Coronavirus می سازد "هیچ معامله Brexit' مانند قدم زدن در پارک

میزان ترس در اذهان عمومی توسط ضد دموکراتیک Remoaners در طول چند سال گذشته کاسته نشده و حتی در طول این بسیا

توسط ATROTICNEWS در 27 اردیبهشت 1399
eu_founders_war_900 no deal brexit

میزان ترس در اذهان عمومی توسط ضد دموکراتیک Remoaners در طول چند سال گذشته کاسته نشده و حتی در طول این بسیار جدی تر coronavirus رویداد است که دوبله شده توسط WHO به عنوان دائمی ویروس است که هرگز به پایان خواهد رسید.

تمام کسانی که از ترس در مورد هیچ معامله Brexit نیز کاملا بی اساس به ویژه پس از آنچه ما تا به حال به بیش از تحمل چند ماه گذشته. برای شروع یک هیچ معامله مبارزه با تروریسم در اروپا را شامل نیست نامرئی ویروسی قاتل احتمالا کمین در هر شلوغ فضای سرپوشیده و نمی توان آن را اخراج در 200 مایل در ساعت از یک عطسه پوشش همه چیز را در 25 فوت با COVID-19 قطرات است.

در اکثر, اگر وجود دارد هیچ معامله Brexit و یا به عنوان ما دوست داریم به آن تماس بگیرید, مناسب Brexit پس از آن وجود دارد بدون شک برخی از اولیه اختلال در بنادر اما خواهد شد که آن را واقعا. عمده نقاط جایزه به مناسب Brexit است که ما لازم نیست برای گوش دادن به دیگر مقررات و ما ماهیگیری کانال های عقب و می توانید صرف £39 میلیارد دلار در چه جهنم ما می خواهیم. بلافاصله انگلیس با وجود وخیم آن وضعیت اقتصادی با توجه به کروناویروس همه گیر خواهد احساس امداد به عنوان گسترده پرداخت به بروکسل توقف عجیب و غریب پس از 40 سال از گاو پول نقد برده داری.

اگر ما می تواند همه را تحمل ماه ها در پایان از coronavirus مستند و محدودیت دیگر آن است که تقریبا به طور قطع استرالیایی می تواند تحمل چند بیت های کمی از بداخلاقی و تحریم با توجه tot مناسب Brexit.

بریتانیا باید تحمل آن را باید نگه داشتن خط و چوب به نوامبر تاریخ خروج یا تمام خواهد شد از دست و شر موذی از Remoaners خواهد نفوذ در جمعی روایت یک بار دیگر.

اجازه دهید ما حرکت رو به جلو در یک شیوه ای مثبت و نمی گه از بروکسل اراذل و اوباش که تهدید انگلستان روزانه خود را با قلدر پسر تاکتیک. تماشا اتحادیه اروپا آنها گذاشته بستر دروغ و زمان آن رسیده است که به آنها نشان می دهد چه خوب rosbif خوردن فروتنی می تواند در برابر سختی.

بریتانیا نیازی اتحادیه اروپا هر بیشتر به عنوان ما هرگز واقعا اما در حال حاضر بیش از هر زمان اتحادیه اروپا خود را نشان داده است شکسته اسکلروتيکی دولت هیچ به طوری که در طول این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اتحادیه اروپا نهایی شکست نه تنها خود را از کشورهای عضو که آن را به طور موثر رها شده در طول مراحل اولیه coronavirus اما این شرم آور جهانی شکست در تجارت به عنوان یک حمایت راکت است که قطعی rumbled.

در شرایط جهانی, اتحادیه اروپا در حال حاضر چیزی بیش از یک شکست بی ربط شوروی ساخت که هرگز از زمین در وهله اول.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن