دندانپزشکی پروفسور شکایت UC به اتهام قصاص زیر عنوان IX شهادت

استاد دندانپزشکی واصل طرح دعوی در دادگاه سه شنبه در مقابل دانشگاه کالیفرنیا به اتهام نزنی در برابر شهادت او در

توسط ATROTICNEWS در 8 خرداد 1399

استاد دندانپزشکی واصل طرح دعوی در دادگاه سه شنبه در مقابل دانشگاه کالیفرنیا به اتهام نزنی در برابر شهادت او در یک عنوان IX بررسی است.

کانگ اریک تینگ استاد در دانشکده دندانپزشکی ادعا کرد او مواجه تلافی جویانه سوء استفاده او پس از شهادت در برابر Sotirios Tetradis ارشد دانشیار دانشکده دندانپزشکی در یک عنوان IX آزار و اذیت جنسی اقدام علیه Tetradis در سال 2018 است. تینگ گفت: شهادت منجر به حذف او به عنوان رئیس بخش ارتودنسی.

تینگ گفت که او برای اولین بار در مواجهه با آزار و اذیت و تبعیض از گروه علمی پس از او درخواست مرخصی برای مراقبت از پدر بیمار در تایوان در پایان سال 2017 با توجه به شکایت با دادگاه است.

UCLA Tetradis دانشکده دندانپزشکی دین Paul Krebsbach و چهار تن از اساتید که در خدمت به عنوان موقت جایگزین برای تینگ نیز ذکر شده به عنوان متهمان در طرح دعوی در دادگاه.

جاستین Tanjaya یک دانشجوی دکترا در دانشکده دندانپزشکی و تینگ را mentee زمینه آزار و اذیت جنسی شکایت علیه Tetradis در ژوئن 2018 و شکایت Tetradis و UC در دادگاه فدرال در ماه آوریل 2019.

در Tanjaya را طرح دعوی در دادگاه Tanjaya همچنین ادعا کرد Tetradis خواست او را به یک فایل نادرست عنوان IX شکایت علیه تینگ که او کاهش یافته است. Tetradis هنوز هم نادرست آزار و اذیت جنسی اتهامات علیه تینگ در Tanjaya طرف با توجه به اسناد دادگاه.

تینگ گفت Tetradis اتهامات تاخیر خود را ترک غیبت شش هفته.

شکایت گفت: Tetradis' و Krebsbach خصومت ناشی از تینگ به توسعه بی خوابی, اضطراب, افسردگی زخم معده و دستگاه گوارش مسائل که آخرين مورد نیاز دستگاه گوارش روش. تینگ همچنین ادعا دانشگاه نتوانست جای خود را به مسائل مربوط به سلامت با پرسش پزشکی خود را ترک می کند.

تینگ همچنین در زمینه های متعدد نارضایتی با دانشگاه در سال 2018 از جمله عنوان IX شکایت تبعیض علیه سلامت خود را شرایط. عنوان نهم و علمی سنا را تکذیب کرد تینگ را نارضایتی و بسته به شکایات.

کالیفرنیا بخش از نمایشگاه اشتغال و مسکن صادر شده تینگ حق شکایت نامه در دسامبر 2019 پس از او واصل دوم خود را DFEH شکایت. تینگ اولین گزارش تلافی اتهامات به DFEH در ماه اوت سال 2018 است.

داگلاس Mirell, Ting, وکیل گفت: این شکایت برای خود صحبت می کند اما کاهش یافته است به نظر بیشتر است.

یک سخنگوی UCLA کاهش یافته است به نظر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن