بدحال Dallastown, نوجوانان در آستانه پیوند در حال حاضر غیر معمول قربانی coronavirus

سام Ruland York Daily Recordمنتشر شده 11:39 AM EDT Apr 17, 2020جنیفر فینک آغاز شده بسته بندی ماه پیش. او تا به

توسط ATROTICNEWS در 30 فروردین 1399

جنیفر فینک آغاز شده بسته بندی ماه پیش. او تا به حال تمیز خانه بررسی هر سطح — او مشتاق به رفتن به بیمارستان برای پسرش پیوند عضو, حتی اگر آن را هنوز هم هفته دور.

او 16 ساله پسر الکس Kepner زندگی درد است و گرفتار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. برای بیش از یک سال او به دنبال یک زندگی کمک کننده. در نهایت به نظر می رسید چیزی که قرار بود راست.

او شمارش پایین روز تا زمانی که الکس جراحی برنامه ریزی شده: مارس 21 — relishing چشم انداز از یک کلیه و در نهایت بازگشت به زندگی عادی پس از سال ها از کاهش سلامت.

سپس این بیمارستان به نام. با کمتر از سه هفته به قبل از جراحان تعیین شد به اداره پیوند کلیه از شیوع کروناویروس آنها را وادار به تاخیر انداختن عملیات آنها در حال حاضر تلقی انتخابی.

عمل جراحی بود.

"آنها به من گفت بچه من نیاز به این پیوند و یا او می میرند" فینک گفت, نوازش پسرش بازوی او نزدیک است. "بنابراین من درک نمی کنم که چگونه آن را به نام انتخابی. من نمی دانم که چگونه من حتی قرار است به احساس می کنید در حال حاضر."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

پیوند مسدود شده توسط coronavirus

حتی در شرایط عادی پیوند می توانید از خط خارج.

فینک می دانستم که این امکان بود. زمانی که پزشکان به او گفت که الکس خود را دریافت خواهید کرد پیوند در آوریل 21, آنها خیلی با احتیاط.

"آنها گفتند: او را عمل جراحی تا زمانی که همه چیز می رود به عنوان برنامه ریزی شده" فینک به یاد. پزشکان دریافتند یک ناشناس زندگی کمک کننده بود که در یک مسابقه با الکس. "این یک چیز خوب است."

در حالی که بسیاری از ارگان کمک های مالی ممکن است از کسی که به طور ناگهانی فوت کرد شاید در یک ماشین و یا پس از یک آنوریسم مغزی زنده اهدا کنندگان ارائه بهتر ارگان.

"آثار آن را حق دور. زندگی کمک کننده است یک کلیه سالم," او گفت:. "این شروع می شود به عملکرد و شروع به ادرار پس از پیوند است." آن طول می کشد بیش از حد او اضافه شده است. کلیه اهدایی از کسی که مرده بود همیشه کار نمی کند حق دور.

اما به عنوان coronavirus شیوع شروع پخش كردن, ماه گذشته, پزشکان در سراسر کشور لغو شد هزاران نفر از غیر فوری عمل جراحی به طوری که بیمارستان ها و متخصصان پزشکی می تواند شروع به پاکسازی فضای تخت و آزاد کردن کارکنان برای آماده سازی در حال حاضر تعداد رو به رشد از COVID-19 بيمار.

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: Pa. در صدر تلفات 700 با 2500 بستری; ماسک جدید مورد نیاز

از اهدا کننده زنده جراحی تعطیل شده اند در سراسر کشور و متوفی-اهدا کننده پیوند اتفاق می افتد تنها زمانی که مورد ضروری است. این امر می تواند بیش از حد مخاطره آمیز به کار بر روی الکس پزشکان گفت: خبرچین.

در حال حاضر 16 ساله Dallastown دبیرستان junior بیشتر روز های بد از خوب است.

او شده است از ماه — قبل از رژیم صهیونیستی است. تام گرگ مدارس بسته باقی مانده از سال تحصیلی. و او فاقد انرژی و حتی حرکت یک سفر به حمام. او را از دست داده و اشتها خود را. گرفتگی عضلات پا نگه داشتن او در شب است. ناراحتی او بیدار.

الکس در دیالیز که مادرش گفت: او را ضعیف تر اما او گرفتن خطرناکی به نیاز که ترک فینک به تعجب: چقدر دیگر می تواند به پسرش صبر کنید برای یک پیوند?

"آنها می گویند یک پیوند است که یک زندگی-changer برای کسی که این وضعیت" فینک گفت. "این پسر من ضعیف است. بدن خود لطمه می زند و در همه زمان ها. او در درد ثابت. آن را مانند...من نمی دانم...اگر همه گیر هرگز به پایان می رسد؟"

'به اند که از شما گرفته شده — این نوع از مخرب'

اگر چه برخی از روش های مانند داوطلبانه عمل جراحی زیبایی می تواند به تعویق افتاد با نتیجه کمی وجود دارد که تنها می تواند با تاخیر برای مدت طولانی.

"من نوع عصبی مورد عمل جراحی قبل از" الکس اعتراف کرد. "اما در حال حاضر من نگران در مورد آنچه که انتظار بیش از دو ماه می تواند به معنای. آن را ترسناک نمی دانستند چه خبر است."

جدید خود را جراحی, تاریخ, ژوئن 2, احساس آزمایشی. اما الکس و مادرش در حال انتخاب به خوش و اضافه کردن قرار ملاقات به خود برنامه ریز به هر حال.

"اما هنوز به اند که از شما گرفته شده — این نوع از ویرانگر" فینک گفت. "من فقط می خواهم آن را انجام داده است. اما من می دانم که این می تواند مدت زمان طولانی قبل از او این عمل جراحی است. او شده است انتظار برای بیش از یک سال است. او زنده است و بهترین چیزی که می توانم بگویم در مورد همه این است. اما چگونه ما می رویم به رفتن مثل این؟"

سام Ruland است پنسیلوانیا مسائل خبرنگار نیویورک رکورد روزانه و ایالات متحده آمریکا امروز, شبکه های پوشش تمام جنبه های زندگی در پنسیلوانیا است. تماس با او در sruland@ydr.com, 717-654-8779 و او در توییتر دنبال کنید @sam_ruland.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن