معماران و طراحان در ادامه به ایجاد از طریق صنعت سرگرمی مکث در میان همه گیر

توقف فیلم و تلویزیون تولید را کاهش صنعت عمیق – اما نه به اندازه کافی برای جلوگیری از سازندگان محتوا در آهنگ ها

توسط ATROTICNEWS در 26 اردیبهشت 1399

توقف فیلم و تلویزیون تولید را کاهش صنعت عمیق – اما نه به اندازه کافی برای جلوگیری از سازندگان محتوا در آهنگ های خود را.

همانطور که در حال حاضر جدول زمانی برای تولیدات و برای اولین بار برای شروع دوباره است که کفن در قطعیت پیچیده اجتماعی فاصله پروتکل ها و نگرانی ها در مورد ایمنی در مجموعه. در ضمن متخصصان صنعت در حال تلاش برای تنظیم به یک گردش کار جدید در صفحه اصلی از برگزاری زوم نویسندگان اتاق به راه اندازی خود را در جریان سایت. اما التحصیل سیلاس هوارد که کارگردان در امی نامزد دریافت جایزه سری "ژست" گفت: اثرات منفی قرنطینه نباید انجام نگرفته برای جمعیت زیادی از کارگران در صنعت سرگرمی است.

"مردم مشاغل تنها بودن را در خود نگه دارد و یا گرفتن خود حرکت فقط جاروب دور" هوارد گفت. "است که می تواند بسیار ویرانگر در شرایط سال در آن طول می کشد برای مردم را به داستان های خود را به جهان است."

[مرتبط: انتقال به کلاس آنلاین به شمار چالش های منحصر به فرد برای TFT دانش آموزان و مربيان]

به عنوان زمینه افزوده, او گفت که او پیش بینی یک سال پر مشغله با بسیاری از کارگردان مواضع در جریان است اما در حال حاضر بسیاری از تولیدات آینده و شاخه محل سکونت تا به حال به لغو و یا به تعویق افتاد. برای جبران زمان از دست رفته هوارد گفت: او مشغول نگه داشتن از راه دور کار بر روی فیلمنامه و در ادامه به دیدار با مدیران دیجیتالی به جمع آوری کمک مالی برای پروژه های آینده است.

در علاوه بر این به سازماندهی مجدد خود گردش او گفت: او همچنین در نظر گرفتن زمان به introspectively ارزیابی اولویت های خود را. داشتن زندگی از طریق همه گیر HIV/AIDS هوارد گفت coronavirus تداعی شبیه حس آگاهی در جوامع آسیب دیده که آموخته به ارزش زندگی خود و مدت زمان محدود آنها را به عمل در مسائل آنها در مورد مراقبت. وجود دارد یک حس بیشتر ضرورت در حال حاضر برای قصه گوهای – به ویژه از گروه های به حاشیه رانده شده – به صدای آنها شنیده می شود و یا دیگری سقوط کردن نقشه هوارد گفت.

"خطرات مصرف است که واقعا شگفت انگیز بخشی از داستان سرایی اما ما زندگی می کنند بسیار ریسک گریز, جامعه," او گفت:. "هنگامی که شما فکر می کنم مقدار زیادی از زمان ما را مجبور به انجام همه چیز ما در مورد مراقبت از ما را به اولویت بندی داستان و صدای (مردم) چه کسی شنیده نمی شد."

(Jintak Han/Daily Bruin senior staff)
اقامت در خانه سفارشات اکولایزر برای هالیوود, هوارد گفت. سطوح مختلف این صنعت هستند در برزخ, اما این امر می تواند یک اشتباه می گویند که وزن از اثرات منفی است که همان در سراسر هیئت مدیره. (Jintak هان/Daily Bruin ارشد)

در راه هوارد گفت: stay-at-home سفارشات عمل به عنوان یک اکولایزر برای افراد در سطوح مختلف در این صنعت است که همه در برزخ اما توانایی ادامه با فرایند خلاق یک امتیاز است. به عنوان بخشی از هیئت مدیره انجمن صنفی امریکا گفت: این موسسه کمک می کند تا اعضای فایل برای بیکاری است که نه سود است که اعطا شده است برای تمام پیمانکاران مستقل.

او گفت: افرادی که اتحادیه رو به رو شد پراکنده کار قبل از قرنطینه و در حال حاضر حتی بیشتر آسیب پذیر به بار مالی تحمیل شده توسط خاموش کردن مجبور از محصولات. Alumna Arsen لاندو گفت: نیز وجود دارد هیچ کار قطعی ریزش جبران – که بستگی به عوامل مختلف مانند شرکت تولید و بودجه خود را برای پیمانکاران مستقل و خدمه در سراسر هیئت مدیره.

به عنوان یک نویسنده برای CW را "نانسی درو" با این حال لاندو گفت: او شانس نسبتا خوبی با توجه به شرایط. نویسندگان " اتاق است منتقل شده است به طور کامل به زوم و او گفت: آنها بوده ام در طول جلسه به طور منظم ساعت کار هر روز با چند سکسکه. با وجود اینکه به پایان فصل اول زودرس لاندو گفت: آنها قادر به ارائه آلی پایان دادن به جای وادار کردن آن ممکن است این مورد برای دیگر مجموعه های تلویزیونی است.

[مرتبط: تئاتر دانش آموزان بداهه نوازی مجازی روش به جای فرد محصولات]

اما لاندو گفت: بسیار وجود دارد محتوای آنها می تواند بخشی از فراتر از آنچه بود که قبل از فیلم برداری به مستند. شده اند وجود دارد امیدواریم مذاکرات از شروع تولید در تابستان به پل محتوای فاصله اما این زمانی است که در معرض تغییرات و تاخیر بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر نقش و آنچه در پاسخ این صنعت است, او گفت:.

"بسیاری از مردم در حال رفتن به باید به شکل از چگونه به مرتب کردن بر اساس انتخاب کنید تا قطعات از آنچه آنها مشغول به کار بودند در زمانی که همه گیر آمار تولید و زمین به توقف" لاندو گفت. "خدمه ممکن است در اطراف روشن و من فکر می کنم شما احتمالا مقدار زیادی از انعطاف پذیری (و) ابتکار و خلاقیت است."

هدر ماریا عکس یک فیلمساز مستقل و یکی از Howard دیرین همکاران گفت: وجود یک پوشش نقره ای برای سازندگان محتوا حتی در زمان بیماری همه گیر. او گفت: تنوع مطالب منتشر شده توسط drag queens و هنرمندان از همه نوع نشان می دهد که هنرمندان ابتکار و انرژی و زنده دلی. با الهام از اجرای آنلاین, او گفت که او شروع از خود "queerantine" جریان سایت به طور خاص, ویترین, LGBTQ+ فیلم های کوتاه با استفاده از آزادی خلاق از اینترنت برای ترویج صداها در جامعه است.

(Jintak Han/Daily Bruin senior staff)
هوارد و alumna Arsen لاندو ممکن است قادر به ادامه کار خود را در پشت صحنه در زوم اما هدر ماریا عکس گفت که او از دست داده و کار خود را به عنوان یک مجموعه صمیمیت هماهنگ کننده. (Jintak هان/Daily Bruin ارشد)

فراتر از کار خود را به عنوان یک فیلمساز مستقل, عکس گفت که او همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک صمیمیت هماهنگ کننده است که کار برای اطمینان حاصل شود که پروتکل های ایمنی هستند که ملاقات در طول صحنه های صمیمی در مجموعه. اگر چه این بیماری همه گیر است به طور مستقیم تحت تاثیر کار خود را به دلیل دست در طبیعت او گفت: یکی از پتانسیل صعودی در حال حاضر که صنعت با آن مواجه است افزایش نگرانی های ایمنی است که مانند شغل او ممکن است مجددا به عنوان یک بخش ضروری از مجموعه.

بنابراین در حالی که در کوتاه مدت عواقب قرنطینه می تواند مخل به کست خدمه و تولیدات آن نیز می تواند به عنوان یک خدمت در دراز مدت فرصت یادگیری برای همه, عکس گفت. امید است برای ارتباط و بازخورد به طور یکپارچه در تمام سطوح تولید به منظور ایجاد محیط کار امن تر برای همه, او گفت:. با وجود این صنعت چشم انداز هنوز هم بسیار در هوا, عکس گفت: شور و شوق خود را برای صنایع دستی باقی خواهد ماند عمیقا ریشه در چه متخصصان صنعت در حال حرکت به جلو است.

"این که آیا آن را مستقل و یا جریان اصلی صنایع ما در حال رفتن به نگه داشتن گفتن داستان" عکس گفت. "و من امیدوارم که ما را حفظ خواهد کرد به گفتن داستان خود را با عنوان احترام بسیار مراقبت و ایمنی که ممکن است برای بازیگران و خدمه در بالا و پایین خط."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب