سرمقاله: در خواست برای نوشابه باقی می ماند فوری در میان بی ثباتی مالی ناشی از COVID-19

همه گیر محدود ساختمان حرکت در پشت بسیاری از فعالیت های در سراسر محوطه دانشگاه. اما برای دانشجوی معترض که تمایل

توسط ATROTICNEWS در 19 اردیبهشت 1399

همه گیر محدود ساختمان حرکت در پشت بسیاری از فعالیت های در سراسر محوطه دانشگاه.

اما برای دانشجوی معترض که تمایلات شامل ده برابر به آنها.

در صدر ایالت COVID-19 خاموش شدن دانشجوی تظاهرات بودند به دست آوردن بخار. هزینه های خود را-از-زندگی به خواسته های crisscrossed دانشگاه کالیفرنیا و تظاهرات از جمله امکان wildcat حمله قرار داده و فشار بر مدیران به عمل می کنند.

سپس COVID-19 رسید.

دانشجوی کارشناسی ارشد وکالت تلاش بیشتر مشخصات پایین در حال حاضر, اما اشتباه نکنید: در حالی که خواسته های خود را کمتر قابل رویت آنها نیست هر گونه کمتر لازم است.

این است که هیچ زمان برای UC به پشت پا زدن و درک است که هیچ کس در اینجا خارج از درب آن. برای مدیران آن است که آسایش و افتخار است که اجازه می دهد هزینه های مانند اجاره و غذا به محو شدن از ذهن اما نه همه دانش آموزان فارغ التحصیل می توانیم به آن لوکس است. UC باید فعالانه در تعامل با خواسته های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به عنوان هزینه های خود را-از-زندگی نیاز به انتقال فوری به قریب الوقوع تحت فشار اقتصادی مستند.

اقتصادی مستند بلندی است بیش از هر عضو UCLA جامعه اما برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی – که بسیاری از آنها در حال حاضر دچار بی ثباتی مالی قبل از همه گیر – coronavirus است به خطر افتاده است شرایط زندگی خود را حتی بیشتر.

و برای بسیاری از دانش آموزان فارغ التحصیل کار شغل دوم اجتماعی فاصله به شدت محدود توانایی خود را برای تکمیل ناپایدار درآمد.

UCLA و دانشگاه ها در سراسر UC به شدت تکیه بر این دانش آموزان هنگام انتقال به آموزش آنلاین. برای تمام مفاهیم و اهداف آنها ستون فقرات زوم دانشگاه – آنها کمک کرده ایم ایجاد تنظیم-برای-دوره آموزشی آنلاین, ساختار, حمایت از دانش آموزان در بخش بحث و ساعات اداری و همچنان روز به روز از تحصیل آنلاین برای بسیاری از اساتید.

بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و حتی ممکن است بیشتر محروم با توجه به منابع مالی در دسترس. دانشجویان بین المللی در حال حاضر با تعداد محدود ساعت آنها کار می کنند در این هفته به دلیل ویزا و مقررات و در حال حاضر رنج می برند بدون اشتغال پایدار در طول این زمان بحران.

باید منصفانه UC انجام نمی شود بیش از حد به خوبی از نظر مالی. اما اگر آن را داده بود و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با هزینه ای-از-زندگی تنظیم زمانی که از آنها خواسته ماه پیش آنها نمی تواند در موقعیت فعلی خود را. و اگر UC به طور مداوم خواستار شهریه کامل از تمام دانش آموزان خود را و سپس آن را قطعا نیاز به نگه داشتن یک باز گفت و گو با دانش آموزان که نومیدانه در نیاز مالی پاسخ.

UCLA و دانشگاه نمی رفت و برگشت کولا جنبش زیر فرش فقط به دلیل وجود مقدار زیادی در بشقاب خود در زمان حاضر است. در حالی که وجود دارد مقدار زیادی از hypotheticals به نگرانی در مورد یک چیز UC نمی توانید انجام دهید این است که چشم پوشی از آن دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشغول به کار در سراسر ساعت به حمل دانشگاههای آنلاین.

UC شکست خورده خود دانش آموزان فارغ التحصیل سال پیش زمانی که کولا فرد در اعتصاب بودند در سمت چپ بدون قطعنامه.

اما حتی با یک کوه از ستون مسائل امروز این شرایط پیش بینی نشده به این معنا نیست که آنها فقط می توانید چشم پوشی از کولا مشکل و حرکت بر روی یک بعدی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن