سرمقاله: دانشگاه UCLA ضروری کارگران باید در اولویت قرار گیرد با اقدامات حفاظتی

COVID-19 در معرض سراسر کشور نقص در یک سیستم فاقد کارگر حفاظت از ضعیف بیکاری مقررات دلتنگ خدمات مراقبت های بهدا

توسط ATROTICNEWS در 16 اردیبهشت 1399

COVID-19 در معرض سراسر کشور نقص در یک سیستم فاقد کارگر حفاظت از ضعیف بیکاری مقررات دلتنگ خدمات مراقبت های بهداشتی.

به خانه نزدیک تر UCLA انجام نمی بسیار بیشتر از حداقل – به خصوص وقتی که می آید به حفاظت از آن ضروری کارگران است.

پس از UCLA مدیریت امکانات, مدیریت کارکنان درگذشت COVID-19 Teamsters Local 2010, اتحادیه اروپا است که نشان دهنده کارکنان مشغول به کار در موسسات آموزش عالی تقاضای خود را تکرار کرد که دولت و کارفرمایان ارائه مطلب پرداخت مرخصی استعلاجی و تجهیزات حفاظت فردی به کارگران ضروری. یک Teamsters Local 2010 نماینده همچنین ادعا کرد که UCLA سلامت شده است به طور مداوم ارائه PPE یا ماسک-اتصالات آزمون.

اما به جای پرداختن به این مشکل در طی چه در حال آمدن است تا در دو ماه از مستند, دانشگاه مشغول است نیاز روزانه نشانه نظرسنجی و ارسال مبهم اطمینان ایمیل.

UCLA یک بحران در دست خود را, اما پس از انجام این کارکنان که حفظ کشتی در حال اجرا است. به عنوان یک سنگر و استحکامات از تحقیقات و پیشرفت های این دانشگاه باید ارائه آن ضروری کارکنان با سازگار PPE, ماسک-اتصالات و خطر پرداخت به عنوان پیشنهاد شده توسط Teamsters Local 2010 و کارکنان در سراسر کشور است. پرداخت مرخصی استعلاجی سیاست ها و علامت نظارت یک شروع خوب اما UCLA است یک راه طولانی برای رفتن تا زمانی که کارکنان آن هستند با توجه به مفاد و یا پرداخت آنها سزاوار با توجه به عوامل خطر.

و تا زمانی که این دانشگاه است منحرف خود را از مشکل اساسی.

در مارس 16, رئيس جمهور از دانشگاه کالیفرنیا جانت ناپولیتانو با صدور یک فرمان اجرایی الزام که 128 ساعت – بیش از دو هفته از پرداخت مرخصی استعلاجی خواهد بود اعطا شده به همه کارکنان که تجربه علائم و یا می دانستند کسی که دچار علائم COVID-19.

اگر چه ایده آل نیست بیمار ترک سیاست خود است و نه سخاوتمندانه در مقایسه با دیگر موسسات. اما اگر UCLA کارکنان نمی تواند دسترسی مناسب تجهیزات حفاظتی بیمار را ترک خواهد تنها به ارائه یک مهلت زمانی که اجتناب ناپذیر رخ می دهد.

تعهد به سلامت کارگران ضروری است که شاید مهم ترین واحد های اخلاقی ضروری در حال حاضر و آن را که خواهد در خدمت UCLA در ماه های آینده نیز هست.

در حال حاضر سی دی نمی دانند در این دوره از infectiousness برای COVID-19. اما با یک دوره کمون تا 14 روز به نظر می رسد اکثریت ایمن می گویند که آن دسته از کارکنان چپ محافظت نشده توسط دانشگاه باید یک شدت در معرض خطر بالاتر از قرار گرفتن در معرض.

به عبارت ساده, دانشگاه باید متعهد به ارائه به کارگران آن با نیازهای اساسی به این کار انجام می شود. اتحادیه های دانش آموزان و دادخواست باید اجازه دهید آنها را می دانم آنچه آنها نیاز به انجام -- در حال حاضر آنها نیاز به آن را اتفاق می افتد.

البته مبارزه با این بیماری همه گیر است هیچ کار آسان – و UCLA در حال رفتن به مجبور به ایجاد برخی از منفور تماس در ماه های آینده. اما عدم ارائه حمایت برای آن ضروری کارگران را نمی توان یکی از آنها است. اجرای علامت غربالگری نظرسنجی بزرگ است اما زمانی که کارکنان ندارد و حفاظت هنگامی که آنها در واقع به کار دانشگاه UCLA تنها خطاب بخشی از مشکل است.

در حال حاضر آنها نیاز به آدرس بقیه آن است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن