سرمقاله: عدم موظف منطقه زمان اقامت مانع یادگیری nonlocal دانش آموزان

برونز هیچ غریبه ای به قرار دادن تکالیف و ترم تا ساعت های عجیب و غریب از شب. اما در این میان از راه دور یادگیری

توسط ATROTICNEWS در 31 فروردین 1399

برونز هیچ غریبه ای به قرار دادن تکالیف و ترم تا ساعت های عجیب و غریب از شب.

اما در این میان از راه دور یادگیری مجبور جهانی همه گیر این دیگر یک انتخاب موجب شده توسط تعویق – این واقعیت تاسف برای UCLA دانش آموزان در حال حاضر در سراسر جهان پراکنده.

پس از تعلیق از کلاس های حضوری در مارس 10, برونز از دور و گسترده ساخته شده تصمیم به یکی از دو سر خم کردن در لوس آنجلس و یا ترک وست وود به بازگشت به خانه.

اما با بيش از 6500 دانش آموزان بین المللی از نزدیک به 100 کشور و به طور متوسط از 16.7 درصد از ثبت نام دانشجویان سال اول که از خارج از دولت در چهار سال گذشته دانشگاه UCLA جامعه گسترده تر است از همیشه.

در تلاش به جای دانش آموزان, تحصیلی سنا بود سریع شامل برنامه های افزودنی که اجازه می دهد دانش آموزان خود را به تغییر درجه بندی وضعیت به تصویب/بدون تصویب تا آخرین روز بهار سه ماهه و بدون نیاز به درخواست و همچنین اعطای دانش آموزان این توانایی را به کلاس های متعدد در یک P/NP اساس.

تصمیم جامد بود شروع به کاهش آموزشی اختلاف ناشی از آموزش آنلاین. اما با چنین متنوع بدن از دانش آموزان از هر منطقه زمان قابل تصور, علمی سنا نیاز به گسترش آن الزامات مورد نیاز برای اساتید با اجرای یک ضمیمه که دستور انعطاف پذیر تسهیلات برای تست به طور خاص برای خارج از کشور و دانشجویان بین المللی. در ضمن تحصیلی سنا باید مصرانه از اساتید برای ضبط سخنرانی ها و آنها را به طور دائم در دسترس برای ثبت نام دانش آموزان است.

زیرا استادان نشده است به همان اندازه کمک می کردند. برخی رفته اند تا آنجا که به حکم آنلاین حضور و غیاب انجام در کلاس و امتحانات و حاضر به ضبط سخنرانی ها به دلیل نگرانی های حریم خصوصی.

برای دانش آموزان محلی که صرف ناراحتی. اما برای خارج از کشور و دانشجویان بین المللی به این معنی است که ساعت 3 صبح کلاس های جدید ساعت 8 صبح کلاس.

با توجه به دانش آموزان در حال حاضر قرار داده و در یک نقطه ضعف توسط آنلاین, آموزش, ارائه, افزایش دسترسی و انعطاف پذیری تنها می تواند کمک به آن را آسان تر برای آنها را به یاد بگیرند به طور موثر. حتی بدون منطقه زمان محدودیت های دانش آموزان ممکن است پایدار مشکلات مالی و یا شرایط اضطراری خانواده در این بی سابقه بار. الزامی به حضور و اجرای برنامه ریزی زمان معاینه تنها بیشتر ايزوله دانش آموزان از یادگیری خود جامعه است.

جدید جهان گسترده آموزش آنلاین نیست ایده آل برای مدیران اساتید و یا دانشجویان. اما فقدان یک سیاست منسجم در مورد آموزش آنلاین امکانات رفاهی برای کسانی که در مناطق مختلف باعث می شود که انتقال به طور فزاینده ای دلهره آور به خصوص با توجه midterms در هفته های آینده.

دلسوزی و درک از اساتید نباید نیاز به اجرا شود. اما با توجه به اختلاف هفته گذشته را ارائه دانشگاهی مواجه خواهد شد نیاز به گام به جای نیازهای جدید دانش آموزان در مناطق مختلف.

هر چند بسیاری از اساتید را در بر داشت راه منحصر به فرد برای ایجاد کلاس های درس خود را در دسترس نبود از اجرای یکنواخت از دولت برگ UCLA با هیچ استاندارد اندازه گیری از موفقیت دانش آموزان است. و در حالی که معتبر هستند وجود دارد نگرانی در مورد دانش آموزان تقلب در امتحانات و یا عدم حضور در سخنرانی آموزان در حال تحت فشار قرار دادند به آستانه خستگی منطقه زمان تفاوت رفتن نیست به عملکرد نمرات انعکاسی از توانایی های خود ،

در مارس 26, ایمیل, از دانشگاهی سنا آن خواست "UCLA جامعه به کار با هم در یک روح صبر و همدلی به عنوان ما به دنبال ما به اهداف آموزشی در طول نامشخص زمان است."

اما در حال حاضر که بسیاری از اساتید نیست که رویکرد آن زمان دانشگاه در مراحل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن