.

و در حالی که هیئت تحریریه را تایید توله رفراندوم برای ابتکار عمل خود را به نمایندگی از لحاظ تاریخی unrepresented دانش آموزان را ساخته اند روشن است که شکست خود را به پاس بود به دلیل ترس از اضافی فشار مالی مهم نیست که چقدر کوچک و یا چگونه در میان جهانی از همه گیر – هیچ چیز بیشتر. آن را غیر منطقی برای USAC مقامات ادعا می کنند در غیر این صورت از نظر احساسی متهم ناامیدی برای همه پرسی را شکست.

روشن است در بسیاری از USAC یافت مرکز آفرینش های مهم; آنها حمایت در رسانه های اجتماعی برای اطمینان از میزان مشارکت ملاقات حداقل آستانه برای هر مورد تایید همه پرسی به اجرا با توجه به یک تصویر آپلود ق.

USAC منجر نمی شود همه پرسی با وجود آنچه تلاش ممکن است از دفاتر که آشکارا حمایت و تایید آنها.

اما آن را نشانی از نظارت بر 9 میلیون دلار بودجه است که می تواند صندوق پروژه های بزرگتر از فروشگاه صرفا با هدف جلب دانش آموزان به رای دادن. قضاوت از آنچه که گزارش شده در این کتاب وجود دارد بیش از اندازه کافی برای شروع به کار در مرکز منابع.

توله نبود USAC است اما اعضای شدت از آن حمایت کرد.

بنابراین به جای استفاده از حساب رسمی توییتر به اشتراک منفی شعارهای اطراف دانش آموزان که مخالف همه پرسی موج بعدی از USAC رهبران دانشجویی می تواند و باید بسیج حمایت خود را به تغییر معنی دار.



is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن