سرمقاله: متناقض عبور/بدون تصویب بندی در سراسر بخش لطمه می زند رفاه دانشجویان

دشوار کلاس تحقیق در انتظار جهانی از همه گیر. این روزها جنوب پردیس دانش آموزان واقعا نمی توانید گرفتن یک استرا

توسط ATROTICNEWS در 2 خرداد 1399

دشوار کلاس تحقیق در انتظار جهانی از همه گیر.

این روزها جنوب پردیس دانش آموزان واقعا نمی توانید گرفتن یک استراحت و ادارات خود را قطعا ندارد و آن را هر گونه آسان تر است.

با برونز پراکنده در سراسر گوشه و کنار جهان نیاز به مقابله با شخصی و مالی ناامنی خود به خود بسیاری از ادارات به درستی تصمیم گرفت یک بار خاموش و دانش آموزان خود را' شانه از طریق عبور/بدون عبور درجه بندی. برخی از دقیق ترین گروه ها هستند که در پشت منحنی.

تحت سیستم فعلی دانش آموزان در نظر گرفتن کلاس به صورت نامه نمرات در سه بخش هنوز برگزاری – فیزیک و نجوم و ریاضیات و اقتصاد – در یک مقایسه نقطه ضعف است. بر خلاف اکثریت قریب به اتفاق ادارات در پردیس این stragglers نیروی سفت و سخت نامه درجه بندی بر روی دانش آموزانی که بیش از همیشه نیاز به انعطاف پذیری.

و اگر بخش نمی تواند مسئولیت برای دانش آموزان خود را' خوب بودن از آن زمان مقامات بالاتر در مراحل.

UCLA و علمی سنا باید سنگین تر دست در استاندارد یک پاس/بدون عبور رویکرد در تمام بخش های. در ترک این تصمیمات به فرد بخش UCLA انجام شده است زیانی به حقوق صاحبان سهام از آموزش و پرورش به عنوان به خوبی به عنوان فردی دانش آموزان که در حال حاضر در حال مرور چالش کلاس و رد یک درجه بندی ایمنی net.

این رویکرد متناقض نیست هر چیزی جدید. از آن پاسخ به گتی آتش به آن تصمیم گیری نهایی در مورد در طول هفته 10 از زمستان سه ماهه UCLA دارای سابقه در آینده با بی ربط نامشخص استراتژی برای کمک به دانش آموزان در طول زمان بحران.

و باید آن را معکوس این روند خطرناک.

چرا که تنها نیاز به بررسی کیفیت آموزش و پرورش دانش آموز دریافت از "زوم دانشگاه" به درک که چرا یک پاس/بدون تصویب بندی از گزینه این است که باید داشته باشند.

بدون زرق و برق, نامزدی فرصت های محدود برای پاسخ به سئوالات و دشواری های بیشتر جلوگیری از دانشجویان از انجام به بهترین توانایی خود را. این ضعف از سیستم نه دانشجو. تصمیم به حفظ نمای نرمال در درجه بندی ناحق گسل دانش آموزان برای شرایط خارج از کنترل خود.

ما در حال حاضر در یک لحظه که خواسته های پیام روشن و عادلانه امکانات رفاهی است. و این بدان معناست که دانشگاه رهبری باید اطمینان حاصل شود که بخش قرض دادن دانش آموزان یک دست به جای پا زدن آنها را زمانی که آنها در حال پایین.

این درست است که برخی از این گروه ها حمایت انتخابی بالا در زمینه های خود را. با طول عمر در ذهن حفظ نامه نمرات می تواند کمک به دانش آموزان را بر روی محدوديتهايي آهنگ چند ماه و یا سال پایین جاده.

اما این قطار اندیشه عمیقا ناقص.

اول مقدار زیادی از انتخابی بخش در حال پیدا کردن راه حل از طریق این زمان دشوار است. برای مثال در این ارتباط مهم است و نرم افزار-بر اصلی – و در عین حال ارتباطی بخش است که اجازه می دهد عبور/بدون تصویب بندی گزینه به صورت عمده مورد نیاز پس از دریافت دانشجویی نگرانی.

دوم و از همه مهمتر وجود یک استارک شانس است که هر دانش آموز قادر خواهد بود به قطع چند ماه بدون مسکن. استعفا در حال افزایش است و بسیاری از دانش آموزان در حال دست و پنجه نرم کردن با بزرگترین رکود اقتصادی و اضطراری برای بهداشت عمومی در دهه.

فشار برای ایجاد رمز عبور/بدون تصویب بندی در دسترس دانش آموزان نباید در پایان سال تحصیلی به پایان می آید اما باید جهانی ارائه شده از طریق این مدت از کلاس های آنلاین – با این حال زمانی که ممکن است.

تصویب/بدون تصویب نمرات کمی بیشتر از یک ناراحتی برای مدیران اما بالقوه نجات بخش برای دانش آموزان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن